1 בפברואר 2015

TO GO




קולקציית קפסולה ל TO GO בעיצובה של עדי הימלבלוי




לפתחה של שנת 2015 השיקו במותג ההנעלה TO GO קולקציה קפסולה קטנה אך מדוייקת במהדורה מוגבלת, בעיצובה של פרזנטורית הרשת עדי הימלבלוי.



עדי דוגמנית ושחקנית היא מתוקה אמיתית' עכשיו נוסף לתאריה גם מעצבת שכן זו כבר הקולקציה השניה בעיצובה במסגרת הרשת.







מיד בהיכנסי לחנות, העיניים נשאבו על עבר הקולקציה המקסימה. בסקשן הנשים תמצאנה נעלי עקב, מגפיים יפיפיים מעל הברך, נעלי אוקספורד והכי טרנדי שיש עכשיו במגזינים ובחנויות - מוקסינים ונעליים גם פרחוניות במידות 36-41





לילדות תמצאנה בקולקציה נעליים ומגפיים מדוגמות ומעוטרות כוכבים במידות 28-35.

סוף עונה 20 שקלים לארנק נוח, תאי אכסון רבים ודוגמא יפיפיה - 20 שקלים

ההשקה בחנות המרשימה בצומת עזריאלי,  ובה מגוון עצום של נעליים, שטוחות, גבהים שונים של עקב, פלדיום ומגפיים יפייפיות. עוד תמצאו צעיפים, נעלי בית, גרביים ותיקים במחירים ממש שווים - כל המוצרים אינם עשויים מעור. 


יצא לי להיות פעמיים בטווח של חודש בחנות. חייבת לציין את השירות המעולה והאדיב של כל העובדים בחנות ברחוב בגין 128 אם בחיפוש מידה או דגם, אם ביכולת התאמה והצעת דגמים דומים למה שלא נמצא במידה או צבע. והכי בסבלנות הרבה עד שנמצא האחד המיוחל.


שיתפתי את היורשת בהתלהבותי הרבה, מה שכמובן הביא אותה לביקור בחנות ישר אל מול המגף הגבוה בקולקציה של עדי - מוצלח וטרנדי, לבסוף יצאה עם נעל שחיפשה כמותה זה זמן רב, לי היא מזכירה קצת במראה ובגוון מעיל טרנץ' של ברברי ;)  דגם מעוצב עם סוליה תומכת ונוחה. הנעל התגלתה כל כך נוחה שהיא סיפרה לי בחיוך שהיא "בוחרת את האאוטפיטים לאחרונה כך שיתאימו לנעל" 

אנקדוטה קטנה: היתה לי דעה קדומה חיובית על המותג שכן יש לי דודה עשירה שלא חוסכת מעצמה כל דבר שבא לה. כל הארון הנעליים שלה מסנדל ועד מגף של TO GO, היא מספרת שהן "כל כך נוחות לה וממש נותנות תמורה מלאה להוצאה"




מה שמביא אותי להיזכר במבצעים בחנות. המחירים מלכתחילה לא יקרים, אולם יש ברשת מבצעים כל הזמן כך שלא סביר שתצאו רק עם זוג אחד אף פעם. לדוגמא: 1+1, או שני זוגות נעלי בלרינה ב 100 שקלים, תיק ערב החל מ 50 שקלים וכדומה

יש גם קולקציה לגברים אבל זה כבר לפוסט אחר :)

70 סניפים ברשת, עוד פרטים תוכלנה למצוא באתר החברה פה








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה