5 בפברואר 2015

"עלייתה של ג'ופיטר" - סרט






מילה קוניס שעולה גם בסולם הכוכבות בהוליבוד, יחד עם צ'אנינג טאטום שבעיני הוא חתיך על שגם הקריירה שולה בכיוון עליה כל הזמן, , מככבים בסרט מדע בדיוני חדש, שאם אתם שואלים אותי גם חובבי אפקטים ויזואליים מרהיבים מתובלים ברומנטיקה ילדותית שאינם חסידים משובעים של סרטי מדע בדיוני (כמוני למשל)  יוכלו להנות מהם, כן גם הילדים שבהם.



יוצרי טרילוגיית "מטריקס" יצרו סרט כייפי, קליל, שלא לוקח את עצמו ברצינות מידי, חיפשתם בידור? קיבלתם ובמנות גדושות. חלליות, מרדפים בחלל ובכדור הארץ, סרט פעולה בדיוני ובו דמויות חייזר חמודות ועלילה מופרכת שלפעמים התקשתי לעקוב אחריה, עד שקלטתי שזה בעצם העניין אין בו כלכך עלילה רק מסגרת, אפקטים, ממש מסע ויזואלי בין כוכבים.



ג'ופיטר הלו היא מילה קוניס המנקה בתים למחייתה יחד עם משפחתה, מחכה למשהו שיגאל אותה מהשעמום והוא מגיע, בצורת החייזר הטוב אותה משחק צ'אנינג טאטום שמציל אותה מחייזרים הרודפים אחריה בחלל וגם על כדור הארץ, כמובן שהיא חכמה להפליא, אדישה ולא מפחדת בכלל ;) ולכן אני חושבת שנהניתי מהסרט - פנטזיה במיטבה כי הכל היה בנונשלנטיות כזו שאי אפשר לעצור את הנשימה או לפחד ומצד שני לא הרגשתי וכבר נגמרה ההרפתקאה. זה סודם של סרטים מוצלחים, קצת מבעס כשהם נגמרים ולא משנה מה יהיה הסוף.



בעיני זהו סרט לכל המשפחה, לא ילדים ממש קטנים אולי מגילאי 8-10 ומעלה, משעשע ומהנה. כזה מדע בדיוני אני יכולה לראות בלי להרגיש שלא הבנתי או לא פיענחתי, פשוט נהניתי 



החל מ 5/2/15 בבתי הקולנוע ברחבי הארץ



*התמונות באדיבות גלובוס גרופ












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה