17 בפברואר 2015

MAC - טרנדים לאביב קיץ 2015


צילום אסף לב

את האירוע המדהים, אין לי מילה אחרת לפרזנטציה, שהנחתה סניור ארטיסט נטע סקלי על הבמה ביום רביעי - טו' בשבט ב"אביגדור", כמעט הפסדתי. למה? כי חגגנו לאמא יום הולדת. עבור הצד החילוני במשפחה שזו אני, טו' בשבט = יום רביעי ואילו הצד המסורתי דתי חוגג ב"ערב טו' בשבט" יום שלישי - וכך הרווחתי ונהניתי משני העולמות.



רגיל או מפתיע? אני התאהבתי


כולנו מרגישות שהאיפור בשנים האחרונות יותר אמיתי, מדגיש את היופי שבנו בלי להיות מוגזם או תיאטרלי. 
אור בלי דרמה, איפור טבעי, להדגיש את היפה שבנו, ולא לכסות ולהתכסות.
האיפור הוא חלק מדרך החיים - לייף סטייל, קלילות במגע, בזוהר. ביוטי בסיסי  המדגיש את היפה שבנו, גם אם נשתמש בלא מעט מוצרים, הטכנולוגיה התחכום שבהם תעניק מראה טבעי של עור מואר.







ארבעה טרנדים הוצגו בפנינו ע"י נטע והאורחת מדרום אפריקה סניור ארטיסט מישל לי קולינס 




הרבה אור וזוהר היה שם אך. כל כמה שאנסה, לא אצליח לתאר נכונה את הדברים.על כן אני מביאה  את דבריה של נטע כלשונם. אני חזרתי הביתה וסיכמתי ב 2 מילים "היה מהמם".



טרנדים לאביב קיץ 2015

האיפור העונה ממשיך להתפתח בכיוון של דבר מה אמין ובר השגה.
זהו ביוטי אשר חוזר אל המציאות ומדבר אל האישה מבלי להיות קונספטואלי או תיאטרלי.
ישנה מידה רבה של כנות באיפור העונה. אנו עושים שימוש באיפור על מנת לקשט, להלביש, להאיר ולפתוח את הפנים ולהדגיש את היופי ולא על מנת ליצור טרנספורמציה דרמטית של הפנים. המטרה היא להדגיש ולא להסתיר.
זוהי עונה נטולת הצהרות איפור גדולות. תחת זאת אנו מחפשים את כל הדרכים בהם ניתן לגרום לאשה להיראות מושלמת ולהיות הגרסה המשופרת – של עצמה.
מזה כמה עונות ישנו עיסוק מתמשך עם רעיונות כמו פשטות, אותנטיות, אמינות ומציאות – באיפור.
אנו רוצים ליצור מראה אשר אינו מאומץ או כפוי על הפנים וקיצוני, אלא משהו אשר אנו יכולות לחיות בו. על כן אנו מדברים כעת על איפור שהוא לייף-סטייל, איפור המביא את חיי היום יום ומספר את סיפורה של אישה בנקודות שונות בחייה.
מילת היום היא – קלילות. קלילות בטקסטורה, קלילות במגע, קלילות בזוהר.
מזה זמן רב זו אכן מרגישה עונת קיץ. ישנה רגיעה 'קיצית' ושחרור מסוים באיפור. אנו  מנסים לעבוד עם האלמנטים הבסיסיים של ביוטי – ולעדן אותם.
הרעיון המרכזי והמעניין הוא: כיצד לגרום למראה להיראות אמתי – ולא – כיצד לגרום לו להיראות מושלם.
פעמים רבות עיסוק זה ב'הדגשת המציאות' הוא טכני ומתוחכם וקשור גם בטכנולוגיה של מוצרים הנראים כ'עור שני' ויוצרים את הקנבס המושלם, במקום לכסות אותו.


צילום יח"צ חו"ל


RE VIEW

טרנד זה, המתמקד בעיניים, מציג גישה חדשה לקלאסיקה של אייליינר ומסקרה.
ישנה חשיבות גדולה העונה להגדרת צורת העיניים ושילוב שני האלמנטים האלו יחד על מנת לעשות כן.
לאחר עונות רבות בהן נותרה המסקרה בתיק האיפור, ריסים עמוסים נראים כמו הדבר הנכון העונה. מסקרה תמיד מוסיפה נימת נשיות לכל מראה. כעת אפליקציה כבדה של חומר מהווה את העדכון הנחוץ לכאן ועכשיו (תצוגות קוסטום נסיונאל). החוק הוא – כאשר נראה לך כי את לובשת מספיק מסקרה, הוסיפי עוד 3 שכבות!
אנו רואים צורות שונות של אייליינר העונה כאשר הרעיון הוא תמיד לשחק עם הצורה ולהגדיל את העין ככל הניתן.
האיליינר יכול לחבק את העין צמוד לריסים (תצוגת אמיליו פוצ'י), לרחף בשקע העין או להיות אווירודינאמי (קרוליין פו, ג'אמבה), או להיות נון קונפורמיסטי ובעל אלמנט ארטיסטי וגראפי (אן דמולמיסטר, מאשה מה). הוא לא חייב להאריך את העין או ללכסן אותה בהכרח. להיפך, רב הצורות עוקבות אחרי הצורה הטבעית של העין ואלו קווים בעלי תנועה וכיוון. הליינר יכול להגמר בגבול הטבעי של העין מבלי להאריך (קייט ספייד) ומבלי לשנות את צורת העין אלא רק לחזק אותה.
טקסטורות בליינר נכונות גם העונה – בין אם זו צפיפות גבוהה של טקסטורת מאט-קטיפה או ליינר עליו מונחת צללית מבריקה היוצרת אינטראקציה עם האור (ז'אן פייר ברגנזה.)
לעיתים זהו לא יותר מקו דקיק החובק את קו הריסים וגורם להם להדמות מלאים יותר וסמיכים (אלברטה פרטי) או קו ליינר החבוי במראה אשר אינו מראה אייליינר מובהק (סלבטורה פרגאמו).
העונה, מיקרו-פיין ליינר בעל קו דקיק ובלתי נראה כמעט תופס מקום לצד קו הליינר הנוכח יותר.


צילום יח"צ חו"ל


ENLIGHTENED

איפור עכשווי הוא במידה רבה איפור העוסק בטקסטורות.
העונה עבדנו עם שיין, ברק, גלוס, קרם ועם גווני עור במטרה להביא שלמות וניקיון לפנים.
התהליך הוא של עבודה בשכבות, רבות לעיתים, אך תמיד דקות, של חומרים בעלי רמות ברק שונות ושקיפות על מנת להשיג את מה שאיפור עושה הכי טוב – לפתוח ולהאיר את תווי הפנים.
הרעיון של להאיר מבלי להצליל אשר ראינו כבר בעונה הקודמת, הוא כעת בוטח ונוכח יותר.
העתיד, אכן נראה שטוף אור.
אנו מביטים בפנים מושלמות מאוד, אך זוהי הרסה האמתית של שלמות – מטושטשת, בעלת שקיפות ורכה (פטר פילוטו, כריסטוף למייר).

 בפנים אלו נוכח הרעיון של הסרה או טשטוש של אלמנטים כמו גבות וריסים מן הפנים, על מנת להדגיש ולהעצים את השינוי אשר מביא עמו האור במבנה העצמות והשגת שלמות גדולה יותר.
(היידר אקרמן, איסיי מיאקה)

שימוש רב בגלוס נעשה על אזורים שונים בעור, אך לא על מנת להוסיף הצהרת גלאמור אלא על מנת להדגיש את שלמות ויפי העור (ורוניק ברנקינו, אקווילנו רימונדי). מעטים הדברים היפים יותר משכבה נדיבה של גלוס שקוף מעל שפתיים או עפעפיים ערומים.
החשיבה המודרנית הינה העצמת הפנים באמצעות מוצרים אשר אינם נראים עליהן ויצירת אימפקט בעזרת אור ושקיפויות בלבד. בתוך תהליך זה נעלמת ההצללה החומה מעמקי הלחיים ועם לכתה נותר העור טהור ונקי.
לא היתה זו עונה בה בלטו שפתיים חזקות, אם כי אלו, חביבות הנשים, אינן נסתרות לחלוטין מן העין. הדרך הנכונה ביותר ללבוש שפתיים חזקות כעת, היא כנגד עור עירום ומואר המסית את שימת הלב הבלעדית מן השפתיים ומשנה את מצב הרוח מסקסי לטהור יותר.
כך או כך – גלואו הוא כל הסיפור.


צילום יח"צ חו"ל

 FREE PARTY

יש העונה הרבה חופש, שמחה וקלילות בשימוש בצבע וחופש באפליקציה שלו.
דמייני פול מון פארטי בתאילנד או רייב לא חוקי בחיק הטבע. זוהי בחורה קולית והיפית המעבירה את הקיץ בחגיגות ופסטיבלים בין איביזה לקואצ'לה. ניו היפי, ניו בוהמיין שיק.
זוהי דרך חדשה ללבוש צבע ולייצר באמצעותו מראה קייצי.
פלטת הצבעים היא של ירוק מקציף, קורל, פנינה ורודה ולבנדר, כחול של ענני קיץ ועדיף עם קמצוץ גליטר מעל.
זהו מראה איפור דיסקו – ליום.
זהו איפור שהוא בבירור פאן. צבעוני ומאוד משוחרר וללא גבולות וצורות (כריסטיאן ויג'אנטס),בריכות של צבעי פסטל המתפרצים מן העור בגווני פסטל, טאי דאי או סטון-ווש.
כל צבע מוזרק בלבן על מנת ליצור צבע מציאותי אשר השמש עברה דרכו (מרקז אלמידה, סאלי לפויינט). התנאי היחידי בשימוש בצבע העונה – הוא חייב להיות מוצב כנד עור חשוף ורענן בכדי להיראות שייך לעכשיו. (הולי פולטון, דלפוזו)
גוונים חמים של אדומים וכתומים המכתימים את אזור הלחיים והשפתיים יוצרים מראה בריא וחיוני והשימוש בהם הוא טבעי ונותן תחושה של קייץ שטוף שמש וכמו כן נוכחים עדיין גוונים מטאלים (אלכסיס מבייה).
כטרנד אשר נולד מתוך תרבות הפסטיבלים, הוא עוסק בצבע אך מתמקד גם בטכניקה של טשטוש ופיזור.


צילום יח"צ חו"ל



NO MAKEUP

טרנד זה מתמקד בקבלת מושכלות ואסטרטגיות אשר יאפשרו לנו לייצר את הגרסה האמינה ביותר של הפנים שלנו. שוב אנו מוצאים את עצמנו חוקרים את האפקט של גלואו – זוהר אך ביתר התמקדות ספציפית על ההשפעה הנודעת לאור השמש על עורנו.
זהו איפור הנראה אמין ואמתי. העור הוא מוקד העניין  כאשר הסוד טמון בפרטים הקטנים, במעיין הסתכלות על העור מבעד לזכוכית מגדלת. עור בהיי דפינישן, או פיקסליזציה של העור.
בחירת המוצרים מתמקדת בלחויות ופריימרים יותר מאשר באיפור עצמו. (קלואה)
אנו חוקרים את ההשפעות שיש לשמש הקיץ על העור דרך לחי סמוקה מחום ונמשים  (פרין, סימון רוקה) במקום דרך שיזוף ברונזה מפורש. עור סמוק (דסיגואל) או מוזהב (בלמיין) מהווים את הגרסה החמימה יותר של ההארה מטרנד ENLIGHTENED.
אנו מביטים במפנים המקרינים בריאות ואמיתיות דרך שקיפות וחמימות ושילובי טקסטורות.

הפנים האלו, הנדמות ערומות מאיפור, הן למעשה מטופלות בכל פרט ופרט אך בשכבות דקות וכמויות מועטות. שימי לב – מציאות אינה עצלנות! כל פרט קטן של איפור נמצא על הפנים האלו, אלא שהטכניקה המוקפדת יוצרת מראה שברירי ועדין, רענן וטהור במקום פאואר ברונזינג וגלאם. (הוטון)


ועוד יותר מדהים היה לצאת בתחושה שכל אחת ואחת מאיתנו עם מעט מאמץ יכולה לממש את הטרנדים האלה ולהראות, טבעית, קלילה, כמו שנטע אמרה "להיות הגרסא המשודרגת של עצמה"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה