9 בפברואר 2015

קרליין CARELINE COLOR MATT




כשמדובר בקרליין יש שיגידו שאני משוחדת, זה לא היה קל, זה לקח לי זמן, אבל איך לא?  חברה ישראלית, המעלה על המדף איכות, באריזות משגעות ובמחירים הוגנים את רוב המוצרים שעד כה ניתן היה להשיג רק בחברות מתוצרת חו"ל. נותנת להם פייט ראוי, במובן התחרותי על צרכניות הביוטי. הן בטיפוח והן באיפור.
לעניינו היום: השפתונים שעוררו הייפ גדול ברשת - שפתון מאט באריזת גלוס - כמוכן גם אני מאוד הסתקרנתי והעברתי אותם בחינות שתיה, אכילה וזלילה.

אקדים ואומר שיש שישה גוונים בסדרה, ומלבד הבהיר שבהם ניוד, (20) ש "מוחק" את השפתיים כל 5 הגוונים האחרים, פיגמנטיים להפליא, יפים אחד אחד!



קרם הנמרח כמו גלוס, מעניק מראה מאט בשניות,. פורמולה מקבעת פיגמנטים חזקים לשעות ארוכות כך שניתן לאכול, לשתות ואפילו להתנשק ולשמור על שפתיים מלאות צבע ללא תחושת יובש, כך דבר היצרן.

הפיגמנטים העזים נהדרים. האפליקטור נוח, מקל למשוח את השפתון הקרמי בלי לצאת מקו השפה, כך שלא הכרחי עפרון שפתיים לתיחום (קיצורי דרך זו אני זוכרות) - בצבעים עזים וחזקים זה צ'ופר. השפתון מאוד נעים על השפתיים מיד עם ההנחה ולא תרגישו יובש, אלא אם כן השפתיים שלכן יבשות מאוד מלכתחילה ואז כדאי לטפחן בבאלם יעודי מראש.

אני מצאתי שכדאי לחכות בסבלנות דקה אפילו שתיים, אי אז השפתון מתקבע, במראה מאט מלא ואין צל של סיכוי שיתפזר או ימרח. יתקבל שפתון דומיננטי, מראה של שפתון קרמי אטום ומלא שישאר לכן לשעות ארוכות. האריזה השקופה, בעלת המכסה השחור מאפשרת לראות את הגוון. עוד נקודת לזכות קרליין, השפתונים מדיעים באריזת שרינק לסטירליות, הניתנת להסרה בקלות רבה.



במבחן הקפה הוא עומד סופר יפה, לא יוותרו סימני צבע על הספל, אפשר לשדך גם עוגיה.  גם כריך קל של צהריים, וכוס שתיה לא יוכלו לו, השפתון נצמד יפה לשפתיים ולא מרפה.


אולם באם תבחרו בארוחה שמצריכה הרבה נגיסה ולעיסה, זלילה של נשנושים רבים או ארוחה עתירת שומן, אזי פנים השפתיים ידהה ואף ימחק ותישארנה עם רוב שטח השפתיים מלאות וקו דק של פנים השפתיים מחוק.  הקסם הוא שלא צריך להסיר ולמרוח מהתחלה. מריחה קלה תשלים את קו פנים השפתיים החסר ושוב יהיה עליכן שפתון מושלם וזה לא דבר שנתקלתי בו בשפתונים אחרים. אגב, היה כיף לגלות שבנשיקה הוא עומד בגבורה ;) לא זז אפילו טיפה!


6 גוונים: ניוד (20) , לבנדר (21) ורוד פוקסיה/סגול (22) כתום עז (23) אדום רענן (24) אדום עז (25)




אני התאהבתי בגוון 22, נדיר, מחמיא ומאיר את הפנים, לא יוצא מהתיק. עבורי 22 ו 24 האדום הם חוד החנית של החבורה.  אשר להסרה, מצאתי שהיא קלה: מסיר יעודי לאיפור עמיד יעשה את העבודה. אני משתמשת בדו פאזי הורוד, של קרליין גם הוא.

שורה תחתונה - אני תקווה שזו תחילתה של סדרה ובהמשך לשישה הראשונים קרליין תייצר לנו עוד גוונים.

את השפתונים תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים במחיר מלא של 130 שקלים.
קרליין נדיבה ומפנקת במבצעים תכופים כגון 1+1 או 40%, אני מצאתי אותם ב 60 שקלים האחד.


ואתן חובבות שפתוני מאט? שתפו









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה