7 בפברואר 2015

ׁ(כל) מה שרציתם לדעת על סרט הקולנוע "חמישים גוונים של אפור"וגם על הקולקציה המשותפת עם OPI




יש לי גילוי נאות: "לא קראתי את הספר", או יותר נכון בשל לחץ חברתי וחברה שהביאה לי אותו והכריחה!!! אותי התחלתי לקרוא ובשלב בו הוא "עבר במקרה" בסביבה והגיע אל מקום העבודה שלה לקנות חבל ;) נשברתי, רומן רומנטי נו מה חדש?. אודה ולא אבוש שרבות מחברותי הפטירו בזלזול שאני סתם סנובית ספרים ושאני לא יודעת מה אני מפסידה.



ואז הגיע הקולקציה של OPI שזה לגמרי "2 ציפורים במכה אחת" גם לראות את הספר הראשון מהטרילוגיה באולם הקולנוע שכידוע לכם זה תחביב משפחתי וגם להתענג על קולקציה יפיפיה של אפורים עם אדום אחד רומנטי של מותג הלקים של OPI - אני שם!  אגב, הפעם יותר מתמיד, שמות נפלאים נתנה בהם OPI.


הסרט יעלה השבוע בחמישי - 12/2/15, כן כן אנחנו מקדימים את ארה"ב (שם יעלה בולנטיינס דיי) ויש לקראתו מבצע ברשת הקוסמטיקה  APRIL  בכל רכישת לק מקולקציית "חמישים גוונים של אפור" - מקבלים מתנה כרטיס כניסה אחד לסרט (עד גמר המלאי). כל אוהבת לקים, שמעריכה את המותג ואיכויותיו תתלהב שהרי זה מבצע מעולה שמוריד את עלותו של הלק לפחות מחצי, הללויה.

ברשת יס פלאנט ערכו מכירה מוקדמת בקופות הקולנוע ב 28/1/15 מה שהביא  למכירת כ -  600 כרטיסים וזה מדהים כי הקונות (ברובן, יש גם קונים) טרחו והגיעו לקולנוע כדי לשריין לעצמם כרטיסים מראש. החל מ 29/115 נפתחה המכירה גם באתר האינטרנט.



מכל קולקצית איפור/לקים בד"כ אני מלקטת את היפים ביותר עבורי. הפעם לטעמי - שישיה מושלמת ובהחלט כדאי לשקול קניית קולקציית המיני המאגדת בתוכה את כל הגוונים.





Romantically Involved  בהשראת הרומנטיקה של ולנטיינס דיי קישטו ב OPI את האפור בלק אדום יפה שבא לי טוב בעיניים וגם על הציפרניים, שכבה ראשונה סבירה, שניה כתמיד משלימה, כבר דיברתי רבות בשבחה של המברשת הנהדרת של OPI שבשלה אני משוחדת מכל מותג שמתחיל עם מברשת עבה. עמידות של ארבעה ימים עד לצ'יפון, ברק משגע ותחושה רומנטית בלב.



 Dark Side of the Mood פעם הייתי אומרת שהשם מתאים בדיוק למצב הרוח שלי כשהייתי נוגה משהו ומרחתי אפור,  לקים בגוונים אפורים למדתי לאהוב בשנים האחרונות, הרבה בזכות הבלוגיספירה והפורומים ולא פחות בזכות היורשת. מריחה ראשונה לא חידשה משהו שאני לא מכירה, אבל אז יצאתי החוצה לשמש והלק הפך אפור/כחול/שחור, כמו השמיים בלילה חורפי, התאהבתי. העמידות אינסופית, הורדתי אותו רק כי רציתי לשנות. שתי שכבות כתמיד. עכשיו אני ממש סקרנית לדגום גם את הגוןן האפור הבהיר יותר שאני מתרשמת שהוא היפה בקולקציה Embrace The Gray.





קצת עובדות יבשות: רב המכר המצליח עליו מבוסס הסרט, מכר למעלה מ 100 מליון עותקים, הטריילר לסרט שפורסם לאחרונה, רשם למעלה מ 100 מליון צפיות וזו לגמרי סנסציה, תוכלו לראותו בקישור מעלה. אשר לתוכן, מי שקראה כבר יודעת, ומי שכמוני טרם, גילית שמרתק יותר להגיע ללא הכנה...



אמנם עם הלקים לסקירה קיבלתי זוג כרטיסים אך ללא ספק הייתי הולכת לסרט, גם בשביל סקירה בבלוג, גם מהסקרנות וגם כי זה לגמרי שווה -  תקציר  מוסרט של הספר כשעל ציפורני מתנוסס לו כמובן אחד משישית הלקים מהקולקציה היפיפיה של OPI "חמישים גוונים של אפור" :)

ואתן? חובבות הספר? יש לכן לק אהוב מהקולקציה? שתפו




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה