17 בדצמבר 2016

IL MAKIAGE - RAVE SUPER SHEER LIP COLOR




עולם הביוטי מביא לנו חידושים חדשות לבקרים. הטכנולוגיה והקדמה מאפשרות מוצרי איפור דקים ומדוייקים, טיפוח משולב איפור לכל מראה וסוג עור.



סוף שנה מביא איתו תמיד סיכומים. אם יש חברה שמיתגה עצמה, חידשה והרעישה את עולם האיפור  הלו היא IL makiage.

אריזות, פורמולות ומרקמים. חדש ומחודש, כבשו אותנו פה בארץ כמו גם את העולם כולו, חברה בינלאומית, שמקורה בניו יורק ולשם גם היא מתחדשת אשר מפנקת אותנו פה ראשונות להתנסות ובמחירי מבצעים.

כל מוצר שדגמתי קנה אותי כשבראש ובראשונה ללא ספק המברשות, המייקאפ המושלם והשפתונים היפים.


צילום מוטי פישביין


לקראת החורף הושקה סדרת שפתוני RAVE - צבע של שפתון, גימור גלוס ולחות והזנה של ליפ באלם, נוחות ודיוק של עפרון - כך דבר היצרן.




באריזת קרטון מהודרת בשחור ועליה כיתוב בלבן, תמצאו עפרון שפתון עבה, בשחור עם כיתוב לבן אף הוא. בקצה אריזת הקרטון גוון השפתון, דומה מאוד אבל לא מדויק, הגוון שתמצאו בעפרון עצמו בהיר בחצי טון, עשיר בהרבה ועמוק יותר. בקצה העיפרון גוון מדוייק המקל עליכם ללקט את הרצוי ממגירת איפור, על המכסה מוטבע סמל המותג בלבן. 


TAZMANIA
אמנם אני במיעוט וקל לי יותר עם מספרי גוונים אולם באילמקיאג' מכירים את העדפותיה של על מאפרת או מתאפרת ונתנו בהם שמות אקוזיים כמו הגוונים עצמם.

העפרון קל מאוד לאחיזה וציור מתאר השפתיים. משקל קל עד בלתי מורגש על השפתיים לכיסוי מלא במראה טבעי ולא מוגזם, ניתן אך לא מחייב בניה בשכבות. התחושה על השפתיים רכה ומלטפת, מאוד נעימה.


RIO


אם עד כה הבכורה היתה לעפרונות של חברות מעבר לים בלבד, איל מקיאג' מביאה לנו כוכב חדש, עפרון שפתון פיגמנטי ומוצלח מגוון טבעי, דרך חומים אדומים ועד סגולים ב 15 גוונים טרנדיים אחד אחד. מנגנון סיבוב לפתיחה וגם לסגירה ללא צורך בחידוד.

מחירו המלא של השפתון עומד על 119 שקלים
מחיר השקה עד סוף חודש דצמבר הוא 69 שקלים.





ואם בעפרונות עסקינן - על הדרך ממליצה להציץ בעפרונות השפתיים. השנה הורחב ליין עפרונות השפתיים והוספה קולקציה בת 10 גוונים של עפרונות תיחום עמידים. גוונים עשירים, קלות ציור מתאר השפתיים במדוייק ויש גם אחד יחיד ומיוחד, גוון NAKED שיתאים עצמו לגוון שפתונים רבים.



את השפתונים ואת שאר מוצרי המותג תוכלו למצוא ב חנויות ILMAKIAGE ברחבי הארץ.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה