14 בדצמבר 2016

מסיכת הבד של Maelys






עודני מסתקרנת למראה פרסומים ברשת אודות המסיכה שמשגעת אם נשות העולם והיא נחתה על סף דלתי. מארז לבן יפיפה ובו 7 מסיכות, כל אחת באריזה חד פעמית.


אני אוהבת מסיכות לטיפוח העור, הן של ניקוי והן של לחות ומקפידה להניח אותן, בעיקר בשבת כשיש לי יותר פנאי.




אריזת קרטון אלגנטית ומשובחת ובתוכה 7 מסיכות בד להזנה וטיפוח העור. 

מקור השם מאליס מגיע מהשפה הצרפתית ופירושו נסיכה. מדובר בפירוש עתיק יומין המתייחס לתקופת ימי האצילים




מסיכת הבד של Maelys מגיעה באריזה חד פעמית אסתטית וסטרילית, ספוגה בכמות גדולה של סרום להזנה מקסימלית של העור, משולבת פטנטים ביו כימיים ומינרלים בעלי סגולות אנטי אייג'ינג מבוססת על מי מעיינות עין גדי - מספקת זריקת הזנה יומית וטיפוח מקצועי תוך 10 דקות בלבד כך דבר היצרן.




מסיכה במתאר הפנים עם חורים לעיניים, לאף ולפה, הרגשה רטובה וכבדה משהו בהנחה על הפנים. גדולה דייה לכל מבנה וגודל פנים, על לסת צרה יווצרו מעט קפלים ועל רחבה יותר תונח מבלי להכאיב או להעיק. 
לקחו לי דקה או שתיים עד שהתאמתי את המסיכה לפנים כך שיהיה לי נוח באיזור העיניים והשפתיים. מרגיש קריר משהו ומוזר לדקה או דקותיים. ואז עוד כ 8 דקות של המתנה רגועה. עם ההסרה מתקבלת תחושה של לחות מאוד עשירה, אני העדפתי לעסות את יתרת החומר לתוך העור, שלא לבזבז אף טיפה. ניתן גם לשטוף במים פושרים.




תחושה מאוד מפנקת ועשירה על העור, בוסט של לחות, ממש כמו ספא לעור. אהבתי מאוד מאוד את נוחות השימוש, פחות את הרגע של ההנחה כי לא מייד ישב לי טוב על העיניים ובמיוחד לא על השפתיים אבל אח"כ זה לגמרי פינוק של הביוקר.

אשר למראה - wow אמיתי, העור נראה מלא, רך ותפוח, אאעיז ואומר אפילו זוהר, ובמיידי. כאילו הלכתי לטיפול יופי ממש.

חזרתי שוב על הטיפול לאחר כשבועיים, עדיין לוקח לי קצת לכוון את המסיכה שתהיה לי נוחות על העיניים ובמיוחד על השפתיים אבל עדיין לגמרי אפקט ה wow.

אני אישית בוחרת לשמור אותה לאירועים ויציאות כדי לרענן ולהתפיח את העור.  אם יש לכן אירוע, יציאה, או כל מעמד שחשוב לכן באינסטנט להיראות במיטבכן, זהו הפתרון, תוך שגרת היום, ב 10 דקות בלבד, נקי ואסתטי. יתרון נוסף הוא האריזה הקטנה והדקה, חד פעמית והרמטית - נהדר לנסיעות.




אומרים שקייטי פרי, אדל ופריס הילטון, - אז כן, גם אני התמכרתי

מאליס הינו מותג חדש בישראל השואב את השראתו מטכנולוגיית הקוסמטיקה הצרפתית ובפורמולות השונות הנמנות תחת המוצר ישנו שימוש בפטנטים רבים (מרכיבים ביו טכנולוגיים התומכים בלחות הטבעית של העור).
מחיר ערכה 199 שקלים ל 7 יחידות
ניתן לרכוש און ליין באתר האינטרנט:   קישור 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה