26 באוגוסט 2016

על AHAVA צבר ומורינגה Prickly Pear & Moringa




AHAVA הוא מותג טיפוח ישראלי ממעבדות ים המלח שיש עליו קונסנזוס בינלאומי.





סדרת הקולקציה הצבעונית התחבבה על כולנו. עכשיו מצטרפת אל הסדרות הקיימות ורודה - קקטוס ופלפל ורוד, כתומה - מדרינה וארז וכחולה (מעלפת) - sea kissed סדרה חדשה - הירוקה צבר ומורינגה.




קשת גוונים בטיפוח זה נפלא לאחת כמוני, אריזות הקרטון כבר הן יוצרת תחושה מבטיחה של רוגע פינוק ושלווה. לסדרה הורודה התמכרתי, אחריה הגיעה הכתומה ואז הכחולה בהשראת הים, הסדרה הירוקה מרעננת בניחוח אקזוטי בהשראה של צמחי המדבר האופייניים לסביבת ים המלח - מי לא אוהב סברס? טעים ועסיסי בשילוב מורינגה עדין לרענון והתחדשות.




שמן גוף יבש 

אני מאוד אוהבת שמן גוף יבש לטיפוח העור. תענוג להתמרח במוצר שלא משאיר את הגוף שומני אולם העור מרגיש מלוחח ורך. מיכל זכוכית עם שפריצר, רק להתיז ממרחק מה ולעסות בקלילות. בעבר חיפשנו שיביאו לנו Body Mist מחו"ל, היום יש לנו מבחר גדול ב AHAVA.





תחליב גוף מינרלי

אריזה בירוק מרענן ובה תחליב גוף במרקם קל, המעלה את הלחות בעור. נספג במהירות ובקלילות ומתאים לשימוש גם רגע לפני לבוש. מגיעה באריזת משאבה נוחה, ניחוח עדין, קליל ועור רך ונעים.

ואי אפשר סדרה שלמה ללא קרם ידיים: 




קרם ידיים מינרלי

אריזה משובבת נפש, ירוק זוהר עם נצנצים, נוחה לנשיאה בתיק,בשפופרת עם סגירת בורג מסתובב. משאיר ידיים רכות ונעימות בניחוח עדין. ספיגה במהירות שיא. אצלי היא מונחת על השידה ליד המיטה, נעים ללכת לישון עם ניחוח שכזה.

ישנן אריזות ותיקים מהממים לסדרות, לכם כפינוק וכשי לאלא שאהבה נפשכם, חפשו אותם על המדפים ב:
סופר-פארם, דיוטי פרי ג'יימס ריצרדסון וברשת חנויות AHAVA

פרטים נוספים באתר הבית: קישור 




תגובה 1:

  1. כרגיל אהבה מחדשים עם ניחוחות מרעננים! כיף לקרוא

    השבמחק