20 באוגוסט 2016

MALU WILZ NEW FOUNDATION




מותג איפור מקצועי נהדר שמקורו בגרמניה, המשווק רק באמצעות קוסמטיקאיות. טרם החלטתי אם זה מינוס או מעלה שכן לא ניתן למוצאו על מדף הפארמים לקניה "על הדרך" ומצד שני, כל מוצר ומוצר שדגמתי מהמותג מוצלח ביותר בעיני מה שאומר שהייתי מתפתה שוב ושוב :)


בדיוק בזמן הנכון לעונה הושקו בארץ 2 מייקאפים וקונסילר משובחים.





HIGH COVER Foundation

כשמו כן הוא, מיקאפ בעל כיסוי גבוה מאוד. מסתיר את פגמי הפיגמנטציה שלי כמו שצריך, התנסיתי בו כמה שבועות ובכל יום ארוך פעילויות היד מושטת אליו באופן אוטומטי. מגיע באריזת שפופרת שחורה שסימני המ.אפ נראים עליה, אך גם קלה לניקוי. בעלת פיה צרה לשליטה בחומר, כמו גם נוחה מאוד לנשיאה בתיק. הפורמולה סמיכה מאוד. מזכיר לי ימים נשכחים עת רק מייקאפ שפכטל עבר את סף מדף האיפור שלי. 

שפכטל במובן הכי טוב שיש, סמיך, נוח להנחה באצבעות, בעת המריחה תרגישו תחושת צורך למתוח ממש את הפנים כדי לעבוד עם החומר, אפילו טיפה יובש, אולם תחושה זו חולפת בשניות ותותיר אתכן עם קנבס חלק ומושלם להנחת האיפור.

עמידות מצוינת אל מול לחות הקיץ שלנו. ק'ץ קטן, ישנם רק 4 גוונים 02 ו 03 (הגוון שלי בקיץ) - לעור בהיר עד בהיר/בינוני 06 מתאים לקשת גווני עור וישנו גם 08 כהה יותר. 




SATIN Finish Liquid Foundation

דגמתי אותו בהשקה וראיתי אותו באיפור הדגמה אך לא התנסיתי בו ביום יום על עצמי. מייקאפ קליל במשקל נוצה על העור, מגיע בבקבוק עם טפטפת לשליטה וחיסכון בחומר. מבטיח עמידות ל 24 שעות. אין דרך לבדוק כי מוכרחים לישון ;) מתאים לעור רגיל,מעורב ושמן. הנוסחה קלילה מאוד על העור ומונעת ברק כך דבר היצרן. עם הבטחה לעמידות שזו מתנה ממש בלחות הקיץ בארצנו.

גם כאן ישנם 4 גוונים 02-עור בהיר 06 ו 09 לעור מדיום וגוון 15 לעור כהה יותר. 





HIGE COVER Concealer

הקונסילר מגיעה אף הוא בשפופרת שחורה עם פתח צר. חסכוני מאוד וקל לשימוש ומבטיח עמידות 24/7 הכי קל לנשיאה בתיק, מה שיוצר יחד עם המייקאפ זוג מנצח לכיסוי מושלם.




כמה וכמה מוצרים מבטיחים עושים עליה בספטמבר, פודרה, בסיס, סומק ועוד, אנוכי כהרגלי בקודש אסיים בלקים - סדרת לק ג'ל חדשה בת 8 גוונים. נראית כמו ג'ל ובעלת עמידות גבוהה אך מיועדת לכולנו לשימוש ביתי ללא צורך במכונה וניתנת להסרה במסיר לק רגיל, עם קצת סבלנות, כי הפורמולה מתקבלת על הציפרניים קצת עבה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה