10 באוגוסט 2016

Estee Lauder Global Makeup Artist Victor Henao




להתחיל את סוף השבוע ביום חמישי, במלון נורמן ברחוב נחמני, במפגש עם ויקטור חנאו מנהל מחלקת האיפור של Estee Lauder זו התחלה מושלמת.
ויקטור חנאו הוא אמן האיפור האישי של קנדל ג'נר. שגרירה של אסתי לאודר בצילומים והפקות סרטונים של המותג. 


עם השנים אסתי לאודר לצד היותה מותג טיפוח על, יוקרתי ואהוב על נשות העולם בכלל וישראל בפרט, הפכה להיות מותג מוביל בתחום האיפור היוקרתי, גם ויקטור חנאו נוטל חלק בכך.




כשמאפר על בינלאומי מתחיל את הפרזנטציה שלו ב" שלום, מה שלומכם. הכל סבבה" בעברית נטולת מבטא זר ובקסם של חיוך, מיד התאהבנו. 




אותי הוא שבה כשהכריז, אם תרשו לי בתרגום סימולטני "הכי חשוב הוא הניקוי והטיפוח, על עור מטופח , האיפור ישב נהדר" ובד בבד "איפור טבעי הוא הכי מושלם" ואז בחיוך שובב הוסיף "לפעמים איפור טבעי לוקח לי הכי הרבה זמן". מהכרותי הרבה עם מאפרות, זה נכון עד מאוד. או בניסוח שלי "עם טיפוח נכון, האיפור הוא הבונוס"




הקשיתי על ויקטור בבקשה לטיפ לעצלניות - מהו המינימום ההכרחי בבוקר שכן אני משקיעה יותר בלילה ובבוקר מחפשת קיצורי דרך - הוא הסכים איתי שקיצורי דרך זה הכי נכון ובינינו, נזף בה על עצלנותי - באומרו ובצדק שטיפוח ואיפור מושקע בבוקר יחסוך לי ט'אצאפים במשך היום. הוא עצמו מניח 7 שכבות בבוקר, לא מדלג על אף אחת מהחובות כולל כמובן מסנן קרינה וקרם עיניים. עם קצת הרגל ואימון הוא אומר - לא יותר מ 5 דקות בבוקר.




לאחר שניקה היטב את הפנים והניח סרום Advanced Night ripper קישור, לחות -  והגנה, קרם Revitalizing Supreme קישור אותו הוא מעדיף בשל התאמתו המושלמת לכל סוגי העור. כמו גם הגנה וקרם עיניים  Advanced Night ripper Eye, לסיום, נגיעה של ליפ באלם על השפתיים. בשל לחות הקיץ בארצנו ויקטור ממליץ כמובן להוסיף גם פריימר. 





ויקטור העביר לנו פרזנטציה על איפור יום אשר ב 2 דקות ו 3 מוצרים יהפוך איפור ערב. הוא מעדיף את double wear ומניח אותו בשכבות דקות עם מברשת פלאפית, כך המראה הסופי יהיה אטום והחומר יתפזר קליל וטבעי יותר. עם ערכת ה New Dimention אותה יצר לקונטורינג, עיצב מעט את עצמות הלחיים וזויות הפנים - לחילופין ניתן לעשות זאת עם גוון כהה יותר של המייק אפ שהונח. טיפ - דבל וור יקבל יפה רק גוון כהה יותר של דבר וור ולא של מ.אפים אחרים. 




בעזרת עפרון ג'ל מהסדרה שהושקה לאחרונה Brow Now  קישור עיצב את הגבות בקלילות, אני אישית אוהבת מאוד את תכשיר הג'ל עם המברשת כמו של מסקרה שמסדרת, מעצבת וצובעת את הגבות.

כלי הקסם שלו לאיפור העיניים הינו העפרון איתו הוא, מעצב, מאפר, מרים ומותח את העיין ממש כמו לצייר על מפה. הוא קרא לזה "מקשקש על העין".  לקח לו דקות ספורות להניח על העין עפרון בגוון טבעי, שמגדיל ומרחיב את העין החוצה באופן מדהים.




מסקרה חומה או שחורה בהתאמה ושפתון ניודי בהיר והמלאכה הושלמה - סדרת ENVY משל אסתי לאודר היא התמכרות. תמצאו בה שפתונים לחותיים, חמאתיים ונעימים מאט - אטומים עם עמידות מצויינת של 6 שעות לפחות וגוונים מאוד יפים. יש גם סדרת של שפתונים מבריקים יפיפיה ושפתון נוזלי בקולקציה. 

גם PURE COLOR הם שפתונים מושלמים לבית אסתי לאודר, אריזה יוקרתית, גוונים משגעים ותענוג על השפתיים.




ויקטור מציע אם המשכתן לבילוי ערב, 3 פריטים ו 2 דקות ישדרגו לכן את ההופעה - בעזרת עפרון עיניים , לתחום את העיניים, קצת ברונזר מתחת לעפעף התחתון ואיך לא? כמובן להשלים בשפתון אדום (או בכל גוון עז ובעל נוכחות. אצלי זה הפוקסיה).





חובה לסיים כמנהגי עם מוצר האיפור האהוב עלי - הלו הם הלקים, בקבוק קבוע יוקרתי, מריחה נהדרת ועמידות ראויה בגוונים משגעים.

מפגש מקסים וכייפי, בתור מי שאוהבת לעיין במגזינים בארץ ומחו"ל, תמיד כיף לגלות מה קורה מאחורי הקלעים.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה