24 ביולי 2016

מהפיכה בצביעת שיער עם שוורצקופף FIBEREPLEX אצל יא יא בבנימינה






את הרכב השארנו ב"חנה וסע" בארלוזורוב. הצטיידנו בבקבוק שתיה ועלינו על הרכבת היישר לבנימינה. למה נסענו לבנימינה?






נכחתי בהשקה FIBEREPLEX - סדרה בת 3 שלבים להגנה על שיער נצבע או מובהר. תוך הבטחה ל 94% פחות שבירה של השיער לעומת הבהרה רגילה. התהליך משתלב בכמיות הצבע ובשלבי הצביעה הרגילים. מתאים לכל סוגי השיער, גם כזה שטרם נצבע מעולם.

ידוע שהבהרה וצביעה עלולות, לגרום נזק, שבירה ויובש לשיער - לא עוד!  "פייברפלקס" החדשה של שוורצקופף פרופשיונל  מגינה על השיער, מחזקת את סיב השערה ומפחיתה שבירה ב 3 שלבים, 2 במספרה והשלישי תחזוק בבית

3 שלבים לטיפול:

1. במספרה - שילוב "הפייברפלקס" עם קרם הצבע להגנה מיידית בתוך פעולת הצבע על השיער
2. במספרה - לאחר שטיפת הצבע, כמסיכת טיפול אינטנסיבית למשך כ 5-10 דקות לשיער רך, חזק ומבריק
3  בבית - טיפול המשך פעמיים בשבוע לאחר החפיפה למשך 2-3 דקות לפני שטיפה - לשמירה על שיער         מטופח, רך ובריא .




אחרי שקיבלנו את הפרטים הענייניים והסטאטיסיקות עלה על הבמה "יא-יא (יאיר מנדל) מעצב שיער ומנהל קריאטיבי ב"שוורצקופף פרופשיונל" - איזה צ'ארמר, כולנו נשבינו מייד בקיסמו. שיתף אותנו במשמעות של מוצר כזה להגנה על השיער עבור הלקוחות ובמיוחד פה בארץ שצביעה מתחילה מגיל מאוד צעיר ללא קשר לשיער לבן וההבהרה לבלונד הנחשק פופולרית מאוד.




בתוך השיח שמעתי את המילה "שיער חלק" בהקשר לפייברפלקס ולכן ניגשתי אליו לאחר ההשקה ושאלתי מה תעשה מתולתלת כמוני באם הפייברפלקס "מחליק שיער". הוא חייך והרגיע אותי שהתלתלים ישארו כמות שהם אבל בד בבד ציין שהשיער שלי נראה שרוף בקצותיו מאוד יבש וקצת מרובע (השיער לא אני :) )

ואז הטיל בפני "אתגר" כשפתו - בואי למספרה בבנימינה, תתנסי בצביעה עם המוצר תסתפרי אצלי ותתרשמי". למה אתגר? כי כנראה רואים עלי שאני אוהבת את כל השירותים שאני צריכה במרחק הליכה מהבית. צבע - צובעת בבית. מספרה/גבות/פדיקור הכל במרחק כמה דקות הליכה מביתי.

אבל אי אפשר לעמוד בפני הקסם של יא-יא ותוך 2 דקות הוחלפו טלפונים ונקבע מועד שאגיע אליו, כתגבורת לקחתי כמובן את היורשת שאהבת חייה זו התעסקות בשיער.

וכך חזרנו לתחילת הפוסט.




המספרה בבנימינה שוכנת בבית צמוד קרקע עם חצר גדולה וגינה מטופחת. הצוות מאוד חם ומשפחתי והמוצרים על טהרת שוורצקופף פרופשיונל כולם.





על בלונד אני לא מוותרת אז אני הצבעתי על גוון ממש בהיר ויא-יא חשב אחרת מסתבר ו"הגניב" טון ורוד לצביעה

שלב ראשון: עורבב לתוך צבע השיער פייברפלקס עם שני גוונים.

שלב שני: לאחר החפיפה עורבב הפייברפלקס למסיכה להשהיה כ 10 דקות

שלב שלישי: שיעורי בית: פעמיים בשבוע שלב 3 - לשמירה על חיות השיער.




ואז הגיע שלב התספורת, היה לי קשה לחשוב על שינוי מה"קסדה" הרגילה שלי, אבל לא היה לי סיכוי בכלל :)




קצר יותר בצידי הפנים ורעמת תלתלים מעל - יצאתי מהמספרה עם צבע מלהיב, חי ומבריק, שיער שנראה קורן, בריא ומלא, הרי לכם התמונות לפני ואחרי.





גם היורשת אשר גמישה יותר ממני ושמה מבטחה ביא-יא מהתחלה, יצאה עם חיוך מאוזן לאוזן ותספורת יפיפיה שהעניקה לשיערה הדליל נפח, מסגרת ומראה מקסים - היא כל כך מרוצה.


קרם שיער לאחר עיצוב - חסכוני ומטפח


התגובות בבית היו מחמיאות ומפרגנות שאין מילים. השותף פסק מייד - סעי לבנימינה! בעבודה, חברים, משפחה, קונסנזוס מלא. 

בנימינה זה יחסית קרוב, לא צריך לנסוע לשם ברכב. 5 שקלים עלתה החניה, 40 דקות נסיעה שזה בדיוק כמו לנסוע למרכז תל אביב בשעות אח"צ. ועד 10 דקות הליכה בבנימינה הירוקה/5 דקות במונית למספרה.




אני לא משנה בקלות, רגילה יותר לתסרוקת של 20 שנה כבר, וגם אוהבת ללכת ברגל לכל שירות שאני צריכה. אבל אין לי ספק שנשוב לבנימינה. זו מספרה מיוחדת במינה, עם צוות שהוא ממש משפחה.

אבל לא רק בבנימינה  ניתן להנות מהבנפיט של ה"פייברפלקס" בכל הארץ. ישנם ספרים שמומחים בשוורצקופף, יא-יא מעביר להם את ההדרכות וכל אחת מכן תוכל למצוא בקרבת ביתה מספרות שמשתמשות בתגלית המהפכנית הזו. ללא ספק עוד ועוד מותגי שיער יוציאו מוצרים מקבילים, אנחנו הלקוחות נרוויח שיער מטופח ובריא, ועדיין שוורצקופף פרופשיונל" שאת מוצרי השיער שלה אני מאוד אוהבת הן במספרות והן הליין לפארמים - היא נושאת הדגל. או במילותיו של יא יא פייברפלקס הוא "שומר הראש" של השיער.


עוד פרטים תוכלנה למצוא באתר החברה "שוורצקופף פרופשיונל": קישור







2 תגובות:

  1. מהממת! תלתלים מושלמים והצבע ממש יפה! ו"הקסדה" :-) החדשה ממש הולמת אותך ♥

    השבמחק