6 ביולי 2016

ביוטי סיטי 2016 - סופר פארם 5-8 ליולי









כמו בכל שנה בתחילת הקיץ, סופר פארם מפרגנים לנו חגיגה של ביוטי - 4 ימים של תצוגות סדנאות והפנינג מכירות בביתן 1 בגני התערוכה תל אביב. 
אם שנים עברו היו בסימן בינלאומי והוליבודי השנה חוגג הביוטי עשור במתחם פופ אפ גדול, מרווח ומעוצב סביבנו הנשים . הביתנים גדולים מרווחים מאוד, דיילות ומאפרות מקצועיות מלוות את קהל המבקרים ויש סופר מבצעים.

אמנם את רוב רובם של המבצעים תוכלנו למצוא בסניפי סופר פארם הקרובים לביתכם' אבל את החוויה של עולם יופי, עם ניחוחות בשמים, טיפוח איפור והוויה נשית תחוונה באוירה מפנקת, מלווה בתצוגות אופנה מושקעות, סדנאות, הרצאות מפי נשים מובילות ומעוררות השראה בישראל.


ביוטי סיטי 2016, ימים 5/7-8/7 שלישי עד שישי


שעות:  12:00-23:00, ו': 12:00-17:00, ביתן 1 גני התערוכה, ת"א

פרטים: קישור

צילום לנס הפקות

צילום לנס הפקות

צילום לנס הפקות

התצוגה המרכזית שתציג במרוצת ארבעת ימי הביוטי סיטי :  19 דגמים שעוצבו בהשראת בשמים אייקוניים ע"י 19 מעצבים מובילים בישראל - צפיתי בתצוגה - מושקעת, מרגשת, בינלאומית ונוצצת - וזה לגמרי משלנו.

מרווח, מואר ונעים מאוד בביתני המותגים, סטנדים חדשים, מבהיקים עם כל הגוונים, הצבעים והגדלים של המוצרים.

רשימת המותגים המשתתפים: קישור

אשר למבצעים, קצרה היריעה מהכיל, תוכלנה למצוא את כל הפרטים באתר ביוטי סיטי: קישור

מצאתי מבצעים מוצלחים מאוד במותגי היוקרה והמס מרקט כאחד דוגמת: 



קליניק - מאפר העל אסף באבו יאפר את לקוחות המותג בביתן קליניק במוצרי האיפור החדשים בימים ג' 5/7 ו ד' 6/7 בין השעות 16:00- 20:00. לטעמי החנות הכי יפה במתחם.





בנוסף מבצעים מאוד שווים:
מבצע מדהים באמת, בדיוק לעונה - 2 דיאודורנטים של קליניק ב 80 שקלים בלבד (2 בפחות ממחירו של אחד!)





מבצעי הנחה על פריטים מובילים כ 30% הנחה ואף יותר

בקניה מעל 199 ש"ח - מסיר האיפור Take the day off ב 49 שקלים ותיק איפור עם מוצרים מוקטנים במתנה.
בקניה מעל 299 ש"ח - תיק חוף צבעוני ותיק איפור עם מבצעים מוקטנים במתנה
בכל קנייה של בושם ממגוון בשמי במותג  - בושם HAPPY ברולר - מתנה.





באסתי לאודר - יציעו לכן חריטה אישית של שמכן על גבי מוצר שתרכשו מייק אפ Double Wear או שפתון מהסדרה המושלמת Pure color Envy.

על כל קניה - יותאם לכן גוון מייקאפ ותוענק אריזת התנסות במתנה.





קרולינה הררה השקת הבושם החדש 299 ש"ח ל 50 מ"ל




טומי הילפיגר - דוגמנית העל בת ה 20 ג'יגי חדיד היא ההשראה לבושם החדש the Girl - בביוטי סיטי תחרות צילום אשר דורשת מכן להצטלם עם הדוגמנים בעמדת הצילום במתחם, או לשחזר בעצמכן את תמונת הקמפיין של ג'יגי, להעלות לאינסטגרם ולתייג #Thegirl_il הפרס - בישום משל המעצב - בשווי 600 שקלים - צעיר ומרענן. כמובן שזה היה הביתן הכי עמוס במתחם :)






אלפא קוסמטיקה פרגנה לנו מתחם פופ אפ משלה עם מיטב בשמי היוקרה והמותגי היוקרה האהובים דוגמת

אליזבת ארדן, זיוונשי, קנזו ועוד.





קלרינס - מבצעים מצויינים על מוצרי דגל דוגמת המייקאפים ב 189 שקלים והשפתונים ב 99 שקלים - זהירות ממכרים :) .  מייקאפ אברלסטינג הוא הפייבוריט שלי לקיץ.





לנקום - תטעמו במקום שייק פירות אמיתי וגם תפגשו את המאפרת מורן סטוויצקי אשר תתאים לכן את גוון ה "ג'וסי שייקר" ההולם אתכן ביום ד 6/7 17:00- 20:00 וביום ה' 7/7 19:00-21:00  - 99 שקלים מחירו בהשקה 

אל תשכחנה להצטייד במוצר מספר 1 כחום הקיץ, דיאודורנט  ב'וקאז, יש ספריי, רול וסטיר - במבצע משתלם במיוחד 3 יחידות ב - 200 שקלים.




Style Aromatherapy - סדרה מקצועית חדשה לשיקום וטיפוח השיער AMPULE BOOST סנסציה של ממש המספרה מגיעה הביתה - אמפולות לשימוש ביתי - 3 סדרות לשיער שעבר החלקה / לשיקום שיער יבש ופגום /  לשיער צבוע  - 30 אמפולות לשימוש חודשי אינטנסיבי - לכל אחד גם מסיכה יעודית עם מיקרו ויטמינים במחירים מצויינים.  הסדרה הושקה בארצות הבית בהצלחה רבה ולהם זה עולה הרבה יותר ;)



צילום יח"צ


aussie - שיער בריא ויפה משליך על כל ההופעה שלנו,המותג  האוסטרלי הצעיר מביא לנו במחירים מוצלחים סדרת מוצרים שתעשה לכן ריח נפלא באמבטיה ושיער קורן ויפה לכל היום, אל תוותרו על מסיכת הקסם - זה קסם אמיתי. 




נטורל פורמולה - אין לי ספק שהוא מותג השיער הכי פופולרי שנמצא כמעט בכל בית בישראל. מיטב מוצרי טיפוח השיער במחירים מעולים ונגישות ברשתות ובפארמים. ויש גם השקה חדשה של סדרת ספריי לעיצוב השיער - עיצוב, ברק ונפח.




קרליין - מציעה מבצעים מצויינים - ורוד פוקסיה חדש חדש לסדרת השפתונים העמידים ואם התאפקתן עד כה, זה הזמן לנצל את המבצע על הפלטה שמשגעת את המתאפרות כולן - קונטור ועיצוב בפנים בשילוב המברשת היעודית לה - 120 שקלים השתיים.




ונוס - (הסכין היחיד שנכנס אלי הביתה).  - מבצע בביוטי סיטי, בכל קניה הכניסי יד לתיק (אני מוכנה לקבל את התיק) ושלפי מתנה.  ממליצה להצטייד בסכין המתקפל - בדיוק לעונת החופשות. אני קניתי גם ושלפתי לי מניפה בגוון - ורוד כמובן. 






עם פרנסואה דיף מאפר הבית הבינלאומי של המותג

ב'ורזואה - מותג שכבש אותי מהרגע הראשון, שיק פריזאי במחירי מס מרקט. המאפרים שלו יוציאו אתכן יפו, שיתחשק לכן לצאת לבילוי, יש מבצעים, ביתן מרווח ואריזות משגעות. אל תוותרו על הפודרה המושלמת, רביעיות הצלליות, השפתונים - בעצם...הכל





GA-DE -מותג האיפור האהוב על בנות ישראל במיוחד - אל תפספסו את המבצעים בג'ייד, דוגמת עפרונות ב 20 שקלים, לקים ב 11 שקלים. מייקאפים, שפתונים וצלליות מעולות, צוות מאפרים חייכני וסופר מקצועי מחכה לכן שם, יפה עם ג'ייד ללא ספק :) 





הביתן מעוצב יפיפה בהשראת קולקציית השפתונים TRUE COLOR SATIN LIPSTICK
ללא ספק מתחרה עם הביתן של קליניק על הבכורה מי היפה מבין השניים.





SinfulColors,מותג הלקים משיק את גווני 2016 במתחם ענק ובו על רכישה של 5 לקים - במחיר 10 שקלים האחד - תקבלנה מריחת לק חינם - צבעוני ויפה.





סלי הנסן - מביא לכן מוצר מאסט לקית - AirBrush legs - אחד המשזפים המוצלחים שנתקלתי בהם ולא תמיד ניתן למצוא אותו בפארם - ספרי וקרם , לבחירתכן - 99 שקלים והוא שלכן (יצא חרוז).





רבלון - שלל מוצרי האיפור בעמדה צבעונית, מרווחת ומפתה - על קניה של 99 שקלים תקבלנה תיק.





בטיסט - שמפו יבש שכבש אותנו ב"שערה" של ממש במבצע מיוחד לביוטי סיטי.


בתמונה אוולין המקסימה


שוורצקופף - לחובבות מוצרי המותג על מדף הפארם מחירים ביוטי סיטי שלא להאמין דוגמת צבע שיער ב 12.90 שקלים בלבד - כדאי לעבור ולהתרשם, גליס, סיוס ועוד.





ארדל  - מציעים את מאיץ צמיחה לגבות ולריסים. לא יודעת להעיד על הגבות אבל על הריסים שלי הוא הפתיע. לקח זמן והייתי סקפטית אבל זה לגמרי עבד, הסוד הוא התמ. מבצע ממש מוצלח - 40 שקלים ליחידה וים גם ריסים מלאכותיים :)





כמו שאתן מכירות אותי, מכורת ס.פארם אנוכי. לט אוותר על מבצעים טובים ברשתות אחרות, אבל חווית הקניה (ולא רק של ביוטי) בס.פארם זו לגמרי קפיצה לחו"ל (רק בלי הטיסה)

ההנאה משיטוט בביוטי סיטי גדולה. נתקלתי במותגים שאינם זמינים ביום יום בכל רשת ופארם דוגמת זיואגו, פונקתי במריחת לק ובהתאמת שפתונים, התעדכנתי  בכל ההשקות והחידושים האחרונים וישבתי עם חברות לקפה וחצי מאפה. עם מה חזרתי הביתה? הכל בסקירות הבאות בבלוג.

היה סופר ביוטי. השנה שמו אותנו הנשים במרכז ההוויה של האירוע וזה לגמרי עושה לי את זה.




ביוטי סיטי 2016, ימים 5/7-8/7 שלישי עד שישי

שעות:  12:00-23:00, ו': 12:00-17:00, ביתן 1 גני התערוכה, ת"א


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה