13 בדצמבר 2015

SMASHBOX COSMETICS בקניון עזריאלי





מכורות איפור, אוהבות איפור ומתאפרות בכלל, התפקדו. מותג האיפור המקצועי סמאשבוקס "עולה כתה" ומפרגן לנו מעבר לסטנדים בדוכנים ברשת אפריל "מתחם פופ-אפ" בקניון עזריאלי בתל אביב.


זוהי בעצם "סמי חנות" עצמאית, ראשונה למותג, בשיתוף עם רשת אפריל. מרגש לראות את ההתקדמות המטאורית של המותג, מספר 1 ברשת אפריל, אשר מאז הוא תחת ה"מטריה" של אלקליל השתדרג עם עמדות מורחבות, עם קשת ענקית של פריטי איפור שלא היו בארץ קודם, ועם מאפרים מהשורה הראשונה. 




ערן קראוס, מנכ"ל סמאשבוקס בישראל שיתף אותנו ,כי המתחם יפעל למשך 3 חודשים ומהווה סנונית ראשונה, כשבתכנון עוד מתחמים כאלה בקניונים המובילים בארץ. מתחמי הפופ אפ הם שלב בדרך לפתיחת חנויות עצמאיות של המותג בארץ.




לקוחות המתחם יהנו מהתאמת איפור, ע"י צוות המאפרים המקצועי של המותג וממוצרים במהדורה מוגבלת שימכרו בלעדית במתחם. יחודו של המותג האהוב על כל מתאפרות העולם באשר הן, מעבר לאיכויות המקצועיות של המוצרים, הוא מראה איפור מיטבי מבעד לעדשת המצלמה. במתחם ימכרו מוצרים יחודיים לו, שאינם נמכרים ברשת אפריל

בחודש דצמבר ימכרו סטים במהדורה מוגבלת וינתנו מתנות מיוחדות דוגמת:

**בקניית 2 מוצרים - תקבל הלקוחה סט של 3 פריטים בגודל מיוחד.




**סט עיניים - מסקרה FULL EXPOSURE בגודל מלא בתוספת עפרון ופריימר לעיניים מוקטנים - ימכרו במחיר המסקרה בלבד = 109 שקלים




וגולת הכותרת, סט מברשות בלעדי למתחם הפופ-אפ, במהדורה מיוחדת:

**5 מברשות איפור, באיורי האמן הבינלאומי Yago Hortal במחיר 399 שקלים
      מברשת מייקאפ, מברשת מניפה, מברשת לצלליות, מברשת שפתיים ומברשת גבות.בעיניים תרתי משמע וטוב על הלב.







הייתי בהשקת המתחם, והיה לי העונג להיות מאופרת ע"י נויה המקסימה, בפלטת  DOUBLE EXPOSURE PALETTE.  משך כל היום, המחמאות לא איחרו להגיע.




המתחם בנוי מרווח מאוד וקל להתרשם מהמוצרים, אז מה עוד? מעבר לפריימר שקשה לי להאמין שיש מי שלא מכיר/ה והמסקרה המעולה שנמכרת בסט, חפשו את המוצרים החדשים שעלו לאחרונה על המדפים:






DOUBLE EXPOSURE PALETTE

פלטה בעלת 14 גוונים ההופכים ל 28 במגע עם מים, מאט, מטאלי או שימרי במברשת לחה. המברשת המצורפת לפלטה, מקצועית ומוצלחת - בעלת 2 צדדים. עוד בערכה עלון הכולל איורים לאיפור עיניים עבור 6 צורות עיניים שונות. הגוונים שבה מעלפים, ניתן ליצור שילובים מושלמים והעמידות היא חוד החנית. מוצאת עצמי מתאפרת בה המון בעיקר ביום יום בגוונים הבהירים יותר זו ואחותה הבכירה הן המאסט בתיק האיפור לחופשות.





FULL EXPOSURE

אומרים טובות השתיים מן האחת, אז על הדרך חובה להתרשם מאחותה הבכורה שסקרתי כאן 
שונות בגוונים אך דומות באיכויות, מזהירה מראש תהיה פה התאהבות!

אפשר להמשיך עוד ועוד, על השפתונים, הפריימרים, האיילינר המושלם ועוד, אך אין כמו מראה עיניים :)

אסיים ב 2 מוצרים הולמים זה לה, יחודיים שנתקלתי בהם בסמאסבוקס המשמשים לקונטור, פיסול הפנים והארות.




CONTOUR KIT

בפלטה 3 פודרות, 2 להצללות ואחת להארות, עם מברשת זוויתית לעיצוב ופיסול הפנים. תמצאו סקירה כאן  אני למדתי להשתמש בה בעת שיעור איפור, לכן יש ההזדמנות לקבל הדרכה ממקור ראשון - המאפרים של המותג במתחם הפופ-אפ של סמאשבוקס בקניון עזריאלי.




 STEP-BY-STEP CONTOUR STICK TRIO

את הדובדבן שעל הקצפת שמרתי לסוף:
נשמע יומרני שחשבו עלי בסמאשבוקס כשיצרו את הטריו הנפלא הזה, שלושה עפרונות לעיצוב, פיסול והארה בקלי קלות, ובעצם למה לא? אלה עפרונות לכל מתאפרת ואפילו מתחילה שרוצה למקסם את איפור הפנים. קלי קלות! שלושה איקסים על עצמות הלחיים, כמה סימונים על האף והמקומות שתרצינה לטשטש/להבליט, טשטוש במברשת או באצבעות הידיים, זה כל הסיפור. הם לא זולים וצריך לחדד אבל קלות השימוש והעמידות המצויינות עושות את הסיפור שווה בהחלט. השתמשו בהם בחסכנות, לא צריך יותר מטיפונת והם יחזיקו זמן רב.

המתחם שוכן ליד המעליות הנעות בקומה הראשונה בקניון. הוא יפעל למשך 3 חודשים וזו חוויה כיפית ומעשירה, הן בליין המוצרים, חלקם במהדורה מוגבלת וחלקם קבוע והן בהדרכות האיפור.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה