26 בדצמבר 2015

Hello Kitty by OPI




אחד  המותגים הכי אהובים עלי בתחום הלקים הוא  OPI , המברשת הרחבה המושלמת, הפורמולה שהיא בד"כ מעולה, אם בשכבה אחת או אם תידרש נוספת לשלמות. המרקמים המגוונים. קרמי, מאט, החול שכבש את כולנו, סדרות ה DS ועוד. אבל דומני שיותר מהכל שובים את ליבי, את לב כל המכורות שבינינו שיתופי הפעולה המשגעים עם החבובות, עם ג'יימס בונד, עם קולה קולה ועוד ועוד.










\
בד"כ אני לא כותבת על ההשקה אלה מתרכזת במוצרים אבל הפעם ההשקה ב APRIL קניון רמת אביב, הייתה כל כך מתוקה ורוד ומפתה - החל מהקאפקייקס המושלמים, המשך בקופסאות האכסון עבור החומרים של המניקור ואפילו בעמודים והמנורות בעמדות - ורוד מתוק ומושלם.






הפעם יש קונסנזוס נשי עולמי הייתי אומרת-
מגילאי מינקות ועד 120 :)  שבווים בקסמה - בהשראת  HELLO KITTY קולקציה מגוונת במהדורה מוגבלת – 12 גווני לקים מורוד מרשמלו ועד שחור הורס שמשתלב מושלם עם הגליטרים שבה



כמו בחנות ממתקים בכל צבעי הגומי המתוקיםן, לבן, צהוב, אדום,  ורודים, גליטרים ושחור ליקריץ - את כל הגוונים תמצאו גם בלק ג'ל - שיחוק אמיתי.




כתמיד OPI נתנו בהם שמות:

Kitty White-   גוון פנינה .

Charmmy & Sugar- ורדרד גליטרי כמו שבבי סוכר על צמר גפן ורוד.


Let’s Be Friends!- גוון צמר גפן לבנבן ורוד.

Small + Cute - גוון מושלם של ורוד בייבי 

Spoken from the Heart –  וורוד פוקסיה קוראלי 



Starry-eyed for Dear Daniel -  ורוד אטום ושימרי

Super Cute in Pink- ורוד פוקסיה.

My Twin Mimmy- צהוב שמש

5 Apples Tall- אדום אלגנטי וקלאסי

My Pal Joey- גוון כחול משגע

Never Have Too Mani Friends! – שחור  ליקריץ.





מארז קיטי סבורובסקי:
ואם חשקה נפשכן בכולםםםםםםםםםםםם:
תמצאו את מארז הלקים המוקטנים, עבורי המברשת הקטנה פחות מושלמת אבל הפיצוי בגוון היחודי רק למארז: צבע נוסף במהדורה מוגבלת + דוגמאות אבני סבורובסקי בהשראת קיטי
Say Hello Kitty! Special Edition –ורוד פוקסיה שימרי במיוחד.

 

יש גוון אחד שלא מתחבר לי לענוד על הציפרניים - צהוב. אין לי הסבר למה, כי ירוק וכחול וטורקיז יש לרוב. כל שאר הגוונים בקולקציה לגמרי אני, הלוואי והיו שלי - את השחור אני אכסה בשכבת גליטר אחד, את האדום אצוות לשמלה שחורה/יציאת ערב, שאר הקולקציה מתאימה24/7. הפורמולה של OPI חלקה, בלקים הקרמיים שכבה ראשונה לכיסוי מלא ושכבה שניה לשלמות. הגליטקים משנים מומשדרגים אתווני הלקים האחרים.  מברשת פטנט רחבה שעבורי זו אהבה גדולה,מקלה על המריחה ומקצרת את התהליך כי היא אוספת את החומר בלי לתת לו להתפזר, עמידות ראויה ועם טופ איכותי עוד יותר ארוכה. 



עמידות הלקים של OPI ידועה כמעולה. המניקור שלי מרביעי אחה"צ. בד"כ בשבת אני מחליפה לק לשבוע חדש. אבל הוא נשאר מושלם, גם אחרי בישול ונקיונות (עם כפפות כמובן) סוף השבוע, אז אשאר איתו מעט.

להשיג ברשת "אפריל" בנייל סטודיו ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ:
לק בודד במחיר 65 שקלים ליחידה.
מארז במחיר 100 שקלים 







2 תגובות: