7 בדצמבר 2015

BOBBI BROWN - INTENSIVE SKIN SERUM‏


לא אחת אני כותבת בבלוג, שבכל מותג מהזול ביותר ועד הכי יקר ניתן ללקט את המוצרים שהכי מתאימים לכל אחת מאיתנו. בובי בראון הינו אחד המותגים שהתגלה כאהבה משימוש ראשון. כך כל מוצר משלו מתחבב עלי. 



תודה ליאנה המקסימה שצילמה

את ההשקה של המייקאפ החדש העביר לנו אדוארדו פריירה - מאפר העל הבינלאומי של המותג לאיזור אירופה, המזרח התיכון ודרום אפריקה.מאפר על, אמן בחסד וסטנדאפיסט מעולה, שכל השקה בהדרכתו היא חגיגה של איפור וכיף. הפעם לא אין לי תמונה בחברתו, אולם היה לי הכבוד והעונג שהוא עצמו התאים לי את הגוון ההולם אותי 






מייק-אפ  אינטנסיב סקין סרום בעל מקדם הגנה 40SPF

המיוחד במייקאפ אינטנסיב סקין סרום - הוא עצם היותו גם מטפח - הסרום כבר בפנים ומשולב מקדם הגנה 40SPF.  המייקאפ מגיע ב 16 גוונים - יתרון אדיר אצל בובי - יש גם חצאי ורבעי טונים.

מטפל במראה עור עמום ובגוון לא אחיד בעור. לשיפור מראה ועור קורן. מעלה את רמות הלחות בעור למראה עור בריא, רכות וגמישות. ממריץ יצור קולגן טבעי למיצוק והחלקה. קהל היעד - עור יבש עד מעורב קלות. לא מיועד לעור שמן. כך דבר היצרן.




אריזת הבקבוק יפיפיה, זכוכית כהה ועליה תבליט סמל המותג במראה יוקרתי. ופיפטה שעבורי אינה נוחה לשימוש. יתרון למוצר חסכוני המאפשרת שליטה בחומר. הפורמולה של המוצר נפלאה, מרגיש קליל מאוד על העור, אך סמיכה דיה כדי למרוח אותה באצבעות - הדרך המועדפת עלי, בספוגית או במברשת. יש לנער היטב את הבקבוק לפני השימוש. יתרון נוסף הוא אפשרות הבנייה בשכבות - כך ניתן להגיע עד כיסוי בינוני, חובבות השפכטל - לא עבורכן. אל תשכחנה לנער היטב את המוצר לפני השימוש




ליורשת עור מעורב שמן ב T, אחרי מספר נסיונות קיבלה עליה בצער הצהרת היצרן שלא יתאם לעור שומני.

עורי מעורב, יבש בלחיים ומעט מאוד שומני ב T, שמחה וטובת לב התייפתי במייקאפ המטפח, הגנה מכובדת של 40SPF כבר בפנים - אבל כבר לאחר שעות מספר הכיסוי בלחיים בצידי האפ ירד, כאילו נשאב המ.אפ לתוך הנקבוביות. והמראה לא היה אחיד.
כך יום, יומיים ושלושה. לאחר השקה והדגמה המלהיבה ולאור חיבתי הניכרת למותג המצויין לא ויתרתי. למרות שעל פניו לא נדרש פריימר למוצר, הנחתי פריימר על הלחיים רק בצידי האף היכן שיש לי מעט נקבוביות ומעליו הנחתי מספר שכבות דקות בזו אחר זו מהמייקאפ. יחי ההבדל הקטן.




המייקאפ מרגיש לחותי בעת ההנחה. מאחד גוון, מאיר ומחייה את העור ומעניק מראה קורן ובריא, עמידות של כ 10 שעות במזג אויר סתווי ותחושה של טיפוח יחד עם איפור בתוספת תחושת קלילות אורירית על הפנים, הוא הפייבוריט שלי עכשיו ביום יום, קל בהנחה וקל בהסרה. מפדרת מעט על עצמות הלחיים וטופחת את השאריות מהמברשת על שאר הפנים.

זמין ב- 16 גוונים :
Alabaster, Porcelain, Warm Porcelain, Warm Ivory, Sand, Cool Sand, Warm Sand, Beige, Cool Beige, Warm Beige, Natural, Natural Tan, Warm Natural, Honey, Warm Honey, Golden, Warm Almond

עוד הושקו בסדרת אינטסיב סקין סרום:


קורקטור וקונסילר:

פורמולה המטפלת בגורמים לכהויות ומגבירה את יצור הקולגן הטבעי.מקנה לעור גוון אחיד וקורןומעצימה את רמות הלחות הטבעית לגמישות ורכות. האידאלי: שלב 1 תיקון - נטרול שינויים באמצעות הקורקטור ושלב 2 - הסתרה באמצעות הקונסילר.כך דבר היצרן.

אריזה שחורה דמויית גלוס. הפורמולה סמיכה ונוחה מאוד להנחה. איני סובלת מכהויות בעיניים אך יכולה להעיד מהתרשמותי בהשקה שכקונסילר לפנים הוא מתפקד יפה ונשאר לאורך כל היום.

הקורקטור יחד עם הקונסילר הם פאור קפל. תוסיפו לכך את ריבוי הגוונים למוצר - כל אחת תוכל למצוא את עצמה - זה שילוב מנצח!

INTENSIVE SKIN SERUM CORRECTOR
הקונסילר זמין ב- 15 גוונים: Porcelain, Ivory, Warm Ivory, Cool Sand, Sand, Beige, Warm Beige, Natural, Natural Tan, Warm Natural, Honey, Golden, Almond, Chestnut, Warm Honey

INTENSIVE SKIN SERUM CONCEALER
הקורקטור זמין ב- 16 גוונים:
 Porcelain Bisque, Light Bisque, Light to Medium Bisque, Bisque, Medium to Dark Bisque, Dark Bisque, Deep Bisque, Very Deep Bisque, Porcelain Peach, Light Peach, Peach, Dark Peach, Extra Light Bisque, Light to Medium Peach, Deep Peach, Peach Bisque;



את מוצרי הסדרה תוכלנה למצוא בחניות הרשת:

מייקאפ בכמות 30 מ"ל במחיר 270 שקלים
קורקטור בכמות 7 מ"ל  במחיר 195 שקלים
קונסילר בכמות 7 מ"ל במחיר  195 שקלים

להשיג בחנויות בובי בראון – קניון עופר רמת אביב, קניון פארק הקרח אילת, עופר גרנד קניון חיפה, עופר הקניון הגדול פ"ת, קניון עופר הקריון, קריית ביאליק, ביג פאשן אשדודחדש -קניון הזהב ראשון לציון!














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה