1 בנובמבר 2015

איל מקיאג' iLmakiage






חברת איל מקיאג' היא מותג איפור מקצועי, המתחדש כל הזמן, אם במוצרים ואם בגוונים. כל מוצר ומוצר שדגמנו אני והיורשת התחבב עלינו. כל כמה שאני אוהבת קיץ, לקראת החורף כיף מאוד לחדש, כי האיפור עממיד יותר וכל מוצר איפור, גם אינו עמיד בהגדרה, מחזיק יותר שעות. ההשקות האחרונות מאוד מרשימות והושיבו אותי לכתוב את הפוסט החביב עלי ביותר - פוסט מותג.





XO Lipstick


שפתון זו אהבה גדולה, בגוון המתאים יחמיא למראה ויקפיץ כל הופעה. כשהוא מגיע באריזה שחורה ואלגנטית, שאינה נשחקת, מלחח, חמאתי ורך על השפתיים. על השפתון הטבעה של סמל המותג מה שמקנה לו מראה יוקרתי. תוסיפו גם כיסוי מלא, בניה בשכבות, עמידות סבירה במבחן קפה ומאפה ומספר כה רב של גוונים לכל עונה וגוון/





לאחרונה השיק המותג את Xo Lipstick קולקציה בת 30 גוונים חדשים מניוד ועד חום, עם יצוג דומיננטי של ורודים. במרקם קרמי, חלקם בגימור מאט. אם להתחיל באחד מציע לכן לדגום את Boo Boo - גוון נדיר ביופיו. בעל כיסוי מלא, יתרון נוסף שלו על אחרים הינו עמידות מפתיעה, וגם כשיורד, סוג של סטיין שנשאר ונשאר. אצלי הוא לא יוצא מהתיק.





וצריך גם אחד ליום יום: Hula hoop ורוד קלאסי ויומיומי שנראה אחרת על גווני עור שונים ויחמיא לרובנו אהבנו אנוכי וגם היורשת ממבט ראשון, קלאסי ומתאים ליום יום, כיסוי מלא ועמידות סבירה, חמאתי, מלחח ורך על השפתיים. כמובן שהיא ניצחה ואימצה אותו, מה שהביא אותי להצטייד באחד משלי. 





חייבים גם אדום קלאסי לנוכחות מרשימה או יציאה בערב. FOXY הוא גוון אדום חי ומחמיא. 


80 גווני שפתונים תמצאו במותג וברכיבים חמאת שקדים, ויטמין E ואף הגנה מקרינה SPF 15

מחיר שפתון מסדרת XO Lipstick – 119 שקלים




קולקציית סמקים מינראליים 


בימים שאני ממש, אבל ממש לא מתאפרת (מייקאפ, BB או CC זה מאסט) סומק, שפתון ומסקרה יעניקו מראה רענן ומחמיא. ורוד וקורל הם הפייבוריטים שלי.


8 גוונים בסדרת הסמקים המינרליים שהושקה עתה. בפורמולה פנינים גרוסות דק ופיגמנטים הנאפים בטכניקת אפיה מיוחדת המציעה פיגמנט דומיננטי, זהירות עם המברשת!. המרקם מרגיש רך ונעים על העור ומשתלב למראה קורן וחי. העמידות שלהם מאוד מוצלחת, גם אם איני מפדרת את כל הפנים אני מניחה פודרה לפני הנחת הסומק. 




החביבים עלי ביותר מתוך  8 הם:   lady marmelade שלדעתי הוא must have   ו bootylicous . היורשת התאהבה דווקא ב 
big spender, האמצעי בתמונה מעלה, העדין ביותר מבין השמונה שכן המראה הטבעי, עם ברק עדין הוא שקוסם לה.

מחיר סומק מינראלי - 169 שקלים


קולקציית שימרים וברונזרים מינרליים


חמישה גווני ברונזרים ו חמישה שימרים בטכניקת אפיה. עשירים בפנינים בטקסטורת משי ובגריסה דקה, יש במראה מאט ויש שנותנים את מראה הברק הרצוי. ביג לייק. למרות האריזה, שקל לראות את הגוון שבה, אך ההברגה קצת מתסתכלת. אהבתי את השמות שנתנו בהם באיל מקיאג', קולעים בול.





ברונזר - עד לאחרונה הברונזרים היו באחורי המגירה, זנוחים משהו. שיעור איפור , מיקסם לי את השימוש בהם, (ובכל שידת אלכס שלי) אם בליטוף קליל במברשת אורירית או כ"סמי קונטור" להדגשת מיתאר הפנים. הברונזרים החביבים עלי מבין החמישה - כולם :) אם כי הכהים פחות אני. 


5 גוונים בקולקציית הברונזרים:

*        Touch Me
*        Back To Black
*        Waka Waka
*        Paparatzzi
*        Wannabe






שימר - שימר זו אהבה מאז ומתמיד, אם באופן הקלאסי כ"נשיקת שמש" על הפנים ולרוב כסומק להאיר את הלחיים. אם להתחיל באחד - HALO לייטר עדין ומחמיא, קלאסי לכל גוון ועור שמשתלב מושלם באיפור.

5 גוונים מרשימים הושקו בקולקצית השימרים

*        Diamonds
   Material Girl   * 
*       Chandelier
*        Halo
*         Royals


מחיר ברונזר/שימר מינראלי  -209 שקלים




קולקציית מוצרי ניקוי פנים

איפור צריך לנקות ולשם כך הוציא המותג לאחרונה, קולקציית מוצרי נקוי פנים ובה:


* מסיר איפור עיניים נטול שומן - במחיר 129 שקלים

* מסיר איפור דו פאזי להסרת איפור עמיד במים במחיר 139 שקלים
* מגבונים להסרת איפור וניקוי עור הפנים  מוצר מאסט לנסיעות ולימים שהעייפות מכריעה 39 שקלים
* נוזל לניקוי מברשות - 99 שקלים.

קיבלתי  להתנסות את הדו פאזי שנמסר לנסיינית מכורת איפור עמיד בדגש על איליינר ששמחה על מסיר יכול לכל איפור עמיד שאינו שומני מידי ואת המגבונים שמצאתי שהם נעימים על העור ומסירים איפור לכלוך היטב. המחיר שלהם גבוה אל מול מוצרים מקבילים, אז כדאי לעקוב אחרי מבצעים.



ריסים:

בחששנו לקרבם לעיניים (בעוונותי גם מעגל ריסים מכניס אותי להסטריה)  לא ניסינו אותו אך קיבלנו צהלות שמחה מהנסיניות שדגמו אותו, 2 סטודנטיות צעירות תאומות בגיל. 40 סוגי ריסים עשויים שיער אדם,מריסים בודדים, מראה טבעי, דרמה ועד מראה אופנתי לשואו אופ. לטעמן המחיר סביר אל מול הריסים איכותים ומגוון המראות כמו גם הדבק


שימוש בריסים לקבלת מראה עדין ולא מורגש או לחלופין לקבלת מראה דרמטי ועוצמתי או מראה האופנתי ומדליק, בסדרת הריסים החדשה של המותג תוכלו למצוא את כל הסגנונות.

ריסים - במחיר 50 שקלים
דבק DUE 39 שקלים

כמותג איפור מקצוכי ומאוד איכותי, ביום יום המחירים אינם זולים, אולם יש במותג מבצעים משתלמים. שווה להצטרף למועדון וכך להתפנק במתנות ולעקוב אחר המבצעים.





לקים, לקים:


כמובן שלא אדלג על המסורת, גם הפעם אסיים בלק העונה בעל השם הקולע ICE CREAM.  הלקים של אילמקיאג' מצויינים החל מהמברשת המשך בפורמולה וכלה בגוון . עמידות כארבעה ימים עד שהתחילו לסגת אחורה ולהשאיר קו עליון חשוף של הציפרניים.




יש מבצעים משתנים בלקים 4+2 או 3+3 וכדומה. הם יגיעו בתיק איפור במראה קלמר שחור עם רוכסן שישמש אתכן יפה מאוד שכן ניתן לראות בקלות מה בתוכו.


להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ
לרשימת הסניפים: קישור 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה