4 בנובמבר 2015

טיפוח השיער - לפנק, לפנק, לפנק



כולנו רוצים "יום שיער טוב" כל יום. מגוון מוצרים ניסיתי על שערי ועל שיער בני הבית, לטובים שבהם מגיעה במה:






שוורצקופף - חדש בסדרת +OSIS  

3 מוצרים הושקו בסדרה:

*שמפו יבש - לנפח ורענון בין חפיפות
*ספרי מלח - למראה שובב ופרוע
*ספרי שיער - לעיצוב וגמישות השיער





כמובן שהייתי שמחה לדגום את כולם, שכן מי לא רוצה שיער מושלם? אך ניתנה לי האפשרות לבחור אחד מהם לסקירה,  ומכיון שמלבד אמיקה שנמכר בגילטי פה, קשה ללמצוא שמפו יבש בארץ, הוא הבחירה, מה גם שזה מוצר מאסט אצל היורשת - כך שידעתי שיש לי נסיינית בבית שתשמח. 


 Refresh Dust


השמפו היבש נהדר! מעבר לכך שהוא עושה את עבודתו נאמנה,ומאפשר להאריך זמן בין חפיפה לחפיפה אם השיער שומני, הוא נותן נפח ומאפשר עיצוב, קל רענן ומחמיא לשיער, כל זאת בתנאי שהשיער אכן שומני. היורשת כל כך אהבה את העיצוב והנפח שהקנה לשיער שלא לדבר על המחמאות שהורעפו עליה. כך יצא שחפפה את השיער, הלכה לישון ובבוקר רצתה לחפוף שוב "על יבש" כדי לתת נפח ולעצב, שכן כמוני ניחנה בשיער דליל אם כי לא מתולתל. בלי שומניות זה לא עובד. וזה יתרון שכן השמפו היבש חסכוני מאוד כי נדרשים לו רק בין חפיפות. לעומתי שחופפת עד פעמיים בשבוע, למי שצריכה לחפוף כל יום/יומייים/שלושה זו ממש מתנה. בין החפיפות ניתן להאריך את הזמן ע"י שימוש בשמפו היבש על השיער השומני. אריזה בכמות 300 מ"ל, היות וזה לא לשימוש יומיומי, גם חסכונית.





נקודה חשובה: לא לשפשף חזק את השיער ולהקפיד להתיז ממרחק של .......... אחרת יתקבלו נקודות לבנות כמו קשקשים קטנים. יצא שהשתפכתי פה, אבל לא לחינם: המוצר ממש מוצלח, אריזה נאה, נוחות שימוש והכי חשוב תוצאה יפה


שימוש: לנער היטב את המיכל ולהתיז ממרחק 20-25 ס"מ לתוך שורשי השיער להמתין 2-3 דקות להבריש את האבקה הלבנה שנראית עליו, בעזרת מברשת.


כל אחד מהמוצרים במחיר 108 שקלים.





לוריאל Cica Cream Total Repair 5

מוצר הטיפוח לשיער שנגמר אצלי הכי הרבה/נרכש הכי הרבה, זה לא שמפו וגם לא מסיכה אלא קרם ללא שטיפה. השיער שלי יבש, קצוות מפוצלים, נשבר בקלות ומאוד דליל. אבל קרם ללא שטיפה, איכותי כמובן, עושה בו פלאים, מראה בריא, נפח, ברק וכל זה בכמות טיפה בגודל מטבע של 10 אגורות. 

cica cream פתרון משקם עמיד, אורירי במיוחד לתיקון קצוות פגומים ושיקום סיב השערה, בשימוש תכוף הוא מחדש את שכבת ההגנה של השערה שימוש אחרי שימוש, כך דבר היצרן, מומלץ לשימוש עם שמפו ומרכך מהסדרה, לאחר 15 שימושים , השיער משוקם וחזק.





מעשית: הרמתי גבה, אני רגילה שקרם שטיפה מגיעה בכמות גדולה ופה יש "רק" של 100 מ"ל. קראתי את הוראות השימוש, פיה דקה, 2-3 לחיצות מספיקות לי לכל השיער, בדקתי והתלהבתי. הקרם קליל ונספג מיד בשיער. השיער מקבל מראה חי, ברק יפה, נפח ונראה טוב. מעבר לכך שהמוצר חסכוני  והפיה דקה הוא גם סופר מתאים לנשיאה בתיק ועבורי זה יתרון ענק. מוצר כוכב!
       
ניתן למצוא ברשתות ובפארמים במחיר 50 שקלים לפני מבצעים והנחות.





קרלייןשמפו קרליין 10

גל גדות דוגמנית הבית של קרליין מדהימה, ראיתי אותה בלייב, מתרשמת ממנה מאוד בראיונות, אם בשפת האם ואם בחו"ל, מחוברת למציאות, בגובה העיניים ולא ויתרה על זוגיות והורות. נוסף על הכל ביננו, היא גאוה ישראלית עולמית בזכות קריירת הדוגמנות והמשחק המדהימה שלה. 

שמפו מטפח מבוסס נוסחת פרוטאין משי המעניק לשיער,לחות, הזנה ורכות מקסימלית, וזאת באריזה חדשה, כך דבר היצרן.



בני הבית, אהבו את השמפו, מרענן, ריחו נעים, מקציף בדיוק במידה הנכונה, והסוגר שלו נוח מאוד לפתיחה וסגירה. מה שכן כדאי ללחוץ רק מעט, אחרת יוצאת כמות חומר מאוד גדולה וחבל. קיבלתי להתנסות שמפו לשיער רגיל. את הקונדישינר העברתי לנסיינית בעלת רעמת תלתלים עבה, ששימוש בקונדישינר עבורה הוא מאסט בכל חפיפה. הריח נעים מאוד היא מציינת, השיער מתקבל רך ונעים וכיף לגלות מוצר בסיסי ונגיש במחיר מצויין.


בסדרה תמצאו : שמפו ומרכך : לשיער רגיל / צבוע /מתולתל וגם יבש, לסירוק קל, ומונע קשקשים.

להשיג לפי מחיר שנקבע ברשת, ברשתות ובפארמים , חפשו גם מבצעים






Simply foe Me - LIFE - לבית סופר פארם

מותג הבית של סופר פארם, משיק סדרת מוצרי טיפוח לשיער. שיבולת שועל ופרוטאין משי להעשרת השיער בלחות, העצמת הברק הטבעי וגמישות, לסירוק קל. כך דבר היצרן.

מעשית: שמפוקיבלתי להתנסות את השמפו לשיער רגיל, אולם יש לי שיער יבש וכך הגברים בבית שוב התגייסו למשימה. לדעתם הריח של השמפו נעים מאוד, האריזה - מעולה. הפיה הקטנה מאפשרת שליטה בכמות החומר ומונעת הן בזבוז והן חומר רב ומיותר בחפיפה. די להם בחפיפה אחת לשיער שמתקבל רך ונעים.
הסתקנתי "ובדקתי" אותם גם אני  ומצאתי שהשיער נותר רך ונעים לסירוק. האריזה ייפה ושונה מהרגיל - יש לי חיבה לאריזות רבועות. מה גם שנוח מאוד לאחיזה. 
קונדישינר - הקונדישנר לשיער רגיל, ריחו נעים והאריזה מצויינת, אולם בציפיה לפתיחת קשרים מלאה ושיער רך הוא רגיל בתוצאות  ולא פותח מלא את הקשרים.




עוד בסדרה 
*שמפו ומרכך לשיער יבש ולשיער צבוע במחיר 19.90
*שמפו בשילוב מרכך 2 ב 1 במחיר 19.90
*קרם לחות לשיער רגיל-יבש ולשיער צבוע במחיר 24.90
*מסיכה לשיער רגיל-יבש ולשיער צבוע במחיר 29.90

חפשו מבצעים!




לאחרונה דגמנו את שמפו כיף, את קרליין ועכשיו גם את לייף והגענו למסקנה חשובה - יש על מדף הפארם מוצרים טובים במחירים משתלמים ועוד לא דיברנו על המבצעים. שווה וכדאי לנסותם. אני אישית מאוד אוהבת את מותג הבית ומשתמשת בו בכל התחומים, טואלטיקה, טיפוח, אקססוריז ואיפור, אולי סמן לעוד פוסט מותג, הפעם LIFE.




WET BRUSH - לייף

ואם לטפח אז צריך גם לסרק, המברשת לסירוק על שיער רטוב, להתרת קשרים בקלות. סיבים גמישים לפתיחת קשרים בלי לקרוע/למשוך או הכאיב אידאלי גם לשיער רגיש ומוציר שיער ובריא כך דבר היצרן.



מאז ומתמיד ידעתי שלא מסרקים שיער רטוב, ועדיין במקלחת עם המסיכה או לאחר מקלחת  אני מסרקת בעדינות כדי לפתוח את הקשרים,.הרבה שערות נשארות על המברשת. את המברשת הזו הכרתי מזמן, היא מברשת המקיימת את המובטח, רכה, לא כואבת ומעט מאוד שערות נשארות עליה,  בעת סירוק גם היורשת שלה שיער חלק וגם אנוכי המתולתלת אהבנו. 



עד עתה היא לא היתה נגישה וניתן היה רוכשה ברשת או בנקודות מכירה דוגמת בתי טבע, סופר פארם הרימה את הכפפה וכעת תוכלו למצוא אותה בכל סניפי סופרפארם, במחיר טוב יותר מבעבר. מגיעה בשלושה צבעים : כחול, ורוד וסגול, המחיר כ - 50 שקלים. אני מצאתי אותה בסניף ליד ביתי מבצע ב 40 שקלים.

חפפנו, סיקרנו וטיפחנו, נותר רק להתיפייף:









נטורל פורמולה - Pro Thermo Ceramic Brush



נטורל פורמלה ממשיכה "לקרב את המספרה הביתה" ומביאה לנו מברשות פן מקצועיות בטכנולוגיה אוגרת חום לשימוש ביתי, קל וידידותי. טכנולוגיה האוגרת חום במרכז המברשת לתוצאות עיצוב והחלקה טובות יותר: מחליקה בקלות על השיער, מקצרת את זמן היבוש ומאפשרת אחיזה טובה בלי שהשיער יקרע או ישרף כך דבר היצרן.



הייתה בהשקה וראיתי בהדגמה כמה קל ליצור בדקות ספורות מראה גלי, שובב כמו גם להחליק את השיער בפחות מאמץ.
כבעלת שיער מתולתל, יבש, דק ודליל איני מחליקה אף פעם את השיער. היורשת בעלת שיער חלק ודק, בתספורת מדורגת שמתחזקת אוסף רב של מברשות, התלהבה מהרגע הראשון. מהאחיזה הנוחה של המברשת במידה  MEDIUM. מאפשרת לה בעת מהירות לעצב בדקות ספורות את השיער לכדי יצירת גלים רכים, או לחילופין להחליק את השיער מבלי לפגוע בו. ניתן למצוא  את המברשת גם במידה LARGE לשיער בינוני עד ארוך. 

את המברשות תוכלנה למצוא בלעדית ברשת ס.פארם במחיר 79 שקלים


ואתם, מהי הנוסחא ל "יום שיער טוב" שלכם? יש לכם מוצר מועדף? שתפו



תגובה 1:

  1. ברור, לגמרי מסכימה איתך, מי לא רוצה לקום בוקר עם שיער טוב.
    תחושת היום שיער רע זה הכי נורא.
    ניסיתי חלק מהדברים והמוצרים שציינת, אבל בהחלט סיקרנת אותי לנסות
    את אלה שעדיין לא.
    מקווה שמחירים שציינת לא השתנו לתקופה זו.

    השבמחק