1 באוקטובר 2015

"פן" (סיפורו של פיטר פן) PAN - סרט קולנוע




כשיצאתי מן ההקרנה לפני שבועיים רציתי מייד לכתוב בקול "לכו לסרט הזה" אולם לא יצא לי לכתוב לפני, היום פן עולה בקולנועים בהצגות טרום בכורה אמנם. יחד עם עוד סרט קומדיה מוצלחת  למבוגרים "המתמחה" אם בא לכם קצת כיף וטוב על הלב, אלה הסרטים שלכם.





משהו נפלא קורה בשנים האחרונות עם סרטי ילדים: מהנים דיים לבדר את כל המשפחה, לא רק מעצם הנאתנו כהורים לפנק את הילדים אלא מהיותם מעניינים גם עבורנו.

מי מאיתנו לא אהב את הסיפור על פיטר, פיטר פן. מודה הרמתי גבה כששמעתי שיש "עוד סרט "על פיטר פן שעולה על האקרנים. אבל כשנוכחתי שזו עלילה שונה לגמרי המתארת "מה היה לפני",ומיהם השחקנים המוצלחים אחד אחד, התייצבתי עם היורשת בהתלהבות וכששבתי הביתה המלצתי לכל מי שנשאר בו מחוש ההרפתקנות הילדי לרוץ עם הילדים (לא הקטנטנים), אומ לבד, לא לדלג עליו. הנאה מובטחת. אם מתאים לילדיכם לצפות בשפה האנגלית עם תרגום לכו לראות את המקור, שונה לגמרי ומלהיב ביותר.




העלילה מספרת מאין הגיע פיטר (לוי מילר המוחנן) ומאין עוצב טבעו האמיץ הגאה והשובב, כיצד רכש את נאמנותה של טייגר לילי (רוני מארה המהממת) תיפתר גם התעלומה מאין ההיכרות המוקדמת של פיטר עם "קפטן" הוק (גארט הדלונד - החתיך) וכמובן מסבירה לנו איך ולמה הגיע פיטר לארץ "לעולם לא" בדרך הומוריסטית, משעשעת ומענגת.

התפאורה והפעלולים מדהימים, ניכר על השחקנים שהם נהנו לצלם את הסרט ואנו נהנים ממשחק מושך, טקסטים ילדותיים במידה, משעשעים וזורמים ששעתיים חלפו לנו ביעף.




ואם בכל זאת תתעקשו מה לא? שני דברים: אודה ולא אבוש, מתה על י'ו ג'קמן, שחקן מצויין עם אישיות כובשת. בעיני, התפקיד שלו  כ"שחור הזקן" קטן למידותיו, האיפור וההעמדה שלו אינם מוצלחים ומטבע הדברים גם הנוכחות שלו לא מדהימה בעיני.. אם כי היורשת חולקת עלי.! אולי כי אני רגילה לראות אותו "יפה". 
השני: כי אני ממש מחכה לראות כבר את סרט ההמשך, לטעמי חייב להיות!! וזה יקח זמן מה.

סרט ילדים מז'אנר הרפתקאות פנטזיה קומי מופלא לכל המשפחה.


הסרט עולה היום כטרום בכורה בבתי הקולנוע ברחבי הארץ



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה