12 באוקטובר 2015

אסתי לאודר וקופיקס לטובת חודש המודעות לסרטן השד


צילום: שרבן לופו 

ורוד זה הצבע שלי כל השנה אבל בחודש אוקטובר הוא לובש מטרה - העלאת המודעות לסרטן השד.

כבת למשפחה בה איבדתי אחות בשל גילוי מאוחר מאוד, אני מודעת לחשיבות הבדיקה ועוד יותר לגילוי מוקדם להצלת חיים ובכל שנה לכבוד הוא לי לקחת חלק מזערי בתרומה להפצת מידע חשוב זה - בדיקה מצילה חיים!!





קבוצת החברות אסתי לאודר ורשת Cofix בפרוייקט משותף והעלאת המודעות לסרטן השד:

במסגרת שיתוף הפעולה, בחודש אוקטובר  ימכר הקפה בקופיקס בכוסות קרטון ורודות ועליהן מוטבעת הסיסמא "קפה טוב מציל את הבוקר -בדיקה פשוטה מצילה חיים"

עוד ימכרו בסניפי הרשת אריזות של צמד עוגיות גרנולה במחיר 5 שקלים אשר הרווח ממכירתן יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן

כבכל שנה, קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת חברות אסתי לאודר יוצא לדרך. השנה תחת הסיסמא "בואו ננצח את סרטן השד, אנו חזקים יותר יחד". 


                               צילום :שרבן לופו
סטיילינג : מזל חסון
שיער : אודי חסון
שיער סטלה עמר : ליאור גבריאלוב
שיער מירי נבו : פיליפ וזאנה
איפור : MAC  ו -  BOBBI BROWN


לקמפיין גוייסו מובילי דיעה שהצטלמו עם קפה ועוגיה עבור קמפיין דיגיטלי. 


קמפיין המודעות לסרטן השד של אסתי לאודר (BCA) מוקדש לטיפול בסרטן השד באמצעות חינוך ומחקר רפואי. למידע נוסף, 
בקרו ב-www.bcacampaign.com 
והצטרפו לעמוד בפייסבוק www.facebook.com/bcacampaign
אתר קופיקס: www.cofix.co.il
אתר האגודה למלחמה בסרטן: http://www.cancer.org.il/


דף הפייסבוק של האגודה למלחמה בסרטן: https://www.facebook.com/profile.php?id=100003980285787&fref=ts



אז תשתו קפה , תאכלו עוגיה משובחת, אבל יותר מהכל תזכרו ותזכירו - בדיקה מצילה חיים!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה