10 באוקטובר 2015

פוקס חורף 2015/16 FOX Winter




הכניסה לחנות FOX מחברת אותי למציאות, החורף הגיע והוא פה בשביל הישאר. 

חורף ואני זה לא, אבל קולקציית החורף של פוקס מרגישה חמימה מפנקת ומתאימה. בייסיק צבעוני, עם דגש על נוחות , איכות הבדים. נינוחות חורפית במחירים ומבצעים אטרקטיביים שמאפשרים לצאת עם מתלחה שווה.

הקולקציה בת ל 7 קבוצות: 





BASIC - פרטי חובה בארון דוגמות T חלקות בשרוול ארוך, 100% כותנה, פריטים מבד פוטר, ומכנסי טייץ.







HOLIDAY - בדי ג'ינס דק, חולצות אריג בעיטור תחרה וקרושה, ושמלות ג'ינס בגזרה רפויה ושרוול ארוך שאין לי ספק שיהפכו מייד להיט.

JEANS - מגוון שטיפות כחול כהה, אינדיגו אפור ושחור ועד הבהירות במראה יחודי ומרענן. כמובן שתמצאו דגמים עם קרעים - MUST HAVE 




סריגים - רק לגעת בהם, מרגיש שוקו חם ולהתכרבל עם מגזין טוב. בייסיק בגזרת צוארון  V - ההעדפה שלי או עגול במגוון מקסים של צבעי חורף חמימים - ורוד, סגול, בורדו, ירוק, שמנת, אפור ושחור ולבן כמובן. דוגמאות יפות ומרקמי בד עבים ודקים. דוגמאות יפיפיות!! - תאמינו לי, קשה יהיה להסתפק באחד.






STREET WEAR - פריטים המושפעים מאופנת הרחוב, צעיר וטרנדי. צבע הבורדו בולט, לצד אפור כחול, בז' שחור וחרדל. הדפסים בהשראת שלטי בחוצות בניו יורק, שימו לב לשמלת המיני  המשובצת ולסריגים הדקים.

COOLEGE - גם העונה כמו בקולקציית הקיץ, השראה מאופנת הקולג' האמריקאי, כותנה ויסקוזה ושטיפות, פסים והגם הדפסים מעולם הספורט - ממש קול.

CASUAL - בהשראת אופנת ההיפסטרים, צבעי אדמה, בורדו, ירוק זית בז' ואפור. הדפסי חיות וכיתובים בצבע בודד, דהויים משהו. תמצאו גם סריגי קרושה, פוטרים - לקנות בזוגות ושלשות!! וגם ג'ינס בגזרת 
בוייפרנד עכשוית.




כפי שפתחתי את הפוסט, אם יש דבר אחד שאני כן אוהבת בחורף (מלבד שלג ביום הראשון וסיידר חם) זו האפשרות להפציץ בלבוש. תיווכחו מיד עם הכניסה לחנות שהקולקציה מזמינה, משתלבת בארון הפרטי שלכן בקלות. בצבעי חורף חמימים ונאים לעין והכי חשוב - מאוד לבישה! הפוטרים אהובים על כולנו, והם עיקר הלבוש בחורף בבית. גיליתי שעכשיו הם במבצע מעולה (באותיות הקטנות - עד 1/11) 


צילום: טל טרי


אשר לגברים:

הקולקציה עוצבה בהשראת הספורט האמריקאי, דגמים בשטיפות, הדפסים דהויים. כל זאת ב 3 קבוצות: בלק & וויט, קזואל ופרומו. 


ציולם טל טרי


כך תמצאו לצד הקלאסי בשחור לבן ואפור גם חולצות אריג בדוגמאות חלקות, פסים וגם משבצות. מכנסי ג'ינס ומכנסי כותנה. מבחר גדול של חולצות T החביבות על בני הבית ומכנסיים בגזרות שונות. חוזקה נוספת בקולקציה היא הסריגים: צוארון V או עגול, במבחר גדול של צבעים.

לדעתה של היורשת ההדפסים יותר מעניינים משל הנשים ;) ) - ראו קולקציה שניה לסדרת הסרטים "מלחמת הכוכבים" בתיאום עם סרט בסדרת STAR WORS יעלה על האקרנים בקרוב :)


צילום טל טרי


וכמובן הקלאסי בפוקס, מבחר רב של פוטרים מוצלחים. האמת, קצרה היריעה מהכיל, צריך למשש ולהרגיש

מחירים:
נשים:
T החל מ 40 שקלים, ג'ינס - החל מ 100 שקלים שמלות מ 80 שקלים ועוד .

גברים:
T החל מ  40 שקלים, ג'ינס החל מ 150 שקלים, סריגים החל מ 130 שקלים ועוד

FOX זה בייסיק בארון!

חורף חמים קל צבעוני ושקט לכולנו :)





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה