26 במרץ 2015

בנק הפועלים מזמין לבקר חינם בחול המועד במוזיאונים ואתרים בישראל


מוזיאון תל אביב לאמנות


מאז ומתמיד אהבתי קולנוע, תאטרון ומוזיאונים. את האהבה הזו הנחלתי גם לילדי, השותף הצטרף והתאהב עם השנים. אבל בזכות בנק הפועלים שנים רבות, יכולתי להגדיל את מינון הפעמים שיצאנו ולשלב גם בטיול בארץ, חילקנו קצת לתרבות וקצת רק לכיף. שכן בחול המועד פסח 40 מוזיאונים ואתרים, נפתחים חינם בכל ימי החול בחג. השנה זה מוצלח במיוחד כי יש את כל ימות השבוע. אל תוותרו!


מוזיאון ארצות המקרא


ביקרנו במוזיאון ישראל, במוזיאון תל אביב לאומנות, במוזיאון נחום גוטמן, במוזיאון לאומנות ישראלית ברמת גן ועוד. במוזיאון בית התפוצות שהיה מאוד מרגש ולא ויתרנו על אף מיצג. חינם במוזיאון זה חסכון של הוצאה גדולה ששכרו בצידו, חינוך תרבות והנאה

השנים עברו, הילדים גדלו כבר מבלים עם חבריהם, אבל המסורת שלי עם השותף,  נשארה. מוזיאון ואח"כ כיף (קפה עם מאפה ;) ) 

רשימת האתרים: 

קישור

כל הפרטים כאן :


פרויקט 'פועלים למען תרבות, טבע ויופי', הנערך זו השנה ה-11 על ידי בנק הפועלים, הפך למסורת שבמסגרתה מאות אלפי משפחות בישראל נהנות במהלך חופשת הפסח מביקורים ללא תשלום במוזיאונים ואתרים בכל רחבי הארץ.

בין הפרויקטים הרבים שבנק הפועלים יוזם למען הקהילה והחברה בישראל, 'פועלים למען תרבות, טבע ויופי' בולט בייחודו, כפרויקט המטפח את הקשר של העם בישראל לנופיה, לתרבותה ולמורשתה ההיסטורית של ארצו.

יער האיילים


האתרים והמוזיאונים הנכללים בפרויקט משלבים בין ההוויה והתרבות הישראלית העכשווית לבין ההיסטוריה של העם והארץ, ומאפשרים לציבור הישראלי כולו ליהנות מחופשת החג תוך העשרת הידע של הילדים וההורים על יופיה ותרבותה של ישראל, בחיסכון כספי משמעותי של
מאות ₪ למשפחה.

בין האתרים הנכללים בפרויקט: מוזיאון ת"א לאמנות, גן החיות בחיפה, המוזיאון הישראלי במרכז רבין, הגן הבוטני בירושלים, מוזיאון חיל האוויר, יער האיילים, מוזיאון ימי לאומי חיפה, מוזיאון בית התפוצות, מרכז מורשת מנחם בגין, יד לשריון לטרון, מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית, מוזיאון ארצות המקרא, חי נגב רביבים, מוזיאון אילת ועוד.

האתרים יפתחו חינם בכל ימי חול המועד של פסח בין התאריכים: 5-9 לאפריל 2015, ימים א'-ד' 5-8/4/2015 הינם ימים מלאים, יום ה' ה-9/4/15 הינו חצי יום.

שעות וימי הפעילות של כל האתרים יפורסמו באתר בנק הפועלים בכתובת: www.bankhapoalim.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה