4 במרץ 2015

איל מקיאג' משיקה לקים




אותי אפשר לקנות בקלות (רק אל תגלו לשותף),  בבקבוק לק יפה ומיוחד.

למצוא שמותג איפור שהתחבב עלי, משיק בראשונה לקים, 34 גוונים ולא מעט בהם מיוחדים זה כל כך כיף.
תמצאו בקולקציה לקים בגוונים קלסיים, לקים בגוונים טרנדיים לעונה, טופים מנצנצים ומיוחדים, ומייבש לק אחד. קיבלתי לסקירה כמה מהם.
הלקים של איל מקיאג' מכילים פורמולה ייחודית העמידה לאורך זמן, בעל ברק מיוחד שלא דוהה גם כעבור מספר ימים.  לסדרה מברשת מקצועית ורחבה למריחה קלה ומדויקת - כך דבר היצרן.

איל מקיאג' נתנו בהם שמות:




HYPNOSIS

הכוכב שלי ואולי אף כוכב הקולקציה - גםבשל הגוון האפור ההולגרפי המרשים, גם בתוך הבית ועוד יותר באור השמש, יפיפה, לוכד מבטים ומקבל מחמאות. גם כי כבר בשכבה אחת מתקבל כיסוי מלא וברק יפיפה. כהרגלי מרחתי שתיים. אני מעדיפה מברשת רחבה ובעיני היא מאוד נוחה, אוספת את החומר בצורה טובה בלי שיזל  הצידה ומקלה על מריחה מדוייקת (הציפרניים שלי זה כבר סיפור אחר, בחורף הן מרדניות והשנה במיוחד לא נראות במיטבן) ועוד יותר מהכל כי העמידות שלו היא פנומנלית.



אחרי שמונה ימים נשברתי והחלפתי אותו. בתוך חודש כבש את קדמת המגירה ונמרח כבר פעמיים :) אם אתן מתחילות בגוון אחד דומני שזהו הלק.




MERLOT

כמו היין המשובח כך צבעו של הלק, בורדו סגול מטאלי עמוק מרשים, מדוייק לעונה, כזה שיתחבב על רובנו. בעל ברק משגע, שכבה ראשונה לא אחידה, שניה משלימה. אותה המברשת כמו אצל של אחיו לקולקציה נהדרת.



עמידות של 4 ימים עד לצ'יפצ'יפון ראשון שזה מכובד מאוד. 




SHINE & DRY

מייבש לק – להגנה ושמירה על הלק ולהוספת ברק, כך דבר היצרן. דווקא פה לא נהתחברנו אני והמייבש. אכן מוסיף ברק יפיפה, אולם הפורמולה עבה משהו וקלה יותר להימרח ולהיהרס שכן אורך היבוש, לפחות אצלי - על כל לק שהנחתי אותו, של איל מקיאג' או אחר לקח זמן רב.



כמובן שהסתקרנתי לראות את כל הקולקציה וגיליתי שיש שם כמה וכמה כוכבים שהם must have אז הסווצ'תי כמה מהם בשביל כולנו, מרשימים, מסקרנים ומיוחדים.

את הלקים במחיר 44 שקלים ניתן למצוא בכל סניפי ברשת. כדאי לעקוב אחר המבצעים.

רשימת סניפים תוכלנה למצוא כאן


ואתן? דגמתן לק משל איל מקיאג'? שתפו




2 תגובות:

  1. הלקים נראים נהדרים!!! פוסט נהדר :)

    השבמחק
  2. מוצלחים ביותר, הכי הגוונים המיוחדים

    השבמחק