2 במרץ 2015

השקה מחודשת - שוורצקופף פרופשיונל - BC Hairterapy





טיפוח השיער לבית שוורצקוף אהוד עלי ועל בני ביתי. השותף ואני כמו גם הצעירים בבית, נהנים מהתנסויות של מוצרים מוצלחים ונדמה כי הגיוון והשינוי במוצרי השיער, מביא למראה חיוני ובריא של השיער.



לאחרונה הייתה בארץ השקה בה חודש ושודרג קו המוצרים  ובו שבע סדרות טיפוח המותאמות למגוון הדרישות לטיפוח השיער, למראה חי בריא וטבעי, רך אלסטי וגמיש. כל הסדרות החדשות בעלות פורמולציה מתקדמת וטכנולוגיית Cell Perfector  חדשנית הבלעדית ל"שוורצקופף פרופשיונל", הממלאת את החללים במשטח השיער ויוצרת מחדש את המשטח הטבעי של השיער באופן מדויק מאוד- הקרוב לשלמות טבעית. כך מעצבי השיער יכולים להציע ללקוחותיהם, המשך טיפוח השיער במוצרים יעודיים ובאריזות משודרגות.


1.      סדרת Repair Rescue- לשיער פגום, הכוללת: שמפו, שמפו להזנה עמוקה, ספריי קונדישנר ללא שטיפה, קונדישנר, מסכה, מסכה להזנה עמוקה, קרם קצוות סילד אנדס.
2.      סדרת Color Freeze- לשיער צבוע ומחומצן, הכוללת: שמפו ללא מלחים, שמפו עשיר לברק וחיות, שמפו סילבר, ספריי קונדישנר ללא שטיפה, קונדישנר, מסכה, סרום ברק, קרם הגנה מחום.
3.      סדרת Moisture Kick- לשיער יבש, הכוללת: שמפו, ספריי קונדישנר ללא שטיפה, מסכה, קרם יופי, קרם עיצוב.
4.      סדרת Volume Boost- לשיער דק וחסר נפח, הכוללת: שמפו, קרם ריענון יומיומי.
5.      סדרת Time Restore- לשיער בוגר, הכוללת: שמפו, קונדישנר, מסכה, ספריי חידוש, סרום חידוש.
6.      סדרת Smooth Perfect- לשיער שקשה לשליטה וקשה לסירוק, הכוללת: שמפו, קונדישנר, מסכה, קרם ריכוך.
7.      סדרת Hair Activator- לשיער דליל, הכוללת: שמפו, טוניק מחזק, סרום.





במסגרת ההשקה קיבלתי לסקירה מדגם מוצרים ובני הבית התנדבו מייד לשמש כנסיינים, ככה זה כשמקבלים דברים טובים, כולם רוצים להשתתף בחגיגה. לשותף שיער רגיל, חלק, בריא ומלא. לבן הזקונים שיער גלי ויבש והוא מרבה להסתפר, שניהם חופפים כל יום אבל מסתפקים בפעם אחת. לי שיער גלי/מתולתל,דליל, ויבש מהצביעה לבלונד בהיר הדורשת חמצן בריכוז גבוה ואילו ליורשת העצר שיער דק נוטה לשמן, דליל משהו אותו היא מרבה להתיש בעזרת מחליק ובייבי ליס והיא חופפת כל יומיים שלושה. 





Repair Rescue Deep Nourishing Shampoo  - שמפו
הכוכב שבחבורה שהסתיים די מהר היה השמפו, כולנו אהבנו אותו. ההפתעה האמיתית היתה שכבן הזקונים הצעיר ביקש קניה חוזרת כי "הפעם הבאת שמפו מעולה" וזאת מפיו של מי שלא אוהב להתעסק בשיער ומסתפר הרבה, כמעט אחת לחודש, היחיד בבית שיש לו מנוי!!! במספרה :).

שמפו "ריפייר רסקיו" להזנה עמוקה, אינטנסיבי ומעניק הזנה עמוקה.האריזה נוחה לאחיזה, ועוד יותר לפתיחה, הריח עדין וגם בחפיפה שניה אינו מקציף מידי שעבורי זה ממש כיף, איני אוהבת יתר קצף במוצרי רחצה לשיער, הוא חסכוני למדי ומותיר שיער רך, עם ריח עדין.




Repair Rescue Conditioner - קונדישינר
קונדישינר לא פופולרי אצלנו בחדר הרחצה, הוא מכביד על שיער דק ודליל. אבל התלהבנו מהסדרות אז אנחנו משתמשות בו חליפות עם המסיכה הנהדרת כדי שלא תיגמר :). כמות קטנה בגודל גלעין של משמש, רק על הקצוות ומעלה לכיוון הקרקפת, אך לא על שורשי השיער, פותח קשרים מחליק ומרכך, הריח עדין ונעים, השיער רך וללא קשרים. גם כאן האריזה נוחה מאוד והייתי אומרת שהצליח להם גם העיצוב בלבן עם מכסה אדום דם. 




Repair Rescue Deep Nourishing Treatment - מסיכה
המסיכה מעולה, מניחה על שיער רטוב שאני סוחטת בעדינות בידיים תוך כדי מקלחת. נדרש מעט חומר, כמות גודל גלעין משמש לעסות מהקצוות מעלה, לא על השורשים. להשאיר דקותיים, אני מסרקת באצבעות בעדינות לפתוח קשרים ושוטפת. השיער מריח רענן , ללא קשרים ומרגיש רך, כך עד לחפיפה הבאה. מאז שהתחלתי להשתמש במוצרי הסדרה אין לי קשרים מחפיפה לחפיפה וזה נדיר עם שיער יבש ומפוצל כשלי, שכן איני מסרקת אותו כשהוא יבש אלא מעט באצבעות. מוצר מנצח!




Time Restore Rejuvenating Serum - סרום
בסרום ללא שטיפה, אנוכי היחידה שמתמידה להשתמש כי השיער שלי שביר מפוצל ויבש והוא נותן לו מראה בריא, חיוני, קורן אפילו הייתי אומרת. בכל בוקר אחרי שאני מרטיבה את השיער, מייבשת וסופגת היטב במגבת כמעט ליבוש מלא, אני מניחה כמה טיפות על הידיים ומעסה קלות על הקרקפת ועל השיער בלי למעוך את התלתלים. הוא מעניק חיות וברק והתלתלים נראים מלאי זוהר ובריאים.




BC Moisture Kick Beauty Balm-  קרם לחות

כל פעם שאני חושבת שמצאתי את הקרם הכי שיכול להיות, מגיע אחר ובועט אותו ממקומו על הפודיום, הקרם ללא שטיפה הזה כבש אותי ואת היורשת משימוש ראשון, לה כי היא מרבה להחליק ולעשות בייבי ליס, והוא מעניק הגנה, ברק וחיות לשיער. עבורי לחות המקנה מראה מלא עם מעט נפח, התלתלים יוצאים מושלמים, כאילו יצאתי הרגע מהמספרה אחרי שיבשו לי את השיער בדיפיוזר. מסתבר שמשולבת במוצר נגזרת של חומצה היאלרונית, ומה שטוב לעור הפנים, טוב גם לשיער!




אמנם אומרים שהשערה היא איבר מת ואי אפשר "להבריא" אותה מבפנים, אך מההתנסות שלנו עם כל אחד ואחד מהמוצרים, כמו גם מהמוס הנהדר שלא נסקר שכן אינו משווק בארץ וחבל, הוא נהדר. ללא ספק שוורצקופף מיקסמו בסדרות ה BC את הנראות וחיות השיער לפחות כלפי חוץ, זה כבר כמה חודשים שאני משתמשת במוצרים ונשאלת לא אחת "התלתלים שלך?" "מה עשית בשיער" "הסתפרת?" מתאים לך הצבע הזה" וזה מאנשים שמכירים אותי ופוגשים בי הרבה, משפחה, חברים, בלוגריות שאני פוגשת באירועים. אז התלתלים הם שלי, לא הסתפרתי וכבר הגיע הזמן שלי לתספורת, והגוון הזה הוא אותו צבע שבו אני צובעת כבר כמה שנים טובות, מספר 9, בלונד בהיר. שוורצקופף, שיחקתם אותה, הפטנטים שלכם למראה שיער חי, רענן בריא וקורן עובד.



מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,  לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22

סרום      בכמות  30   מ"ל במחיר 78 שקלים.
שמפו     בכמות  250 מ"ל במחיר 86 שקלים.
קונישינר בכמות  159 מ"ל במחיר 58 שקלים
מסיכה    בכמות  200 מ"ל במחיר 98 שקלים.
קרם       בכמות  150 מ"ל במחיר 78 שקלים.

(כבוד לשוורצקופף שלא נפלו למלכודת התמחור של 99.90 :) )


למידע נוסף הכנסו לאתר www.schwarzkopf-professional.com או www.press.henkel.com





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה