30 בספטמבר 2012

גלוסיבוקס GLOSSYBOX SEPTEMBER




כל חודש גלוסי מגיעה בתאריך אחר, יש שמקדימה ויש שמאחרת, גלוסי ספטמבר הגיעה אלי לסקירה באמצע החודש, כמו שצריך.




בניגוד לגלוסי קודמות, הפעם דוגמית הבושם, היותה אחד מחמישה הפריטים המובטחים ואולם 3 מתוכם הגיעו בגודל מלא,  אחד הוא מהקולקציה החדשה והטריה של Essie מותג הלקים היוקרתי, יקר ומענג, כך שזה לא רק הוגן אלא ממש כדאי.



נתחיל בקופסא עצמה, קרטון ורוד בייבי, קשיח ואיכותי. מעולה ומועילה ללא מעט שימושים כגון איכסון פריטים ומסמכים.



מה בחבילה:


שמן לשיעור מבית לוריאל פריס ELVIVE Extraordinary oil (גודל מלא)- סקרתי אותו כאן עפ"י חברה שניסתה אותו ואהבה מאוד. עכשיו שקיבלתי שוב, חשבתי לי שזה "סימן משמיים" שגם לי הוא יהיה טוב. יש לו ריח מאוד נעים,  ניסיתי אותו אחרי מקלחת על שיער לח, מאוד נחמד, לא שומני. נותרה תחושה רכה ונעימה למגע בשיער וברק יפה.



Essie - miss fancy pants (גודל מלא) את הלכות של אססי מסדרת הפארם סקרתי לא אחת אצלי בבלוג פה וגם כאן. צ'ופר נפלא שכבר בעבורו מוצדקת עלות הקופסא, שכן הגוון הוא מהקולקציה הנוכחית העולה בימים אלה על המדפים. גרסת הפארם אהובה עלי, הן בשל המברשת, הן בשל הפורמולה וגם בשל העמידות. הגוון שלי הוא אפור, הפופולרי מאוד בימות הסתיו, אני פחות מתחברת לאפורים, אולי אענוד אותו פה ושם. אשר ליורשת היא פסקה מייד. - נהדר!



ביוטיפינג איי לושן לבית OFRA (גודל מלא) הגיע בדיוק בזמן, לאחרונה אני מרגישה נפיחויות סביב העיניים אם מעייפות ואם בכלל, אותן אני נאלצת לכסות בטוש מואר, אם אכן המוצר מקיים הבטחתו, מרגיע ומעלים אותם. מבטיחה לרוץ לספר לחברה.



פרקלינס של דרמלוג׳יקה לא תפס אותי ברגע הראשון, שכן גם בניקוי אני דוגלת ללא בושה ב 1 ב 3. אולם ההגדרה בגלויה בכל זאת מסקרנת - המסה מוחלטת ויסודית של שאריות לכלוך. אני אישית דבקה בקיצורי דרך, אך מתרשמת שהוא מוצר איכותי, אשים אותו על המדף יחד עם הגרגרים של דרמ׳ שקיבלתי בעבר, בתכנון שגם תורם של שני אלה יגיע.



אליין אסנס אבסולוט - אחרונה בחמישה היא דוגמית הבושם. טיירי מוגלר הוא מעצב אופנה מדהים, יש ברשותי בלייזר שחור מדהים משלו שקניתי בגיל 30 בפריז. הוא עדיין מודרני ועדכני. אני אישית לא מתבשמת בריחות משלו. זה היתרון הגדול בדוגמית, יכולת  ההתנסות. לא רע גם לשים בתיק האיפור למקרה הצורך. אגב הפרסומות לבשמים שלו נפלאות.



עוד בקופסא חוברת נחמדה ובה אפילו מתכון לעוגה.



גלויית מבצע על מוצרי השיער של אלביב



וגלויית מבצע בקניית בושם מהמבחר של טיירי מוגלר



שורה תחתונה: קופסה מוצלחת, תמורה מעולה להוצאה ואם לא אהבתן משהו, תמיד יש את מי לפנק...



* הקופסא נשלחה אלי לסקירה

12 תגובות:

  1. השמן של אלביב עוזר גם לשיער מעט מרדני? או שרק נותן ברק?

    השבמחק
  2. מפנה אותך לפוסט קודם שלי שבו מפורט יותר דהר היצרן, יש לי הרושם שלשיער מרדני הוא לא יספיק
    http://iefrati.blogspot.co.il/2012/08/loreal-paris-extraordinary-oil-elvive.html

    השבמחק
  3. עוזר בטירוף ! יש לי שיער ארוך, נפוח, מתולתל וכל זה, וזה פשוט עושה פלאים!
    וכולה השתמשתי בזה רק 2 וכבר רואים את השינוי על השיער!

    השבמחק
  4. דנה תודה, טוב לדעת שהוא מעבר ליפיוף

    השבמחק
  5. אהבתי מאוד את השמן
    כייף לך שקיבלת את האפור ולא את הירוק הכהה והקודר
    מה שמצחיק שבכל מקרה מקבלים קרם גוף בקניית בושם של טיירי אז הגלויה לא משנה שום דבר

    השבמחק
  6. מפרט מעולה ומעניין, אבל אני באופן אישי כל חודש אומרת אני אזמין ואז אני רואה מה יש בגלוסי ופשוט מבינה כמה טוב שאין לי מנוי....אני אחת שלא בענייני לקים בכלל...אז כבר מוצר אחד פחות... לא יודעת אבל עדיין נראה ל לא מספיק או שציפיות שלי בשמיים :(((((

    השבמחק
  7. הירוק עושה רושם טוב בפרסומת, מה שלא יפה כמניקור לא יתאים כפדיקור? כבר קרה לי שמבצע יעודי התגלה כמבצע לכל בציבור, יתכן שהתוקף של הגלויה יותר ארוך?

    השבמחק
  8. מתחילת המיזם כתבתי שלא כדאי לצפות וכך ההפתעות תהיינה מוצלחות (למדתי בחיים שאם מצפים הד"כ מתאכזבים, לא רק בתחום האיפור) גלוסי מתאימה לאוכלוסיית מכורת טאיפור וטיפוח, להרפתקניות, למי שמתגוררת רחוק מרשתות ופארמים על כל צעד ושעל. כשאני מקבלת לק אני מאושרת עד הגג גם אם יש לי גוון זהה במגירה, מה שנקרא מכורה.

    השבמחק
  9. תודה! אנסה אותו בכל זאת :-)

    השבמחק
  10. היופי שבגלוסי שאת מקבלת פריטים שאת לוא דווקא היית קונה מה שגורם לך להיחשף להתנסות ובאמת להבין מה טוב לך , ומקסימום את מעבירה את זה הלאה לאחות/חברה /אמא ובנינו אף פעם לא מזיז שיש עוד ממה שיש (למכורות שבנינו) ובואו לא נשכח שזה בסך הכל 55 ש״ח לחודש פריט אחד בגודל מלא כבר מכסה את ההוצאה

    השבמחק
  11. אדווה, מסכימה ומזדהה איתך בהסתייגות אחת, לא כל אחת מתגוררת מספיק קרוב כדי לקחת את הקופסא באופן עצמאי ועד דין גם בעלות מלאה של 75 שקלים ושליח הביתה זה משתלם

    השבמחק
  12. טרם קיבלתי את קופסת הגלוסי הראשונה שלי, אבל ממה שקראתי עליה עד עכשיו, היא יותר מועילה לאנשים כמוני, שרק מתחילים ולא לגמרי מבינים במוצרי איפור וטיפוח (ויש כאלה!), והרבה הרבה פחות לאנשים שכן.
    יש משהו במבחר, בעלויות, בגודל שלא מאיים עלי כמו דיילת מכירות, שנותן לי פרק זמן להתנסות ולהחליט לפני שאני זורקת את הכסף על איזה קרם שלא מותאם לי בכלל כי איזו דיילת מעפנה אמרה לי שהעור שלי יבש כשהוא בעצם רחוק מאוד מזה.


    סתם רציתי להגיד את זה, איפשהו.
    תודה :)

    השבמחק