25 בספטמבר 2012

YSL - LE TEINT TOUCHE ÉCLAT







אומרים "טוש אקלה" = אומרים  YVES SAINT LAUREN. אין אישה שאינה מכירה אותו, בין אם תשתמש בו ובין אם לאו. מאפרים חובבים אותו ומרבים להשתמש בו, דק, קל ומעניק במגע של קסם אור לפנים. עברו 20 שנה ו Yves Saint lauren מתחדשת עם LE TEINT TOUCHE ÉCLAT מייקאפ מאיר.



הייתה לי הזכות להיות נוכחת בהשקה ולראות את Frederic Letailleur, אמן האיפור הבינלאומי של איב סן לורן מאפר את חברותי בקלילות ומעניק להן מראה מואר וקסום.

פרד לטייר

רוב המאפרים מדגישים שהנחת המ.אפ מומלצת בעזרת מברשת/ספוגית.  לויד סימודנס לעומתם הניח את "לה טה טוש אקלה" בעזרת האצבעות בטכניקת "איירברש" - (רפרוף וטפיחות כמו ספריי) אותי העצלנית זה שבה. מייקאפ קל ועדין המוצהר כמתאים להנחה בכל האופנים. ממליץ להניחו הן בעזרת באצבעות כמו קרם לחות והן במברשת/ספוגית. זכות הבחירה, יש!



דבר היצרן:
במייק אפ LE TEINT TOUCHE ÉCLAT,  מחליף את האבקה ג'ל רך ושקוף - soft focus gelהמייק אפ מעניק תחושת קלילות ושלמות לעור, מסייע בהסתרת פגמים ומציע תוצאה קורנת מלאת אור, המגדירה את קווי המתאר ומותירה גוון עור פנים טבעי וקורן. המרקם חסר משקל, רענן, נוזלי, עדין במיוחד ומשיי המזכיר את המרקם המושלם של "טוש אקלה" המייפה את העור ומתמזג עימו.
16 גוונים ב 3 סדרות להתאמה מושלמת לעור הפנים בהיר, בינוני, כהה, כאשר בכל משפחה קיימים 3 תתי גוונים  להתאמה מקסימלית

  • בז' ורוד -  Beige Rose (BR)
  • בז'  - Beige (B)
  • בז' זהוב - Beige Dore (BD)




אופן השימוש:
לויד סימודנס, אמן האיפור הבינלאומי של איב סן לורן ממליץ על 2 דרכים:       .
באמצעות האצבעות (הללוליה) , כמו שמורחים קרם פנים או
עם מברשת מייק-אפ. להניח כמות קטנה על גב היד ולמרוח בתנועות לטיפה מחליקות ממרכז הפנים החוצה, עם הדגשת האזור המרכזי. נגיעה קלה מתחת לעיניים, שם גוון העור אף פעם אינו אחיד ואחריה טפיחות עדינות עם המברשת לאפקט כיסוי רב יותר. מומלץ להשתמש במייק אפ באותו האופן לפגמים – כמו פצעונים או כתמים.
לסיום נגיעה קלה של פודרה, על אזור ה-T (מצח, אף, סנטר), כדי להימנע מלעמעם את האפקט המבהיר והמאיר.





האריזה - גליל זכוכית פקוק בזהב עם לחצן לקלות שימוש והוצאת כמות מדודה יתרונה בכך שאפשר פשוט להניחה מול הפנים והצואר לקלות התאמת הגוון המדוייק.




מעשית:
חובבות השפכטל בעל הכיסוי המלא (עד לא מזמן לגמרי אני) לא ימצאו את מבוקשן, אך לא מעט מהאוכלוסיה, נשים המעונינות בתחושה של "ללכת עם להראות/להרגיש בלי", יתמכרו. כמו הטוש התכונה הבולטת של המ.א אפ הקליל והנעים הוא הארה. העור נראה קורן בטבעיות וחי, התחושה היא של קרם לחות, של עור טבעי . המראה הוא כיסוי קל ניתן לבנות שכבות ליותר כיסוי. מומלץ גם להמעיט בפודרה על מנת שלא לפגוע במראה הקורן. ההרגשה היא של משהו חדש קורה באויר, מ.אפ ידידותי להנחה, קל מאוד על הפנים, מאיר ומחמיא.  16 גוונים מהבהיר לכהה עם 3 משפחות של תתי גוונים - זו הברקה! מניחה שכל אחת תמצא את הגוון שלה.






הצטיידו גם בטוש אקלה המיועד לכיסוי טבעות כהות מתחת לעיניים, אזור סביב השפתיים הרקות ועצמות הלחיים. עם צמד שכזה, ממש אוצר -  לא צריך עוד שום דבר.



בהשקה הוצג גם מראה האיפור לסתיו-חורף 2012/13 CONTEMPORARY AMAZON  
"אמזונה עכשווית"   הוא כה יפה וקסום בעיני, שמגיע לו פוסט נפרד.


את המייק אפ בכמות 30 מ"ל תוכלנה למצוא ברשתות ובפרמים במחיר 275 שקלים.


ואתן חובבות כיסוי מלא או טבעי? שתפו

6 תגובות:

  1. אני אוהבת כיסוי חצי מלא :-). לצערי כיסוי מלא שהתנסתי בו תמיד טפיפף קלות אל תוך קמטוטי הפנים שלי שהם ממש בהתהוות ברגעים אלו... גם עם פריימר של קלארינס מתחת (שהוא אחד הטובים לדעתי) תודה על הסידוק וגמר חתימה טובה

    השבמחק
  2. אם את מעדיפה כיסוי בינוני אשרייך, יש לך מבחר גדול. אם את כן רוצה לעיתים כיסוי מלא נסי את
    Teint idule ultra 24H של לנקום וגם את העמיד החדש של בובי בראון.
    אשר לפריימר, לא רק שאני אוהבת קיצורי הדרך גם לא הבחנתי ביותר מידי הבדל שיגרום לי להוסיף שכבה. מסכימה איתך שקלרינס הוא אחד הטובים.תודה יקירה וחתימה טובה!

    השבמחק
  3. לצערי, בתקופה זו של חיי עור הפנים שלי נראה כל כך נוראי עד שאני חייבת כיסוי מלא, וגם הוא לא תמיד עוזר. אבל עדיין סוקרנתי, וכשישתפר המשטח עליו אני עובדת אשמח לנסות.

    השבמחק
  4. קודם כל האריזה הורסת. עיצוב מאוד מדבר אליי. על פניו הוא נראה מבטיח. לא ציינת אם הוא עמיד או לא, נראה לי שלא. לתקופת החורף הייתי אולי מעזה איתו באירועים ליליים לבעלות עור מעורב שמן כמו שלי.

    השבמחק
  5. מי שימציא פשטנט שיגן על עורנו מפני שינויים והשפעות יהיה ביליונר. אצלי זה במעבר עונות ובשל מתח. שפכטל הוא ידידה הטוב של האשה אין ספק כל עוד הור מתנהג אך אינו נראה כזה

    השבמחק
  6. לבעלות עור שמן לא הייתי ממליצה עליו, כי התוכנה המרכזית שלו של זוהר, עלולה לתת אפקט פחות "קורן" ומחמיא
    עבורי זה לא מייקאפ לכל היום שכן אני נמצאת כ 12 שעות מחוץ לבית לזקוקה למ.אפ המוגדר כעמיד בימות הקיץ החמים.

    השבמחק