8 בספטמבר 2012

CARELINE - The Brushes & Blushes


כחובבת איפור אדוקה עד מאוד, החוליה החלשה אצלי היא מברשות איפור.
בתקופה האחרונה חיפשתי מברשות איפור, קראתי עליהן הרבה, לפעמים שמתי בסלסלה בפארם/בסל ברשת, טרם רכשתי.


01 - מייקאפ וקונסילר
02 - פודרה וברונזר
03 - סומק והצללה
04 - להנחת צלליות
05 - צלליות זויתית
06 - מברשת דו צדדית לאיפור עיניים ושפתיים (צד זוויתי לתיחום מדויק. העגול לטשטוש ומילוי)
07 - טשטוש צלליות

ואז הגיעה CARELINE. חברת קרליין קראה את צרכי נשות ישראל-מברשות איכותיות במחיר הוגן * קראנו על הגיען וחיכינו בסקרנות. עכשיו הן כאן! סדרה בת 7 מברשות משיער סנטטי, המיוצרות בטכניקה של דמי שיער טבעי., עשויות עבודת יד ובגזירה ידנית לשם חיתוך בזוית מתאימה ומדוייקת למטרת המברשת תוך שמירה על רכות.
המברשות המעוצבות שחור ולבן - קלאסי ואלגנטי, מגיעות בנרתיק לשמירת סטריליות. 



מאפר הבית של קרליין עומר אסף, האמון על האיפור, חתום על המברשות. בגב כל אריזה הסבר והוראות שימוש מפיו של עומר אודות המברשת. בעלות הסמרטפונים - בהמשך תוכלנה לסרוק בעזרת ה QRC סרטוני הדגמה בסטנד המברשות.
(קוד QR (מאנגלית: Quick Response Code) הוא מעין ברקוד דו-ממדי, שבו מקודד מידע טקסטואלי בצורה גראפית-ויזואלית)


הוזמנתי לאירוע ההשקה וקיבלתי לסקירה את הסט של 7 המברשות, המכסות את צרכי האיפור השונים, האמנה לי, היה שווה לחכות.


סלחנה לי אם אני מעט משתפכת, אך הספקתי להתאהב במברשת הסומק (03), הפודרה/ברונזר (02) ומברשת ההנחה לצללית (04) - הידיות נוחות ובדיוק באורך הנכון. אלה המברשות הנמצאות בשימוש שוטף ויומיומי אצלי.

פודרה - עמוסה וצפופת שיער במבנה עגול ורחב  (שמנמנה אני קוראת לה) רכה ונעימה. לשימוש הן בפודרה בתפזורת והן בדחוסה. אני משתמשת בפודרה דחוסה, אוספת חומר, מנערת מעט (או עושה פו) ומפדרת את הפנים בעדינות , מעט יותר על ה T.

סומק והצללה - גזורה שווה משני הצדדים באופן המתאים הן לפיזור הסומק והן להצללות. כהמלצתו של עומר אני אוספת את החומר על המברשת, טופחת קלות על היד ומניחה על עצמות הלחיים. 
עומר חלק איתנו בחיוך טיפ מוכר אך אלמותי -  הצללה מחוץ הפנים פנימה בציור הספרה 3  ואילו הנחת הסומק על תפוחי הלחיים בציור הספרה 6. 














ואם בסומק עסקינן, CARELINE הוציאו סדרת סמקים חדשה באריזה קלאסית בשחור ולבן.


01 Baby Blush
10 גוונים בסדרה  01 ועד 10, מורוד בייבי לאפרסק ועד חום אדמדם מהבהיר לכהה בהתאמה.
מאוד אהבתי את מספרים 01 עד 04 שהם טבעיים יותר. ונחשו מה קיבלתי בין הסמקים לסקירה - נכון את 01 ו 04, תודה קרליין על הטלפטיה.


אם התסקרנתן מהו הגוון הפופלרי ביותר בין בנות ישראל. הלו הוא מספר 04, שעומר המליץ עליו באירוע, המקנה מראה של שיזוף טבעי עם שימר קל. דיילת היופי הנעימה בפארם שיתפה אותי שאזל מייד לכשהגיע. דבר אחד קטנטן הפריע לי, האריזה גדולה יחסית ותופסת המון מקום בתיק האיפור.



מברשת להנחת צלליות (שטוחה) - ראש מעוגל לפיזור אחיד של הצללית תוך טשטוש עדין. - אבקה וקרמי כאחד.
קולקציית צלליות האבקה MONO BASIC  שהשיקה קרליין לשימוש רטוב או יבש במרקם עדין ופיגמנט נהדר. כוללת בתוכה לא מעט צלליות מאט.



את מברשת ההנחה דגמתי על 2 האהובות עלי מבין 10 הצלליות שבסדרה
Marshmallow - 04 - ורוד טבעי  ו  Stars - 06 - שחור מנצנץ


עוד בסט מחכות לבוא הסתיו, עת הצלליות יחזרו לשכון קבע על עפעפי, מברשות 05, 06, 07 - לעיניים.
אשר לאחרונה וחביבה עד מאוד מספר 01 למ.אפ וקונסילר - איתה יש לי יחסים אמביוולנטיים שכן איני מרבה להניח מ.אפ במברשת או קונסילר. חברה יודעת דבר שהתנסתה בה, ממליצה מאוד הן בשל העיצוב והן בשל פיזור החומר המוצלח וקלות ההנחה באיזורים שקשה לכסותם היטב כמו צידי האף.
אם מדברים על טלפטיה - קרליין תוציאו גם קבוקי קטנטנה, שאקח לנשיאה בתיק ותעשו אותי מאושרת.

את המברשות תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים:
* מחיר המברשות:  01-02-03 -      פנים:  80 שקלים לפני הנחת 1+1 או 40%
   מחיר המברשות:  04-05-06-07 - עיניים: 40 שקלים לפני הנחת 1+1 או 40%

ציפור קטנה לחשה לי שקרליין מכינה לנו מבצעי הפתעה.
 
מידע מלא על המברשות תוכלנה למצוא באתר של קרליין כאן  ובעמוד הפייסבוק כאן


ואתן, דגמתן כבר מברשת איפור של קרליין? יש לכן גוון סומק מועדף? שתפו





10 תגובות:

  1. אחל'ה של סקירה:-)

    השבמחק
  2. קרליין בכלל השתדרגה בשנה האחרונה, יש להם מוצרים באיכות מצויינת . למשל : השפתונים מסדרת ה- 900, יש לי כמה מהם, כנ"ל השפתונים מהסדרה COLOR CODE. השבוע רכשתי 2 צלליות שלהם, את המרשמלו ואת הניוד. המרקם שלהן, הורס. כנראה שארכוש עוד צלליות מהסדרה : הירוקה והברונזה ואת המברשות

    השבמחק
  3. תמיד מעדיפה מברשות משיער סינטטי ומאוד מפרגנת לתוצרת כחול לבן. תודה על פוסט מעניין. אהבתי

    השבמחק
  4. כיף לסקור מוצרים אלה, תודה

    השבמחק
  5. מסכימה עם כל מילה, לא יכולתי לתאר זאת טוב יותר, מוצר בקטגוריה עממית המשתדרג לאיכות ומארה יוקרתי

    השבמחק
  6. כיף לסקור מוצרים כאלה ואני בעד למצוא את הטוב והמתאים לנו בכל מותג ומותג

    השבמחק
  7. כמו שאמרו כאן לפניי, טוב שיש גם אופציה ישראלית למברשות סינטתיות ובמחיר טוב. לא כולן לטעמי, אבל משמח שיש אופציה

    השבמחק
  8. המחיר מצויין. אני לא סבורה שיש מותג שבו הכל נושא ח בעיננו. מכל אחד אני בוחרת מה שמתאים לי.

    השבמחק
  9. אני הכי אוהבת את מברשת 04 ,02 ו03
    אני ממש שמחה שסוף סוף אפשר לקנות מברשות בסופר פארם!

    השבמחק
  10. אם כך ההעדפות שלנו זהות, תרשי לי להוסיף "מברשות טובות" בס.פארם

    השבמחק