15 באוגוסט 2018

OPI POP CULTURE Bubbles מהדורה מוגבלת




כשנדמה היה שראינו כבר את הכל, ב OPI שוב הרימו את הכפפה וחידשו בקולקציית קיץ במהדורה מוגבלת, מקורית וחדשנית שעוד לא היתה כמוה "BUBBELS" 

אם בועה אחת על הציפורן יכולה להרגיז, כל הציפורן בועות זה מרקם משגע. מבלי לאבד אף אחת מהתכונות הנהדרות של המותג. מברשת הפטנט הנוחה למריחה בלי שבחומר יתפזר, כיסוי אחיד ועמידות מצוינת. תוסיפו לכל זה את קשת הגוונים WIN WIN. 





בהשראת תרבות הפופ 6 גוונים בקולקציה במרקם בועות, המתגלה כבר במריחת השכבה הראשונה. ורוד  תמיד הבחירה הראשונה שלי, עדיין מוכרחה לשים את ידי גם על גוון Bumpy, שלובו עם מרקם בועתי זו לגמרי שלמות.





פורמולה תלת מימד עם בועות קטנטנות בתוך הלק. מומלץ למרוח שכבות לא עבות. המרקם מתגלה מיד במריחה ראשונה, פיזור אחיד של בועות על כל שטח הציפורן. אני כהרגלי אוהבת אותו אטום והוספתי שכבה שנייה. מה שקסום בעיני הוא שהבועות בתוך הפורמולה מתקבלות בגוון הלק עצמו, על הציפרניים.

קולקצייה המאפשרת ליצור ארט מושלם, בלי אביזרים נוספים ובלי מאמץ בגוונים מושלמים לעונת הקיץ החמה.





אם בעיני תמיד תמיד הגוון הוא שקובע, הפעם ללא ספק המרקם הוא שמוביל. הבקבוק המוכר עם פקק בדוגמא מרמזת למרקם, מראה הפורמולה חלק ורגיל עד שתאחזנה במברשת להניח את הלק, או "לענוד" אותו ממש, כלשוני. המרקם בועתי, נמרח אחיד, לא מחוספס או מרגיז למגע שזה יתרון מפתיע. לא פחות חשוב, הסרה קלה. שאפו ל OPI על המקוריות. לא מפסיקה לקבל עליו מחמאות.


הגוונים :

  1. Hate to Burst Your Bubble- צהוב לוהט.
  2. OPI Pops- POP-POP-POP! גוון אדום כתום .
  3. Pink Bubbly- גוון ורוד פוקסיה – פשוט מושלם.
  4. Pop Star – גוון לילך קלאסי.
  5. Days of Pop-  תזכורת לגוון הג'ינס הראשון בהיסטוריה , כחול נקי .
  6. Bumpy Road Ahead – כחול נדיר.




65 שקלים לבקבוק, להשיג במכוני הטיפוח ברחבי הארץ. 

לפרטים נוספים:

אתר המותג: קישור  http://www.opi-israel.co.il/
עמוד הפייסבוק של המותג: קישור 

 



תגובה 1: