7 באוגוסט 2018

ענקית העיצוב היפנית MINISO בישראל. הפתיחה 8/8/18



30 שנות נישואים הביאו אותנו לצאת ממקום הנוחות שלנו - גיחות קצרות לסופ"ש קצרים בחו"ל. ולטוס ליפן לטיול חובק ערים. את חויותי העליתי בקבוצת הפייסבוק היעודית ובעמוד הפייסבוק שלי, חזרנו משם נפעמים ומתפעלים מהכל.




אחת החוויות המדהימות הייתה ביקור בחנויות MINISO. אף פעם לא הייתי בחנויות כאלה. הסדר, הצבעים, הדיוק. למרות שאיני דוברת את השפה וללא צורך ב"גוגל טרנסלייט" לתרגום שאלות. מצאתי את דרכי בין המדפים והפריטים היפים. החנויות מעוצבות על פי פלטת צבעים ברורה לעין והסדר מופתי. למען האמת לא באמת חיפשתי, פשוט טיילתי ממדף למדף למעבר והתלהבתי. ראשית מהאיכות הגבוהה, אח"כ מהתמחור ההוגן ומהמגוון העצום. נדמה שאילולא היה בן הזוג רעב, הייתי מבלה שם יום שלם.




הבשורה ש MINISO מגיע ארצה הלהיבה מאוד ועוד יותר הידיעה שהחנות הראשונה תיפתח בקניון המרכזי והנגיש במרכז תל אביב, קניון עזריאלי השלום. הסניף הבא יפתח בקניון עיר ימים נתניה.





כחובבת אפל בכלל ואייפון בפרט הלהיבה מאוד הידיעה כי ל MINISO הסכם עם חברת APPLEלשווק אביזרים תומכים דוגמת: כבלים לטעינה, מגני מסך ועוד. אלא ימכרו אצלנו בישראל בטווח מכירים 10-49 שקלים, מדהים, איכותי ומשתלם



אותי כמובן סקרן לדעת מתי תושק קולקציית הקוסמטיקה של המותג. לדברי היצרן עד סוף השנה נוכל גם אנחנו להנות ממוצרי האיפור והטיפוח, המיוצרים במפעלים המובילים בעולם, במחירים שווים. יש למה לצפות!!

70% מהמוצרים ימכרו בטווח מחירים 5-20 שקלים.




3,000 פריטים שונים ימכרו בחנות מייד עם ההשקה, בקטגוריות: עיצוב הבית, דיגיטל, צעצועים, כלי כתיבה, מוצרי טיולים וספורט, תיקים ארנקים. הקולקציה תתעדכן כל שבועיים לערך. תמצאו בחנות קולקציות יחודייות של מותגים מוכרים ואהובים על כולנו דוגמת "הפנתר הורוד", בהמשךגם דיסני, הלו קיטי,בוב ספוג , המומינים ורחוב סומסום.




עקרונות עיקריים של המותג: הקפדה על איכות גבוהה, מוצרי צריכה לאיכותת חיים ופנאי, מחירים נוחים, תחלופה גבוהה של הקולקציות ושימוש בחומרים ובטכנולגיות חכמות וידידותיות לסביבה.

אני יכולה להמשיך ולכתוב עוד ועוד אודות המותג הנהדר הזה אשר נמצא בצמיחה יומיומית ופותח חנויות יום יום בכל העולם כולו, טוב יותר הוא מראה עיניים ומישוש המוצרים בידיים. מחר ב10:00 בבוקר הפתיחה, אני אהיה שם, ואתם?

תתכוננו להתמכרות חיובית :)

עוד פרטים תמצאו בעמוד הפייסבוק של המותג: קישור

*חלק מהתמונות צילום יח"צ






תגובה 1: