30 באוגוסט 2018

קרליין חדש על המדף CARELINE




אם יש חברה שמביאה לנו את קדמת הטכנולוגיה בטיפוח ואיפור ובמחירים טובים זו חברת קרליין.

יד על הדופק, חומרים מעולים, ללא חומרים רעילים, יצור במפעלים הכי מתקדמים בהם מיוצרים מיטב המותגים בעולם.

אם תשאלו מושבעות איפור מהם מוצרי הבסיס שלא ניתן בלעדיהם נדמה כי עוד לפני שיאמרו מייק אפ יעלה השם "קונסילר" קסם של מוצר. שנים רבות "בעצלנותי" השתמשתי לעיתים קרובות בכל מייקאפ שהיה ברשותי גם כקונסילר. השנים, נזקי השמש והרצון במראה מושלם חיברו אותי לחיפוש קונסילר מושלם.

לאחרונה השיק המותג בסדרת CARELINE PRO ערכת קונסילרים. ערכה מקצועית המותאמת לכל סוגי הפגמים להשגה מיידית של עור פנים בגוון אחיד ומושלם. כך דבר היצרן.

סדרת ה PRO של קרליין מוגדרת כמקצועית, עבור מאפרים, המחירים שלה יותר מהוגנים. ערכת הקונסילרים, אם תשתמשו בה נכון, לא תצא מהתיק! אדמומיות, כהויות, או פגמים בעור, לכל היא יכולה.



Conceal & Correct


ירוק - מתקן גוון לניטרול אדמומיות בעור, הלהסוואת פצעונים וקופרוז, כמתקן גוון מתחת למייקאפ.

כתום בהיר: עבור עור בהיר - מתקן גוון ומסווה כהויות סביב העיניים - לפני איפור העיניים.

כתום כהה: עבור עור כהה יותר - מתקן גוון ומסווה כהויות סביב לעיניים - לפני איפור העיניים.

אופן השימוש: למרוח מעט בטפיחות קלות ולטשטש.

3 גווני קונסילר - להתאים לגוון המייקאפ, או בהיר ממנו בגוון אחד. 




עד כאן פירוט דבר היצרן. השנקל האישי שלי: את רוב העבודה ניתן לעשות גם בעזרת האצבעות. קונסילר אני אוהבת קרוב לגוון המייקאפ שלי. ליורשת יש כהויות בעיניים, בעיקר בעת עייפות וחוסר שינה ולקח לה דקות ספורות לנחס לעצמה את הפלטה הנוחה.

על הדרך כדאי להציץ במברשות האיפור של קרליין, דוגמת מברשת מספר 1 למריחת הקנוסילר. יפות למראה, מעוצבות לנוחות שימוש מקסימלית ובמחירים טובים. 




הקיץ בארצנו נמשך לא מעט חודשים. עם השנים הלחות גבוהה בהרבה, מה שמקשה על עמידות האיפור. אחד המוצרים למניעה הוא תרסיס לחות.  מרענן, מקבע איפור ואף סופח שומן.

כתמיד קרליין משיקה לנו מוצר אוניברסלי, במחיר שווה. ספרי המקבע איפור, משמר מראה רענן לאחר הנחת האיפור, ומונע מריחה. מתאים לשימוש על איפור נוזלי או אבקתי ומעניק עמידות פני לחות גבוהה או זיעה למשך 16 שעות. מונע שקיעת האיפור לקמטים ונקבוביות. כך דבר היצרן.

אופן השימוש: לאחוז אנכית לפנים, לרסס בעדינות ממרחק של 20 ס"מ. לסגור את העיניים בזמן הריסוס.



אריזת בקבוק ספריי אלגנטי למראה בצבע שחור. הפואלרגני ונטול שומן. מצאתי שכדאי לחכות מעט אחרי האיפור ולא לרסס מייד, האיפור לא נכנס לנקבוביות ומתקבע. בלחות אוגוסט לא נשמרה עמידות 16 שעות אבל חום יולי אוגוסט יכול כמעט לכל תכשיר ותכשיר. יש לציין שסגנון החיים שלי אינו כולל שהות רבה בחוץ!

מלבד מבחן 16 השעות שאני מאמינה שיעמוד בו עת ישתפר מזג האויר, המוצר מקיים את ההבטחות, מקבע איפור, מונע ברק ושקיעת האיפור לנקבוביות , קליל ולא דביק. והמחיר 40 שקלים נותן לו עוד כוכב.


פרטים נוספים, רכישה והנחות תוכלו למצוא ב:
אתר הבית של המותג: קישור

עמוד הפייסבוק: קישור












תגובה 1: