12 ביולי 2015

LANCÔME - MIRACLE CUSHION





אם אצטרך לתמצת למילה אחת תהיה זו - קסם! כשמו כן הוא -  LANCOME - MIRACLE CUSHION

שנים על גבי שנים העדפתי ללכת רק עם מייקאפ קומפקט, בשל נוחות ההנחה, נוחות הנשיאה, ואפשרות התיקון בכל מקום ורגע. ואז התחיל עידן ה"טבעי ונושם", ואני שחפצתי אך ורק במייק אפ שפכטל, עברתי למ.אפ נוזלי. מאז עברו הרבה מ.אפים על המדף, יש היום לא מעט אפשרויות מופלאות ו BB ו CC מתקני גוון ואז קיבלתי לסקירה את MIRACLE CUSHION כשמו כן הוא.





מ.אפ נוזלי בקומפקט באריזה משגעת,שכיף להוציא סתם להציץ במראה. אריזה כסופה ואלגנטית ובה כרית עם חומר נוזלי שבנגיעה קלה הופך מ.אפ זוהר על הפנים. 




המוצר מעניק מראה אחיד וגוון זוהר, מגן על העור תוך שמירה על לחות, שימוש בטכנולוגיה פורצת דרך של נוזל במרקם יחודי, סופגית אורירית ואפליקטור מבודד ורך. לחיצה קלה, תעניק יעילות של קומפקט קל לנשיאה, מייק אפ מכסה, ואפקט מאחד גוון של קרם BB והכל במריחה אחת. כך דבר היצרן


למה קסם? כי 23 SPF זה ממש מוצלח, כי זה נראה טוב גם על עור לא מושלם. למרות שמרגיש דק וקליל, איכשהו מעניק מרקם יפה, גוון אחיד וכיסוי יפה וכבונוס מראה זוהר.  אם יש לך צורך בתיקוני גוון ואחידות בעור, הניחי אותו ואז תחליטי אם בקסם של אחוד גוון ועור קורן די לך, או שישמש כפריימר ועליו להוסיף מייקאפ ואז לקחת אותו בתיק לתיקונים במשך היום. בעלות עור שמן, לא למהר לוותר, להתנסות ואם צריך אז מעט לפדר.




4 גוונים יש כרגע להשיג בארץ וההתאמה לא פשוטה, 2 מסתמן כפופולרי ביותר, אהבתי עלי עוד יותר את 1. אז בשם כולנו שואלת: לנקום, אפשר ביותר גוונים? בחו"ל הם כבר קיימים

לשאלתכן - לא יתאים להשתמש בספוגית רגילה. המלצת היצרן אך ורק עם הספוגית שמגיע במארז העשוי עשויה כך שהחומר לא יספח אליו אלא רק יונח על הפנים. במגע קל יצא מעט חומר ולחיצה חזקה יותר תוציא חומר רב וכיסוי גבוה יותר. ניתן (וצריך) לשטוף אותה.  מה שכן הייתי שמחה אילו הייתה אפשרות לרכוש ספוגיות נוספות בנפרד. טיפ מאיריס המדהימה, מנהלת ההדרכה של לנקום "לקפל" את הספוגית הגמישה, כך אפשר לקחת נקודה של חומר ולאפר בנקודות רגישות דוגמות כנפות האף, או כיסוי נקודתי.




עוד נקודה מוצלחת היא אפשרות קניית מילוי  (ראו בתמונה- העיגול הפנימי מתפרק)  המאפשרת לכן לא רק להוזיל עלות, אלא גם לשנות גוונים לפי העונה והחשק. 




מקור המוצר במזרח הרחוק, אם עד כה לא התעניינתי בקוסמטיקה קוריאנית, עכשיו כשגיליתי את המירקל קושן, אני סקרנית ליותר מוצרים. זה מוצר מהקטגוריה של "לא יוצא מהתיק"






תגובה 1:

  1. האם הוא עמיד? ואם כן מה זמן העמידות שלו? והאם הוא מבליט קמטים כמו פודרה?

    השבמחק