15 ביולי 2015

"אסון מהלך" - סרט קולנוע




להתחיל מהסוף ובלי ספוילרים? (לא אוהבת אז משתדלת לא לתת כאלה מה שמקשה משהו על סקירה) לכו לראות את הסרט - אני נהניתי מכל רגע של צפיה. תסריט חכם ומצחיק בטירוף, שחקנים מצויינים, הומור משגע - מנה יפה לבריאות! ומהתחלה:







ג'ד אפטו מפיק, תסריטאי ובימאי - הפיק וביים את הסרט (בתול בן 40, הדייט שתקע אותי) ואיימי שוימר הסדנטאפיסטית  שזה לה תפקיד ראשי ראשון בקולנוע שכתבה את התסריט לצד ביל היידר (שחקן, קומיקאי, תסריטאי ומפיק) - יש פה הבטחה ללהיט.  





גיבורת הסרט, רווקה מושבעת שנזהרת ממערכות יחסים בדרך ממש גברית, מגלה פתאום שהיא מחבבת את המחזר האחרון שלה, משם נתקדם. 

הסרט בז'אנר הקומדיה רומנטית גרם לי לחייך, להזדהות, לגעות מצחוק ואפילו לדמוע לרגע -  בסצינה דרמטית שריגשה אותי מאוד שכן היא הציפה בה סיטואציה בחיי שטרם השלמתי איתה (נזהרת מספוילרים).



מזהים את השחקן משמאל? בתפקיד עצמו.

התסריט מרגש ואינטילגנטי, קומדיה מטורפת משולבת רגעי דרמה, הנוגעת בכל תחומי החיים, זוגיות, הורות, עם הרבה אזכורים לגייז, בהומור לא פוגע אם תשאלו אותי. השפה לא הכי נקיה, סמים ויש גם לא מעט סקס סוער ומצחיק. לא מעט צילומי ישבנים (חטובים) של גברים שלא מצאתי שתורמים כל כך לעלילה אך זה לא הפריע לי להתענג על המשחק המצויין והטקסט הקורע מצחוק. הסרט הוגבל לצפייה מגיל 16 ומעלה, 

המשחק מצויין, הטקסט קורע מצחוק ואני מתחילה לחזור על עצמי. אסכם ואומר - כמו בהתחלה: אם תשאלו אות דעתי האישית - "ללכת לראות". 



הסרט מוקרן בבתי הקולנוע ברחבי הארץ



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה