8 ביולי 2015

CLINIQUE - Lip Pop Colour + Primer




כאשר שואלים אותי מה פריט האיפור האהוב עלי ביותר, התשובה תהיה תמיד "שפתון" (לקים מבחינתי זה תחום נפרד לגמרי ;) ). 

הכי חשוב לי בשפתון זה לחות, שיהיה נעים וחמאתי על השפתיים, אריזה קונה אותי במיוחד בשפתונים כי זה משהו שהולך איתי כל היום, נוחות המשיחה, פיגמנט מלא ומכסה אז אדרבא. אח"כ עמידות, חשוב ובמיוחד בימים ארוכים מחוץ לבית ובחום הקיץ. 

קליניק קנו אותי עם הצ'אבי המושלם, צאבי אינטנס כבר היו קראש מוחלט, ואז הגיעו ה LIP POP ודחקו (כמעט) את כל השפתונים הצידה.




ההשקה של השפתונים היתה מהממת, ערימות של ממתקים (אח"כ אומרים שאיפור לא משמין ;) ) בכל הצבעים והסוגים וביניהם הצבעוניות היפיפיה של האריזה המדגימה את גוון הליפסטיק במדוייק.

"לשפתונים בסדרה פריימר מובנה, להגנה על השפתיים, טיפול לחותי ומריחה חלקה וקטיפתית, מתקבל כסוי מלא, מראה שפתיים חלק ומלא לאורך כל היום" כך דבר היצרן.






היחוד בליפסטיק הוא ש"הפריימר כבר בפנים" יש שיגידו גימיק אבל זה רק עד המשיחה הראשונה, אז מרגישים את הלחות על השפתיים ואת המרקם החלק.

המריחה של השפתונים נעימה, קלה ומדוייקת. המרקם קל מאוד על השפתיים ואינו נכנס לחריצי השפתיים או לקמטוטים.  בגוונים שלי הפיגמנט עז והם אכן מעניקים כיסוי מלא.  אשר לעמידות, במבחן קפה ומאפה עמדו יפה, פחות בפני ארוחה, ובפני עצמם העמידות עלי כ 5  שעות. לשפתון אין ריח- יש שבעבורן זו מעלה גדולה.

16 גוונים בסדרה וקליניק הביאה ארצה את כולם, בתוספת טבלה נחמדה לחלוקת הגוונים:


ניודים
חומים-זהובים
ורודים
סגולים
Nude Pop
Melon Pop
Sweet Pop
Love Pop
Bare Pop
Poppy Pop
Punch Pop
Plum Pop
Cola Pop
Passion Pop
Wow Pop
Berry Pop
Beige Pop
Cherry Pop
Fab Pop
Grape Pop

האריזה - מקסימה  בעיני, יש לי חיבה לאריזות מרובעות בטיפוח ואיפור, הגוון המופיע באריזה החיצונית מעיד על גוון הצבע, קל לבחירה בתיק או במגירת האיפור. יש להם חסרון קל - שרוצים מהם עוד אחד ועוד אחד.



הגוון המושלם לטעמי הוא Poppy Pop מספר 06, אדום כתום שיתאים לכולן, פיגמנט מעולה עם כיסוי אטום ועמידות נאה מאוד. 





גוון 11 Wow Pop - סחט ממני קריאת WOW למראו, אבל פחות התלהבות במראה עלי, הוא בוהק ומוגזם. בצ'יק צ'ק הוא מצא בית טוב  אצל עלמה בעלת עור בגוון חיוור ושיער חום שפסקה, מושלם! האמת, מגיעה לה פינוק.




אי אפשר בלי ורוד!  גוון 09, Sweet Pop כשמו כן הוא, ורוד אידאלי, מחמיא, עם פיגמנט חזק שמתאים לכל שעות היום ואני מהמרת שגם כמעט לכל אחת, Must Have שלא יוצא מהתיק.



מחיר השפתון הוא 146 שקלים, באתר של קליניק (ראו פוסט מפורט על קליניק אונליין  כאן ) הוא במחיר מבצע - 105 שקלים, יש מבצעים שונים ומתנות ופינוקים במשלוחץ לרכישה: קישור


להשיג ברשתות ובפארמים, חפשו את המבצעים.







2 תגובות:

  1. תשובות
    1. בכללי כמו שכתבי בסיום הפוסט : "אשר לעמידות, במבחן קפה ומאפה עמדו יפה, פחות בפני ארוחה, ובפני עצמם העמידות עלי כ 5 שעות. לשפתון אין ריח- יש שבעבורן זו מעלה גדולה.
      "

      מחק