4 ביולי 2015

"טד 2" סרט קולנוע





מכורי סת' מקפרלן יוצר הסדרה "איש משפחה" ואוהדי "טד" הסרט הראשון, ואנוכי ביניהם לא יוותרו על הצפיה בהמשכו "טד 2" לו ציפינו בסקרנות. טד, היה חדשני ומוטרף, סביב דוב מדבר שעושה כל מה שעושה בעליו, מסיבות חשק, בנגים, בחורות ואפילו עובד (ומתקדם במקום עבודתו). הייתי מגדירה אותו כסרט בנים בשל ריבוי הבדיחות והגסויות בסרט, ובמקביל הרבה בדיחות הומופוביות. אבל כשיש דוב מדבר ומרגיש באמצע, זה, קורע מצחוק, בדיחות גאוניות, ולצחוק אני מאוד אוהבת.





אל תאחרו לסרט, אל תפספסו את ההתחלה המרשימה!!! כבר בפתיחה המהממת ניתן לראות שלעומת טד שנעשה בתקציב מצומצם, והצליח פנומנלית. לטד 2 יש תקציב רב. הסרט ממשיך את קורות חייו של טד הדוב, משלב בתוכו כמה מפורסמים לסצינות אורח משעשעות ומגיע עד בית המשפט לדון בזכויותיו של הדוב.



סת' מקפרלן יודע להגיש פנצ'ים, זו הרי מומחיות שלו, ואין בקהל אחד שלא נפל לרצפה מצחוק ויותר מפעם או פעמיים. ועדיין, לא מצאתי שיש פה הגיון או רצף מעניין בעלילה.

אז טד2  לא מוצלח כמו טד הראשון' ועדיין אם בא לכם לצחוק, לא מפריע לכם שהבדיחות מוטרפות, לפעמים בלי קשר לעלילה, פשוט מצחיקות, וכמוני אתם אוהבים את המשחק של מרק וולברג זה הסרט בשבילכם, אבל בואו בלי ציפיות,  מעבר להנאה וצחוק, הרבה צחוק. 


הסרט מוקרן בבתי הקולנוע ברחבי הארץ



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה