17 באוגוסט 2014

COTTON Summer 2014 colection כותון





הבלוג שלי בדיליי עצום. עניין משפחתי שנוטל ממני זמן ואנרגיות, אותו רדף מבצע צוק איתן שנפל על כולנו בעיצומו של קיץ וטרף את הקלפים. הדאגה לחיילים, לתושבי הדרום ולא פחות לכל הילדים שחיכו לחופש גדול וקצת מאוכזבים. כך בלי שהתכוונתי ולמרות שהצהרתי שהבלוג יהיה פעיל ואייצר לנו "הסחות דעת" שהרי בממ"ד ובבית המחשב מעסיק, מצאתי עצמי מחוברת מהוריד ל YNET ולרשת החברתית. קוראת ואף מגיבה לא מעט. יום רדף יום והפסקת אש שלא צלחה ואחריה עוד אחת בכאילו. אבל נדמה שזה לא פשוט וימשיך גם מחר ומחרתיים, בתקווה שכל התהליך יוביל לרגיעה ארוכה ואמיתית. שינסתי מקלדת והתיישבתי להדביק פערים כיפיים ומפנקים בתקוה להפציץ אתכן במידע מהר לפני שיגמר ;). מוזמנות להצטרף.




מותג COTTON קסם לי תמיד בשמו, מדמה בדים נעימים, אווריריים וטבעיים. גזרות קלילות ונוחות, מאוד נשיות. הוזמנתי להשקת קולקציית הקיץ של המותג אשר קהל היעד שלו, אינו נערות אלא נשים, עבורן יש מגוון רב של צבעים, טקסטורות וגזרות.




מלבד כותנה, תוכלנה למצוא בדים קלילים ונושמים. גזרות מחמיאות מעוצבות וגם שמלות ארוכות ונוחות המטשטשות מה שצריך ומבליטות מה שמחמיא. כל צבעי הקשת, מורוד פוקסיה ואדום ועד קולקציית הגוון השחור בגזרות מחמיאות. אשר למידות, העיצובים נחטפים ומה שלא לקחתן היום, לא יהיה מחר, חוויתי זאת על בשרי, הצ'ופר הוא שמייד יגיע דגם לא פחות יפה במקומו. 




המידות בחנות  בין 38-48. הן נדיבות והדקיקות שביננו תצטרכנה להתאמץ מעט בין הקולבים ,שם תמצאנה מכנסיים בגזרת שרוול, מכנסי ג'ינס, חצאיות/שמלות מקסי וחולצות T מאווררות. 






שמלות המקסי יפיפיות ונדמה שהולמות כל גזרה כמו גם השמלות המחויטות יותר. ויש מגוון של חולצות מכופתרות בהדפסים קיציים ורומנטיים של פרחים, כוכבים כמו גם חולצות בייסיק בלבן.




השירות בסניף בדיזינגוף נפלא, הסבלנות, המאמץ למצוא את המידה בחיפוש שני ושלישי במחסן והיכולת להתאים את הגזרות והדגמים מעידים לתחושתי על המצויינות של המותג המכבד ומיועד לנשים כולן, בכל גובה, גזרה ומשקל. 




היורשת הדקיקה מצאה לה חולצת טוניקה יפיפיה נטולת שרוולים בחרדל שמנת ,המשמשת אותה כשמלה קצרה נוסח טוויגי.





עם החולצה משולבת הגוונים שהלכה איתי הביתה, יצאתי לקולנוע וראו מיס פיגי השחצנית, פסעה צד אחורה בקנאה, השאירה לי את הבמה ;)




את החולצה היפיפיה בכחול לא לקחתי בביקורי הראשון וכשחזרתי לא נותרה ממנה אף יחידה, חיפוש מאומץ במחסן הביא לי את תאומתה בשחור שיפה לא פחות.




תמצאנה בחנות תכשיטים בעבודת יד, עשויים חוטי כותנה,, כסף וציפויי זהב איכותיים. ניתן לשנות מידות אורך לצמידים ושרשראות.






עוד בחנות אביזרים, צעיפים ותיקים קלים וקייציים.




אשר למחירים - טווח 150 ועד 500+ תמורת איכות ללא פשרות ! הפריטים מיוצרים בישראל, מתוך תפיסת המבקשת לחזק את השוק המקומי ולתרום לקהילה. זאת תוך הקפדה על דקויות כגון: טקסטורת הבד, איכות התפירה, גזרת הבגד וצבעוניותו ושימוש בחומרי גלם איכותיים וטבעיים - עד הכוסות שהוגשו לנו. (ויש גם מבצעים)

14 סניפים לרשת, כתובות וכל הפרטים באתר הבית פה: קישור 




2 תגובות: