3 באוגוסט 2014

ANNY GOES ROUTE- 66 Desert Glam Effect Lacquers




המותג ANNY התחבב במיידי על נשות ישראל. בקבוק הזכוכית המרובע היפה, המברשת הנוחה, הפורמולה המצויינת והעמידות המעולה סללו לו את הדרך מעלה מעלה. כתבתי עליו כאן.

אמנם מרקם חול זה כבר לא חידוש, דגמנו אותו מרוב החברות, חו"ל, או מקומיות, אולם המותג עשה עליה ארצה רק לאחרונה וכך קולקציית החול - דרך 66 - הכביש המהיר הראשי בארה"ב - כבשה את ליבי במיידי.

5 גוונים - אדום זוהר, ורוד עז, ורוד בייבי, כחול וירוק טורקיז. אופנתיים וזוהרים.


קולקציית Route 66 עם 5 גוונים חוליים: American Dream (מס' 610), Get Your Kicks (מס' 617), She's Amazing (מס' 655),After Dinner Show (מס' 690), Highway To Heaven (מס' 696).






מרקם חול הוא דבר והיפוכו, מאט אבל מנצנץ.  לטעמי צועדים ירוק טורקיז והתכול.



מוזר למרוח לק מעט מחוספס ולא להניח עליו טופ לברק והגנה. אבל חובה. העמידות של הלקים של ANNY מאוד טובה ושל סדרת החול ממש מדהימה. יום רודף יום ואין צ'יפים, יודעים את זה כי הצפורן מוצחת וצומחת וגדל המרווח בין האצבע/העור, לבסיס הלק.




אפשר לגמרי להסתפק בשכבה אחת למריחה מלאה ומושלמת אבל תמיד 2 שכבות יראו טוב יותר ויעניקו אריכות ימים רבה יותר. ההסרה נוחה ומפתיעה ללק גליטר.




לא רק שיש ל ANNY *טסטרים* אלא שלמען הסטירליות ואסתטיקה, תמצאנה בצד הסטנד גם "סטריפים" לדגום את הלקים להתרשמות מגוון הלק ומרקמו. 

הלקים זמינים ברשת המשביר לצרכן ובמכוני עדי סטודיו - לא יודעת אם להיעצב שאינם זמינים בפארם - כך שלא קל לי להגיע אליהם בשגרת היום יום, או לשמוח כי אחרת הייתה לי חנות פרטית משלי של ANNY בבית ;)

את הלקים במחיר 45 שקלים האחד תמצאנה ברשת המשביר לצרכן וברשת BEAUTY STUDIO ADI





חיכיתי בסבלנות להגיעם של לקים בגודל מיני ואצתי לסטודיו עדי לרכוש לי אחד. הבקבוק הקטן מקביל אחד לאחד במראהו לאחיו הגדול. הקולקצייה הוליבוד סופר ממס, בצבעי בייבי פסטל מלבבת, גוונים חמודים וקייציים עם שמות מקסימים עוד יותר.


לבחירתה של היורשת חזר איתנו הביתה ורוד עדין בשם I'ts A girl מקולקציית האמהות.





שכבה ראשונה ושניה בפיזור לא שווה וכיסוי לא מלא הביאו גם שלישית, ועדיין נראה הלבן שבציפורן.



לשדרוג גייסנו את הגליטר המנצנץ של ANNY אף הוא והתוצאה מקסימה. מנסיוני ברוב הלקים בגודל מיני, הפורמולה לא תמיד זהה והמברשת הקטנה פחות מוצלחת, אולם זה נסיון ראשון, אחכה לקולקצייה הבאה ואתרשם שוב.

את לק המיני במחיר 20 שקלים האחד תמצאנה ברשת  BEAUTY STUDIO ADI בלבד.

נכון לעכשיו ANNY בהחלט נותנת פייט תחרות עם מיטב חברות הלקים בישראל, אולם למכורה כמוני יש מקום לכל כולם.

ואתן, דגמתן מהלקים של ANNY? כמוני חובבות מרקם חול? שתפו


2 תגובות: