12 באוגוסט 2014

SHISIEDO - IBUKI





אמרתן שיסיידו? זו אני. מאוד מחוברת למותג הנפלא הזה. אולם הסדרה IBUKI אינה מיועדת עבורי כל כמה שהייתי רוצה אלא מוגדרת יעודית לגילאי  25 עד 35 לערך - דור ה Y. באהבה וגם טיפל'ה קנאה :) נתתי ליורשת שתתנסה עבורי לשם סקירה.




IBUKI  ביפנית פירושו - חוזק פנימי של כל אחת. המתח ואורח החיים הדינמי של הנשים בימינו מתבטא בחוסר האיזון בעור. חוסר שינה מספקת, שינויים הורמונליים, תזונה לא מאוזנת ועוד מתבטאות במראה ירוד חוסר איזון בעור. IBUKI. לא קל ופשוט לשנות את אורח החיים לשיפור מצב העור ולכן שונה טיפוח העור ביצירת סדרה זו - כך דבר היצרן. 





5 מוצרים מתוך הסדרה עלו ארצה: מי ריכוך, שלב ראשוני לטיפוח והגברת הלחות, לקראת הקרם. קרם לחות המשפר מראה הנקבוביות מחליק את העור ומעניק רכות ולחות גבוהה לאורך כל היום, ללא SPF. קרם לחות עם הגנה 15SPF. תחליב לחות בגודל מיוחד של 75 מ"ל, לשיפור מראה הנקבוביות, החלקת העור ולחות גבוהה עם הגנה 15SPF וקרם עיניים לטיפול בנפיחות, כהויות וקמטוטי יובש סביב העיניים. שני האחרונים התקבלו לסקירה.





Protective Moisturizer 


תחליב פשוט כמשמעו, דליל מאוד, אחרי פעם או פעמיים תתרגלנה להוציא את החומר בזהירות ותגלו את היתרון שבדלילות, מעבר להיותו חסכוני, קרם דק דק, נעים כמו טפיחה של מים על העור שנספג בקלות ובמהירות מדהימה, המאפשרת איפור מיידי. מכיל 15SPF  שזה מעט לתקופת קיץ חמה אזלא לשכוח לצוות לו את מקדם ההגנה שלכן. מגיע  באריזת משאבה נוחה, יתרון אסתטי וסטרילי נפלא.





ליורשת עור דק ועדין,  אחרי שימוש של חודש,בוקר וערב היא מציינת שהעור שלה נראה חלק ורענן אני הייתי אומרת אפילו קורן, עד כדי שבסופי שבוע היא מסתפקת בקרם הגנה בלבד. היא זוקפת זאת גם לסיום התואר והלחץ שהיה עימו ;) ממש כדבר היצרן. שמחה לדעת שניתן להשיג את התחילב גם במרקם קרם שתעדיף בימות החורף. כאם כמו הבת, וונס דגמת את שיסיידו, התאהבתי גם במראה היוקרתי של  האריזה הקלאסית, בגוון שמנת. לקרם ריח פרחוני עדין.




Eye Correcting Cream

קרם העיניים מגיעה בשפופרת קומפקטית בגווני שמנת אף היא. שינוי בכהויות אינו עקבי, אך ישנה תחושה של מראה בהיר יותר "מולבן" בעת ההנחה, מה שמעודד את ההתמדה, פעם אחת ביום, בד"כ בבוקר. מומלץ פעמיים ביום, בוקר וערב.




הקרם עדין ונספג במהירות הבזק, מה שמאפשר להתאפר ומיד, הקרם נעים, חסכוני באריזה נוחה לשימוש. בניגוד אלי שמעדיפה את הקרמים שלי באריזה משאבה סטרילית היא מרוצה מאריזה הקומפקטית הנוחה לנשיאה בתיק באיפור. ממולץ להניח סביב כל העין בטפיחה. לקרם ריח פרחוני עדין.


את סדרת IBUKI תמצאנה ברשתות הפארם:


לחות  תחליב  בתכולה 75 מ"ל במחיר: 435 ₪
קרם   עיניים   בתכולה  15 מ"ל במחיר: 390 ₪




2 תגובות:

  1. המוצרים נשמעים טוב, חבל שהמחיר לא נגיש. טרם מצאתי את עצמי מוציאה כל כך הרבה על קרם עיניים :-)

    השבמחק
  2. ללא ספק שיסיידו מותג נהדר אבל יקר. עניין של סדר עדיפויות ואפשר במבצעי רצפה ברשתות.

    השבמחק