7 באוגוסט 2014

טו' באב, ניחוח של אהבה


בעבר, בנות ישראל יצאו במחולות בכרמים למצוא את אשר אהבה נפשן, בימינו זה קצת אחרת ועדיין כיף לפנק ולהתפנק.

שלושה בשמים הרשימו אותי בתקופה האחרונה, אך  בשל המצב המלחמתי הסקירה נדחתה ואולי לטובה כי אין כמו אהבה רומנטיקה וניחוח טוב לחזק את הנשמה. בלמיין סופר מפתיע, לנווין נוסטלגי ו bebe רומנטי, וש גם אחד לבן הזוג כמובן



BALMAIN  Extatic

בשמים מבתי אופנה צרפתיים תמיד מרגשים. הגוונים המאופקים והאלגנטיים בהשראת הג'קט האלמותי של בלמיין לעיצוב הקופסא הזוהרת של הבושם Extatic אינם מעידים על ניחוח הפלא המסתתר בתוכה פנימה.




יש לי לא מעט בשמים על המדף ולא קל להפתיע ולהלהיב אותי. Extatic המם בניחוח ובעיצוב והפתיע.  




כמכורת קנקנים., טרם הרחתי וכבר התלהבתי מהבקבוק מעוצב להפליא , אמנם לא נראה לי שלכך התכוון המעצב אך לי הוא נדמה כמו עמוד יווני מעוצב בארמון מפואר המתנשא "בגאוה" מכל כל הבשמים שעל השידה




עיצוב קלאסי בקויים נקיים, כאשר בלב הבקבוק, מבעד לנוזל בגוון שמפניה האלגנטי בשחור וזהב, צללית של עקב סטילטו שחור. על הפקק חקוק שם המותג, הפקק הרבוע מעוצב גם פנימה, מרשים ומושך.




תווים עליונים - ורד ואגס נאשי, תווי הלב - סחלב, אירוס ויסמין ותווי הבסיס אמריס וקשמיר. E.D.P
הניחוח מאוד מוצלח לטעמי  -  מתוק ודומיננטי עם טיפת מרירות, כמו שוקולד מריר משובח. מאוד נשי, כזה שתמיד יבחינו בך כשתיכנסי או תצאי מהחדר, העמידות עלי נפלאה, מבוקר עד ערב 10 שעות ויותר, גם שאני עצמי כבר לא הרחתי, בסביבתי החמיאו לי, לא עדין אלא עוצמתי. מתפתח נפלא ואחרי שעה כבר לא תפסיקו להסניף את עצמכן. אם חשקה נפשכן בבושם אחד בלבד (יש חיה כזו?) לכן או כמתנה - זה הבושם. ולראיה, חברה נגשה בהמלצתי לרכוש אותו במשביר לצרכן בעזריאלי והתבשרה כי הבושם אזל, הדיילת הבטיחה לה שלכשיתחדש המלאי תפנק אותה גם בתיק מתנה יחד עם הבושם.

את הבושם בתכולה של 90 מ"ל במחיר 299 שקלים תוכלנה למצוא במשביר לצרכן, באפריל ובפארמים.




LANVIN Eclat d'Arpege 

בושם מבית האופנה LANVIN.  היצרן מתאר כניחוח העובר מדור לדור, פריט ירושה יקר ערך, ניחוח של אהבה שלא נס ליחו כבר כמעט 90 שנה מאז נוצר ע"י ז'ן לנווין עבור בתה מארי בלנש. אקלה דה ארפז' פירושו בצרפתית פרץ תווים, סימפוניה של תווי אהבה. ולמי מאיתנו שאוהבת בשמים פרחוניים מתוקים - זה הבושם עבורה.



הבקבוק העגול ובו הנוזל בגוון לילך מקסים. אמנם אני מכורה לגוון הלילך בכל תחומי החיים אך אין מי שתעמוד בפני העיצוב היפה. 2 טבעות זהב חובקות את צוואר הבקבוק, משל לאהבה וחיבור של אהבה אינסופית כך דבר היצרן, על הזכוכית מוטבע איור המדמה אם וביתה. אריזה הפלסטיק פשוטה ולא שייכת אולם משהסרתן את דפנות הפלסטיק נשארתן עם בקבוק יפיפה וכובש, הכי בושם של קיץ. 




תווים עליונים - לימון סיצילאיני, תווי הלב - לילך, ויסטריה' אדמונית ותה ירוק, תווי הבסיס - מושק וארז לבן. E.D.P
הניחוח, קייצי, נשי ומתוק. קיבל  מחמאות מכל טווח הגילאים צעירות ובוגרות. הכי בושם של קיץ. עלי העמידות 4-5 שעות.


את הבושם בתכולה של 30 מ"ל במחיר 249 שקלים תוכלנה למצוא במשביר לצרכן ובפארמים. 







BEBE bebe sheer

ואם בטו' באב עסקינן, יצא שמותג האופנה האמריקאי bebe משיק בארץ את bebe sheer בושם מתוק ורענן.

העיצוב של bebe רומנטי. בקבוק מעוצב בצורת לב  = רומנטיקה ואהבה. לב ורוד מטלי ולצווארו מעוטר בטבעת תכשיט משובצת קריסטלים, אליה מחובר תליון לב, עליו חרוט שם המותג. 

תווים עליונים - פירות הדר, תפוחים ופרחים ירוקים, תווי הלב אדמונית ויסמין  ותווי הבסיס אלגום מושק וענבר. E.D.P
הניחוח מתקתק פרשי ורענן, מתאים מאוד לעונה, מניחה שקהל היעד הוא נערות שיאהבו בשל העיצוב שובה הלב והרומנטי. כחום הקיץ גם נשים יאהבו בשל המתיקות שאינה משתלטת וכולם יאהבו בשל המחיר הידידותי לרגל חג האהבה שלנו. כבושם פרשי העמידות שלו עלי אינה גבוהה אבל היתרון של האריזה הקומפקטית, הידידותית לנשיאה בתיק מאפשר לרסס שוב כל כמה שבא. לדעתי זו מתנה סופר מפנקת ויפה.

את הבושם בכמות 30 מ"ל במחיר 79 שקלים תוכלנה להשיג בסניפים נבחרים ברשת סופרפארם. ׁׁ(אתמול בסניף רמת אביב ראיתיו ב 69 שקלים) 





ISSEY MIYAKE - NUIT 

מעצב העל איסי מיאקי השיק את NUIT ולקח את הניחוח הגברי של המותג קדימה, חזק יותר, עוצמתי יותר ועמיד יותר. שם הבושם הולם לניחוח העשיר ולעיצוב הבקבוק.




בקבוק הזכוכית השחור מעוצב יפה ונוח מאוד לאחיזה, כמו גם לאכסון שכן הוא צר וארוך. 2 גוונים לשחור, מכסה מט ובקבוק מבריק. השותף "מחסל" בשמים שכן הוא משתמש בהם יום יום לאחר הגילוח כ"אפטר שייב". NUIT התגלה כניחוח גברי מנצח, הסיט הצידה את כל הבשמים במדף והתחבב על שנינו. בהחלט תגלית השנה בתחום השקות הבישום הגברי בארץ.




תווים עליונים - ברגמוט ואשכולית, תווי הלב תבלינים ועץ ותווי הבסיס - פצ'ולי קטורת וטונקה. E.D.P



NUIT שונה מבשמים אחרים של מיאקי. הוא בעל נוכחות גברית מובהקת, חזק אך לא מריר, וגם לא משתלט. הרחנו בשמים גבריים בסגנון שלו אבל לא כמוהו.  הוא מיוחד במינו שכן העמידות שלו היא אינסופית. ממש כך. משבע בבוקר ועד חצות עדיין יכולתי "להסניף" את הניחוח מצוארו של השותף ובדקתי יותר מפעם אחת ;)  ובמיוחד בעונת הקיץ זה מדהים! 

את NUIT תוכלנה להשיג ברשתות הפארם ובפרמוריות ברחבי הארץ
כמות 75 מ"ל - 379 שקלים
כמות 120 מ"ל - 540 שקלים

מזכירה לכן, לי ולשותף יש הסכם לא כתוב שאנחנו מתבשמים רק בניחוחות שמקובלים על שנינו, בטו' באב הצליח לנו בגדול. ברשתות ובמבצעים יש לעיתים קרובות מבצעי בשמים מאוד מוצלחים.

ואתן, איך אתן חוגגות את טו באב? שתפו









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה