24 באוגוסט 2014

CLINIQUE - Sonic System Purifying Cleansing Brush




מאז ומתמיד ידעתי שניקוי העור וטיפוחו הוא העיקר, האיפור זה בונוס. קליניק השיקו מברשת חשמלית נטענת לניקוי עור הפנים, המיועדת למקסם את ניקוי העור, טיהור הנקבוביות, החלקתו בעדינות והכנתו לקליטת קרם הלחות.



עיצוב
* ראש אליפטי המאפשר להגיע לכל קימורי הפנים.
* ידית ארגונומית המאפשרת לייבש את המברשת בשכיבה.
* עיצוב קומפקטי לאכסון, וניידות קלה לנשיאה בתיק בעת הצורך.
* טעינה אחת מאפשרת חיי סוללה של 180דקות - מספר חודשי שימוש.




* הפעלה סופר ידידותית, כפתור אחד בלבד לפעולה של 30 שניות - מומלץ בתחילת השימוש, עם הזמן ניתן להוסיף לחיצה    חוזרת לשימוש של דקה אחת.
* שני גוונים למברשת המקלים על הבנת השימוש - פשוט וקל - סיבים הלבנים - רכים יותר לשימוש בכל אזורי הפנים
   ואילו קצה המברשת - סיבים ירוקים - קצרים ויותר קשים - לאזור ה T אשר בד"כ שמן יותר.



שימוש:
* למקסימום תוצאה מומלץ לשלב את שיטת שלושת השלבים. לאחר הניקוי העור במברשת בשילוב הסבון העור מוכ            לקליטה יעלה של תכשירי  הטיפוח והזנה.
* מחקרי צרכנים שנערכו ע"י המותג העלו 97% מהמשתמשות מצאו שהמברשת ניקתה את העור תוך הסרה יסודית של        לכלוך ושומן. 94% מצאו כי עורן נראה צח וקורן יותר מאשר טרם השימוש בה.



אופן השימוש:
הסירי את האיפור מהפנים והעיניים, הרטיבי את ראש המברשת, הניחי עליו סבון בכמות קטנה ולחצי על הפתור האפור להפעלה. בעזרת הסיבים הלבנים עסי את הפנים ואילו את ה T - מצח אף וסנטר - בעזרת ראש המברשת בעל הסיבים הירוקים נקי תוך הנעת הסיבים מעלה ומטה. בכל שטח הפנים אין צורך להפעיל לחץ - אלא בתנועות ריחוף.
מומלץ להתחיל בשימוש אחד בערב ובהדרגה לעבור לשימוש פעמיים ביום. התוצאות יגיעו בהדרגה ועורך יהפוך מנהדר למושלם - עד כאן תקציר דבר היצרן.

.



התגובה הראשונית למברשת של קליניק הייתה WOW שכן מברשת שאפשר להתקלח איתה ולשטוף את כל כולה זה נפלא בעיני. המחשבה השניה היתה אופסי, מה לעצלה וחובבת קיצורי דרך כמוני ולהתחייבות להשתמש במברשת באופן עקבי בכדי לסקור אותה. לכשחזרתי הביתה, היורשת בעלת העור המעורב - שומני ב T התלהבה מייד לשמש כנסיינית וסכה ממני את ההתלבטות.



ליורשת עור רגיש, מעורב שמן ב T וחיבה רבה לסבוני פנים. לאחר שימוש של מספר פעמים מצאה שהסיבים הירוקים אשר חשובים לה בעיקר לניקוי וטיהור אזור ה T דוקרים לה ואינם נעימים ועל כן השתמשה רק בלבנים לכל אזור הפנים. כך יצא שלהרגשתה לא היה הבדל ביעילות בין ניקוי בסבון פנים בעזרת האצבעות לבין תוצאות הניקוי במברשת והיא ויתרה.

לשפחתכם הנאמנה שמבעלת עור רגיל התגלגלה לעור מעורב שמן קלות ב T ויבש בלחיים, לא נותר אלא לנשום עמוק ולהתחייב לשימוש של חודש רציף במברשת ואלו המסקנות:

עורי אינו רגיש ומלבד חצ'קון בודד הצץ לקראת מועד המחזור החודשי עורי נוח, השתמשתי במברשת לפי הוראות היצרן אולם היות ואצלי מקלחת בוקר זו חובה השתמשתי בה מהתחלה בבוקר ולא בלילה. די מהר עברתי לשימוש של דקה. לדעתי חצי דקה מספיקה לנקות את כל הפנים. אבל גם אשה יכולה לשיר באמבטיה וכך דקה חולפת חיש קל - הכי קיצור דרך שיש.

מסקנות:
* היות וניתן להרטיב את כל המברשת פעולת ניקוי הפנים קלילה יותר.
* צריך להתרגל להחזיק את המברשת בזוית שבה הקצה הירוק יגיע לצידי האף, ולשים לב רק לעסות ולא ללחוץ.
* אזור הפנים נעשה חלק יותר והנקבוביות שיש פחות נראות. אני הרווחתי שכן בסופו של יום זה הכי קיצור דרך שיש.



* סבון הפנים הנוזלי של קליניק נהדר - Liquid Fcial Soap - היורשת ואני  - התאהבנו בו, אולי בשל השינויים בעור אל      מול לחות הקיץ התל אביבי שדורש ניקוי מושלם. שמנה לב לבחור סבון המתאים לסוג עורכן יש גם לעור יבש/עור שמן.
   יש אריזה משאבה גדולה יותר בכמות 200 מ"ל
* חבל שהמברשת לא מנקה גם איפור ונדרשת פעולת ניקוי כפולה - מעט מתסכל אני דומני שניקוי בלילה חשוב יותר שכן      אנחנו צוברות לכלוך מהסביבה במשך כל היום.
* כל כמה שאני בעד שימוש במוצרים באותה הסדרה - ניסינו אותה גם עם ג'ל ניקוי מתוצרת חברות אחרות והמברשת          מנקה היטב גם בעזרתם.

המחיר של המברשת גבוה ועל כן לדעתי היא תתאים למי שיודעת מראש שתתמיד בשימוש בה, היא קלה וקומפקטית,       דורשת הטענה מינימלית, אפשר להרטיב את כולה, מקצרת את משך הניקוי, ניקוי יסודי לנקבוביות ומתקבל עור חלק  ונקי לקליטה אידיאלית של הטיפוח.

להשיג רק ברשת סופר-פארם
מברשת 699 שקלים
ראש מברשת 99 שקלים













2 תגובות:

  1. אחלה סקירה! אנשמע כמו אחלה של מכשיר. :)

    השבמחק
  2. תודה יקרה. למתמידות כן

    השבמחק