9 במרץ 2014

Woman's Day Perfumes




אמנם לכותרת שלי אין משמעות ממשית, אפשר היה לכתוב זאת על תכשיטים, בגדים פרחים, אבל כשמתאספים על המדף בשמים נהדרים ויום האשה בפתח, אז אם לפנק את עצמנו בושם הוא אחד ה דברים בהא הידיעה. אמנם יום האישה הבינלאוצי נחגג בשמיני לחודש מרץ, אך הוא חל בשבת ולכן היום 9/3/2014 תמצאנה ים של מבצעים.

היום המיוחד שבאמת הרגשתי שהוא עבורי הוא יום האם - אבל הפכו אותו ליום המשפחה, כך שמכלת השמחה הפכתי למארגנת בחזרה. אשר ליום האשה, חברה מאוד טובה אמרה לי לאחרונה, "גם אם לא תמיד את אוהבת את עצמך, תלמדי לפעמים לשים את עצמך לפני כולם" עניתי כמובן שזה מה שאני עושה כשצריך ואיני מוותר על הפינוקים הקטנים ואז היא זרקה את הפצצה: "את אומרת לא?" זה היכה בי לרגע וכך כל הפוסטים אודותינו הנשים סביב יום האשה התפרצו לדלת פתוחה. אז אני מאחלת לנו הנשים 365 של יום האשה, שנכבד את עצמנו ואת מקומנו וכך כולם יכבדו גם אותנו.

ואם להתפנק בנשיות אז מלבד הידידים הלו הם היהלומים, אין כמו בושם לקדש את הנשיות, יצא שרוב הבשמים הם ורודים ואני הלו משוחדת, אך בסופו של יום, הניחוח, העמידות, האמירה של הבושם היא הכוכב האמיתי.


212 VIP ROSÉ

212 לבית קרולינה הררה,  בושם ששיגע את העולם, העיצוב של שני כדורים במארז אחד, הניחוח החושני מלא הנוכחות. מאז יצאו עוד כמה גרסאות, סקסיות יותר ונשיות לא פחות.  VIP ROSE קסם לי עוד טרם הרחה ראשונה שכן הוא מסמל את ניו יורק העיר האהובה עלי בעולם (הציצו בתמונת הבלוג פה מעלה, כל הזכויות שמורות). מגיעה באריזה ורדרדה הנסגרת במכסה מגנט, ממש כיף להשמיע את הקליק. סקסי, נשי, כוכב המסיבה כמו שמפניה ורודה כך דבר היצרן. ג'יזל בונדשן היא כוכבת הקמפיין, הברבור הרזיאלי גבעולית ואורכת צואר לא יפיפיה קלאסית אבל משפריצה סקס וחיוניות.



שלושה תוים לבושם המהווים שילוב מנצח, שמפיין רוזה, פריחת האפרסק, ועץ עדין - ניחוח פירותי, חושני וסקסי ומאוד נשי, לא כזה של שמלה שחורה קטנה ועפעוף בעיניים, אלא שמלה נועזת וסקסית, עקבים גבוהים וחשק לרקוד  עד אור הבוקר - שיא הנשיות המוחצנת. את הבשמים שלי אני אוהבת בעלי נוכחות, כאלה שיצהירו על בואי וישאירו שובל אחרי שאעזוב את החדר, מתאים לי מסיבה, כוס שמפניה ביד, ומסיבה להרגיש הכי נשית. יש לי הרושם שזהו מסוג הבשמים שיש עליו קונסנזוס נשי, אם לקנות לבד או לקבל כמתנה. אשר לעמידות,  5-6 שעות ואז מתפוגג אט אט

את הבושם תוכלנה למצוא בכל הרשתות והפארמים 50 מ"ל - 509 שקלים, 80 מ"ל - 685 שקלים.




 La vie est belle L'eau De Toilette

הבשמים של לנקום היוו מאז ומתמיד הצלחה, החל בבקבוק וכלה בניחוחות. לה וי א-בל  E.D.P היווה הצלחה פנומנלית, ולטעמי עוד יותר בשל הפרזנטורית הנהדרת. אין סרט שלה שלה שלא ראיתי, מחבבת אותה על כך שאינה "עפה על עצמה" למרות הצלחתה.  הבקבוק "חיוך אשה בתוך קריסטל" הולם את חיוכה של רוברטס. היה זה טבעי שלקראת האביב מושקת גרסת E.D.T בבקבוק דומה, נוזל ורדרד עם סרט כסוף לצואר הבקבוק ועמידות נהדרת. ערב יום האישה זה הזמן לבושם אשר כשמו מסמל את זכותה של האשה לאושר, כך דבר היצרן
חיבתי הראשונית נתונה ל E.D.P, שנשאר לשעות רבות יותר על עורי, לה וי א-בל  E.D.T, שימח אותי בגוון הורוד ובעמידות הנהדרת. מסתבר שלמרות שהוא E.D.T ריכוז הבושם 18% כמו בפרפיום, וזה עובד. הניחוח מרוכז, מתוק אבל לא סכריני, נוכחות כובשת. מהבשמים שמונחים על המדף ואיכשהו היד מושטת אליהם שוב ושוב כי הם עושים טוב. תמצית מגנוליה, איריס, פרחים לבנים ופצ'ולי עם סירופ סוכר שקדים וטונקה מאוגדים לבושם בניחוח נשי ומפנק. הייתי מסכמת באומרי שזה בושם שגורם לחייך.

את הבושם תוכלנה למצוא בכל הרשתות והפארמים 50 מ"ל במחיר 495 שקלים.


LANVIN  MARRY ME

אלבר אלבז לבית לנוון זו גאווה ישראלית והצלחה בינלאומית חובקת עולם. מהדורה ורודה מתוקה וקוסמת לבושם המתוק "הינשאי לי" אריזה שלא תשאיר אף אחת מאיתנו אדישה. היות ואהבתי מאוד את הבושם, החלטתי להתפלפל על שמו ולאמר הינשאי לי זו הצהרה של אהבה, ביום נישואים, ביום האהבה ובכל סיבה למסיבה. אני רוצה להאמין שאני בוחרת כל יום מחדש לחיות את חיי עם השותף, כל יום "נישאת לו מחדש".
תפוז מריר, דומדמניות שחורות, יסמין, מגנוליה, ארז לבן, אמבר, ורדים ומאסק חברו לשיקוי בניחוח פרחוני, רומנטי ומתוק בדיוק במידה. E.D.P בבקבוק שיקוי ורוד עם סרט סאטן בורוד פוקסיה. כך דבר היצרן ואני מוסיפה, אפילו האריזה בורוד פוקסיה צועקת אהבה.




אמנם בורוד אני משוחדת, אריזה, נוזל, סרט. אך אהבתי אותו אפילו יותר מהגרסאות הקודמות, הייתי קוראת לו "אהבי אותי", נשי, מתוק ונעים, המחיר שלו חושני לא פחות. אשר לעמידות, עלי ביום אביבי כ 6 שעות. שלמרות השם המגביל משהו :)  בהחלט מסוג הבשמים שלא מהססת לפרגן לעצמי.

את הבושם תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים 50 מ"ל במחיר 149 שקלים.



  BEYONCÉ RISE

ניחוח סחלב עבורי הוא ניחוח זכרונות ילדות קדומים. סבתי נישאה בשנית והתגוררה במכסיקו שנים, בכל ביקור היתה מביאה עימה עבורנו שמלות יפיפיות מבדים מעוטרים בחוטי זהב כסף ורקמת פרחים וסיכות סחלב מהממות שריח הניחוח שלהן הוא לעולם "הריח של סבתא" לטעמי הריח הכי בעולם. בושם נוסף ל  BEYONCÉ RISE הזמרת המצליחה שאצטט "ההשראה של RISE מעודדת נשים להיות כל מה שאנחנו אמורות להיות" אמורות זה עניין יחסי ואם תחלפנה את המילה ב"רוצות", היש תיאור יפה מזה?. שמו של הבושם נפלא "לעלות" "לנסוק" מגיע לכל אחת ואחת מאיתנו בכל דרך שנרצה. אמנם כבר לא ורוד אך לא פחות אני אוהבת גוון זהב. ניחוח הסחלב הוא לב הבושם. ברגמוט, משמש, סחלב זהוב, יסמין, קשמיר ווטיבר חברו לבושם נשי, נועז, כך דבר היצרן. בושם עם נוכחות, אי אפשר להתעלם ממנו. 



ביונסה היא זמרת מצעדים כובשת, שחקנית, זמרת ודוגמנית, כך שמקדם ההצלחהה לבשמים שלה הוא אדיר, תוסיפו את הניחוחות הנשיים אך לא סכריניים מתקתקים ובינגו סיפור הצלחה. אהבתי את הבקבוק המוארך הנושא בכותרתו את המכסה המוזהב אה סימטרי, כמו חיינו לא קלים אבל מעניינים. מסוג הבשמים שאקלע בול כשאקנה לחברותי. דומני שאם בעבר הקוקטיות הנשית המתחנחנת היא שקסמה לנו בבשמים, היום יש לנו אפשרות להתחבר גם לניחוחות יותר עוצמתיים. BEYONCÉ RISE אולי לא הייתי מושיטה את היד אוטומטית לרחרח אותו בפארם, אבל עכשיו מש"טעמתי" מתכוונת לבחון את כל סדרת הבשמים של ביונסה, כל אחד ואחד. לטעמי, לכו מראש על  100 מ"ל.

את הבושם תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים 50 מ"ל במחיר 149 שקלים 100 מ"ל 199 שקלים

 MICHAEL KORS - SPORTY CITRUS

מייקל קורס הוא אמן, מגע מידס, כל אשר יעשה יצליח, אופנה, אביזרים, בישום ואיפור, פשוט מושלם. . מייקל קורס יצר 3 סדרות בקולקציית בישום ויופי, מרהיבה ממש, שלושה הלכי רוח באשה אח. ספורטיבית (SPORTY), סקסית (SEXY) וזוהרת (GLAM). יש גם ורוד וגם זהב. הייתי בהשקה והתמוגגתי (באנגלית זה נשמע טוב יותר) קולקציה מושלמת, לכל בושם קפסולת איפור משלו עד הלקים, רציתי הכללללל כולל הסטנדים ;). 




אחרון לסקירה הלו הוא ספורטי הבושם שעלה על המדפים בארצנו בימים אלה, יש לי הרושם שהוא יהיה להיט שכן הניחוח שלו קליל, ריח הדרים, מתוק מריר משהו, מרחיב את הנשימה ומעורר, רענן עם טאצ' חושני, שילך איתנו ביום יום וכ E.D.P ישאר כל היום. תפוז מנדרינה, פריחת הדרים ומושק מתחברים לבושם שתרצינה לקחת איתכן בתיק. בקבוק מוארך עם מכסה מוזהב והטבעה של שם המותג, קלאסי ומושלם.



חיבבתי את הספורטי ליום יום, הוא עמיד לאין סוף ותריחו אותו על עצמכן שבעיני זה נפלא. אהבתי את הסקסי הנשי ונפלתי שדודה אל מול ניחוח הגלאם, כשמו כן הוא, עשיר, נשי, מפתה, רק שמלת נשף ונעל עקב חסרה וכמובן מסיבה. אשר לקפסולות האיפור, לא אעשה לכן טיזינג שכן הן תגענה לחנויות רק בתחילת אפריל, רק אומר שהן מושלמות, מפתות, טיפוח לגוף ואיפור במחירים מאוד הוגנים לטעמי. אני מתכננת על לא מעט פריטים.



ואני אומרת, נפרגן אחת לשניה ולעצמנו כנשים, לא רק ביום באשה, אלא בכל הימים.




* הבשמים שבחרתי התקבלו לשם סקירה






4 תגובות:

  1. תענוג של ריחות!

    השבמחק
  2. בעיקר לנו המכורות ;)

    השבמחק
  3. הבושם של לנקום מעולה אפילו רשמתי עליו פוסט הוא סופר עמיד

    השבמחק
  4. מסכימה לגמרי, החל מהאריזה, וכלה בריח הנפלא ובעמידות. אהבתי את כל השמים בפוסט, והיה לי קשה להחליט אם לכתוב פוסט על כל אחד בנפרד או על כולם יחד אך יום האשה היה הזדמנות טובה.
    הכי מפתיע היה של ביונסה, כי לא יצא לי להשתמש בבשמים שלה. אגב אם את אוהבת את הבושם של לנקום מציע להריח ומהר לפני שיגמר את החדש של בריטני ספירס ל 10 שנים להיווסדו של מותג הבשמים שלה - הוא נהגר, נשי, מחמיא ועמיד בטירוף

    השבמחק