12 במרץ 2014

ELIZABETH ARDEN COLOR BROW SHAPER & EYELINER +




עד גיל 35 לא נגעתי בגבות, לא הרגשתי צורך, היו לי גבות עבות ומסודרות לטעמי, נוסח ברוק שילדס, (למרות שהיורשת פסקה - איום ונורא) ואז עשיתי טעות נוראה והתחלתי - מאז אין דרך חזרה.  השנים ואולי גם גבנית קצת אכזרית שדיקקה את גבותי וגם עשתה לי סמי קרחת, הביאו לאיפור הגבות באופן עקבי. ניגשתי לסופר פארם ורכשתי לי צללית גבות של אליזבת ארדן באבן. כל בוקר הנחתי מעט מאבקת הקסם בעזרת האפליקטור, עיביתי מעט וכיסיתי מעט.



איני יודעת אם זה רצון לקיצורי דרך או אם לקרוא לילד בשמו "עצלנות"? אך בהמשך הדרך וגם מהתחושה שקל לי יותר לצייר כדי לכסות את הסוררות הלבנות שצמחו (עבות, חזקות ומבריקות) עברתי לעפרונות. מאק, קרליין, קליניק, אסתי לאודר, עופרה כולם היו עפרונותי. לא קל לי למצוא את הגוון המדוייק, שכן הגבות שלי אינן בלונדיניות אבל בהירות וחשוב לי המראה הטבעי. לקח לי זמן ללמוד להשתמש באוניברסלי של עופרה, קליניק היה מדוייק בגוון אבל יצא מהמגוון (החרוז לא במכוון) את של אסתי אמא החרימה בלי להסס, של מאק נהדר עם ראש דק דק, לצייר בעדינות קווקוים ואת של קרליין אני מאוד מחבבת, גוון מצויין ויש לו בצדו השני מברשת.



ואז התקבלה לסקירה צללית הגבות של ארדן, אותה הגברת בשינוי אדרת - חזרתי להתחלה וזה מרגיש נפלא
בנתיים עברו השנים, הגבות הצמיחו והתעבו, רק קרחונת קטנטנטונת נשארה למזכרת, יש גם כמה שערות בלונדיניות בהירות שלא נראות והיא מחייה אותן. SOFT BLONDE 01 הגוון הבהיר נותן לי את המראה הרצוי, נדמה שהצללית תישאר לנצח שכן נדרשת כמות מעטה של חומר לכל הגבה, כיסוי נהדר של הסוררות הלבנות, מראה מלא יותר לגבה ובשמאלית מושכת עוד מילימטר בקצה שתהיינה סימטריות משהו.



טיפ: האבקה מיועדת לשימוש יבש או רטוב, כצללית גבות. וגם במכחול רטוב מעט לתיחום איליינר. 2 אפליקטורים, האחד בחיתוך אלכסוני, באריזה, נוח מאוד. אותי הם מספקים, כפי שאתן יודעות, משתמשת גאה אנוכי באפליקטורים המגיעים בפלטות, נוחות נשיאה בתיק חשובה לי מאוד. מן הסתם מברשת יעודית תתן תוצאה מושלמת כי גם כך התוצאה טובה מאוד בעיני.



בתכונה הכי חשובה מעבר לכיסוי, היא נותנ פייט למקבילים לה - העמידות, ALL DAY LONG. אז סתם דיעה קדומה מנעה ממני אבקה, שכן אותו זמן נדרש לעיצוב בעפרון, האריזה הזהובה מאוד יפה ונוחה והתוצאה מדברת בעד עצמה. דבר אחד קצת מרגיז אך בקטנה, כל טביעת אצבע נראית על האריזה היפיפה עם אפקט המראה.

על הדרך אתן מוזמנות להתרשם מהנראות החדשה של פרטי האיפור של המותג. איפור המבוסס על טיפוח - טיפוח הוא הבסיס במוצריה המותג אליבזת ארדן. הפורמולות האיכותיות והמטפחות באריזות חדשות להצערת המותג, הצליח להם לדעתי. סדרת BEAUTIFUL COLOR



באריזות זהובות ומפתות תמצאנה סמקים המיכלים תמציות רימונים, נטולי שומן.



ליפגלוסים בתמציות מנגו וקוקוס, שפתונים באריזה מוזהבת ומטריפה עם לוגו המותג, חמאת קריטה, חמאת שיאה, וויטמינים המלחחים את השפתיים.



שפתונים במארז יוקרתי מוזהב, יפיפה,  קנקן מושלם בדמות הדלת המפורסמת של המותג. נוסחא בעלת פיגמנטים לכיסוי מלא ואטום, מכילה חמאת קריטה, חמאת שיאה וויטמינים, המלחחים את השפתיים לשעות רבות.



עפרונות שפתיים  בעלי פיגמנט עמיד שאינו מייבש משלימים לגווני השפתונים

 קונסילר קליל לכיסוי גבוה המיועד להנחה באצבעות מגיע בפלטה ולא בטיובה שהיא אריזה יותר הגיינית וחסכונית בעיני. וגם BB קרם שמושק אחרי כולם. עם חומצה היאלורונית, מינרלים ופיגמנטים מושק, לכיסוי טבעי , גוון אחיד והגנה מהשמש 30SPF - מומלץ להנחה באצבעות, מגיע בשני גוונים לייט ומדיום בלבד, חבל.


את מוצרי האיפור והטיפוח של אליבת ארדן, תוכלנה למצוא בסופר פארם, ניו פארם ובמשביר לצרכן.
צללית גבות -    187 שקלים
סומק -             224 שקלים
ליפגלוס -         149 שקלים
שפתון -           203 שקלים
עפרון שפתיים - 123 שקלים
קונסילר -         187 שקלים


המחירים אינם נמוכים, המוצרים איכותיים. אם אתן חושקות במוצר אחד לכו על צללית הגבות ואם שניים, ברור לכן שאני תמיד אתחיל בכוון השפתיים ;)

ואתן, יש לכן מוצר מושלם לגבות? שתפו




* הוזמנתי להשקה, צללית הגבות התקבלה לסקירה




6 תגובות:

  1. הצללית ממש בהירה, אבל אני שמחה שהיא התאימה לך וסיפקה כיסוי ראוי.
    לא יכולה להתעלם מהלו קיטי שהתגנבה לה לתמונה.. אהבתי..

    השבמחק
  2. לקח זמן עד שקישרתי מי את חחח
    אני תמיד לוקחת במוצר גבות את הגוון הבהיר שתכופות גם נקרא בלונד ;)
    היה קשה עד בלתי אפשרי לצלם בגלל אפקט המראה והמראה של המוצר, אז על הדרך הוספתי קצת ורוד :)

    השבמחק
  3. נראה ממש טוב. אני עוד לא ניסיתי את ביוטיקר נתחיל משם חחחח

    השבמחק
  4. נתפסתי על התמונה שלך.. מזה יפה לך חום!! יאלה תחזרי

    השבמחק
  5. בושי לך, שטאני!!!!
    האמת שניסתי ברבות השנים לצבוע לחום, לקח לי 24 שעות ותחנונים לספר שיקבל אותי על הבוקר כדי לחזור לבלונד

    השבמחק
  6. מניחה שאין לך לבן ואולי גם את לא ממש חייבת? אצלי אין ברירה. קראתי מחמאות על ביוטיקר אך לא ניסיתי.

    השבמחק