20 במרץ 2014

SeboCalm Innovation Anti Wrinkle Eye Cream




כשהתישבתי לכתוב פוסט על הקרם המופלא הזה, הדהד לי בראש משפט הפתיחה והסיכום "השלם עולה על כל חלקיו".



קרם עיניים הוא הראשון מכל וכל בעיני אם נתייחס מבחינת הכרח שימוש כרונולוגית (זה לא נותן פטור השאר). ביום הולדת 20 קיבלה ממני היורשת כמתנה קרם עיניים (נו טוב, עם שאר המתנות). אזור העיניים הוא סמן גיל, כמו גם כפות הידיים. הוא לא הכי מתחשב או ידידותי כך שאין ברירה אלה לטפח וללחח.

אין לי קמטים לדברי הסובבים,  אולם אני בהחלט רואה סימני קמטים ראשונים, בצידי העיניים. איני סובלת מכהויות אולם יש שקיות קלות, ואף יותר בלילות ללא שינה.



דבר היצרן: מפחית ומונע הופעת קמטים באיזור העיניים, מכיל סוכר פירות וחומצת חלב לאנטי אייג'נג והחלקת העור. חומצת אמינו ושמן חוחובה להרגעת העור ושמירה על גמישותו. היפואלרגני ומתאים לעור רגיש.



כל חלקיו: הריח לא משהו - מרגיש לי קצת תרופה. המראה - גוון צהוב בהיר, הקרם מאוד מאוד סמיך. הוא באמת חסכוני מגיע בג'רה - צנצנת קטנה וחמודה מזכוכית חלבית - כך שצריך לחפור עם האצבע, מומלץ כמובן עם קיסם וזה לא הכי אסתטי. הסמיכות מכריחה להטפיח את הקרם להטמעה עדינה בעור כמו שצריך, סביב העין בצורת האות C.

השלם: קסם!!! - העיניים נראות רעננות, העור חיוני, קורן ואין סימנים לשקיות. שמתי לב שביום יום אני "מזניחה" את עטי ההארה ומסתפקת באיפור הרגיל (מסקרה ועפרון).
ואז נשאלת השאלה - כל חלקיו אל מול התוצאה? אני נוטה לאמר התוצאה. אגב ג'ל העיניים בסדרה מגיעה במשאבה.

המלצה: בקשו דוגמיות.  בסניפי סופרפארם קיבלתי מהדיילות.
ועל הדרך מומלץ להתרשם מסבון הניקוי הנהדר ראו כאן.

את הקרם במחיר 200 שקלים תמצאנה בסניפי סופר פארם וקופות החולים, כדאי לקנות במבצעים.






4 תגובות:

  1. קסם אמרת!? קניתי!!
    קרם עיניים טוב הוא נכס יקר מפז ואם את אומרת שהוא כה טוב, אני חייבת לנסות.
    מבטיחה לעדכן :-)
    נשיקות מותק וסופ"ש נפלא <3

    השבמחק
  2. ואיואי נראה ככ מפתה.

    השבמחק
  3. לי הוא עשה נפלאות, אני תמיד בעד להקסים את הדיילות ואז כבמטה קסם יופיעו בדוגמיות ;)

    השבמחק
  4. את בטוחה שראת את כל הפוסט? תחזרי שוב על הפסקה של "כל חלקיו" מפתה לא, עושה את העבודה - לגמרי!

    השבמחק