31 במרץ 2014

אני ממליצה כי אני מרוצה מרץ 2014



אני ממליצה כי אני מרוצה, אז רציתי לשתף.
הברירה היתה לדלג על מרץ ולהעלות באפריל או להשאר בתלם ולהעלות עכשיו...העליתי.




לא זוכרת מוצר של סאלי הנסן שלא התלהבתי ממנו. סאלי הנסן נמצאת על המדפים כבר עשרות שנים. מוצרי הצפרניים של סאלי הנסן מאוד מוצלחים. לאחרונה גיליתי דרך יפיפה ומוצלחת כאחד לשמר ולשדרג עמידות הלקים. על לק קרמי אני מוסיפה לק מנצנץ, מאריך את חיי הלק, משדרג אותו לגליטריות מנצנצת ואנוכי הלו חובבת גליטרים. כך גוון גליטרי אחד יכול לשדרג ערימת של גווני לקים שונים.


על האצבע המורה שכבה אחת שאר האצבעות שתיים


5 גוונים: טורקיז, ארגמן, סגול כסף וזהב בקולקציה Gem Crush הזוהרת. קיבלתי לסקירה את השניים מעלה. גם טיפוח וגם איפור במוצר אחד - לק ומחזק, ללא כל רכיבים רעילים. יבוש מהיר, אינם מצהיבים את הציפורן ועמידים. כך דבר היצרן. לשם כיסוי מלא תידרשנה למרוח כמה וכמה שכבות אולם די בשכבה אחת של לק קרמי ומעליה גוון מסדרת Gem Crush   והציפרניים שלכן תנצנצנה בקלילות. הגליטרונים באים בכמה גוונים ולכן יתאים להניח מעל מנעד צבעים. אהבתי את המברשת הנוחה שמאפשרת מריחה מדויקת וחלקה, ההסרה יחסית לגליטרים, די נוחה.

את הלקים במחיר 59 שקלים תמצאנה ברשתות ובפארמים.




רכשתי מציאה: גודל מוקטן לנשיאה בתיק. עם יד על הלב, מי מאיתנו לא גדלה עם קופסת הפח הכחולה? קרם ניוואה סמיך ושומני שהיווה מענה לכל דבר, ליובש, גירוד, מריחה אחרי גילוח הרגליים, קרם אולטימטיבי לידיים. לאבא שלי ז"ל (כל כך קשה לחבר את המילה הזו אליו) היו ידיים רכות וחלקות. קרם ידיים היה חביב עליו, אך לא משנה איזו קרם ידיים הכי סטייל ופינוק הבאתי לו, הוא תמיד חזר אל הקופסא הכחולה שלו וזה עבד.
מותג ניוואה מזה שנים מזמן הרבה יותר מקרם, סדרות טיפוח ופטנטים יחודיים, אני אישית מאוד אהבתי גם את קו האיפור.

Q 10 PLUS ANTI-WRINKLE ENERGISING DAY CREAM
הקרם הורדרד למראה, נספג במהירות, דקה או שתיים בלבד ואתן יכולות לעבור לשלב האיפור. מריח נהדר שזה כיף על הבוקר. לעניות דעתי יתאים לרוב סוגי העור מלבד עור מאוד יבש. בעלות עור טרום קמטים או עם קמטוטים ראשוניים, אנטי אייג'נג. תקבלנה עור חלק, רך ומלוחח, קרם שנספג בקלות ומריח נפלא, כדבר היצרן, ממש מראה רענן. אני מוסיפה לפני קרם הגנה 50SPF, עם השמש הנפלאה בארצנו, צריך הגנה 365 ימים בשנה. תשאלו גיל - ככלל בעיני עור אינוי תלוי גיל כרונולגי, אלא מראה, אלסטיות וכמובן גם גנים טובים. אם בכל זאת, עד 40+ .
טיפ קטן: לעיתים קרובות יש מבצעי 1+1, צוותו לו קרם לילה מהסדרה ואתן מסודרות 24/7

את הקרם בכמות 50 מ"ל, במחיר 210 שקלים תוכלנה למצוא למצוא ברשתות ובפארמים.





איך לא חשבו על זה קודם? מי מאיתנו אין לה : תיק/שקית/מגירת דוגמיות. של טיפוח ובישום בעיקר וכשמקבלים איפור מוקטן וביחוד דוגמיות מסקרה עבורי זו חגיגה לתיק האיפור. בדיוק לעונת הנסיעות הרימה סופטטאץ' את הכפפה והשיקה את מהדורת 2GO.  מסקרה ואיליינר קומקפט שנכנס לכיס של הג'ינס. באריזת שרינק לשמירה על סטריליות.



איילינר 2GO מברשת נוחה לאחיזה ולמריחה, יבוש מהיר, גוון שחור, נכנס לתיק האיפור, בנסיעות לוקחת חופש...
מסקרה 2GO ידית נוחה לאחיזה, מברשת להפרדה מוצלחת למניפת ריסים, לי יש ריסים קצרים אז אצלי כל מסקרה מעניקה הארכה משובחת, צבע שחור עמוק. הונחה אחר כבוד בתיק הדוגמיות לנסיעות.
הדובדבן שבקצפת המחיר 30 שקלים ליחידה, להשיג ברשתות ובפארמים.



את הקונסילר של פלורמר מסדרת הליפטינג סקרתי כבר כאן. חיפשתי אותו כמה ימים ולבסוף נמצאה האבידה בתיק של היורשת, עדכנה אותי שהיא ממש מרוצה, מכסה את הכהויות, עמיד וה SPF מוסיף לו כמה נקודות וכשאמא ובת שרות על מוצר את ההלל, בהחלט מגיע לו אזכור חוזר: 20SPF, מעניק לחות לעור וגם מטפח.

את הקונסילר בכמות 12 מ"ל במחיר 55 שקלים תוכלנה למצוא בחנות הדגל בקניון עזריאלי בתל אביב.



מוצרי קמדיס חביבים על בני הבית. בורכתי בעור רגיל ודי רגוע, משתזפת בקלות, לא רגישה מידי. אך בני הבית עדינים יותר ומוצרים טבעיים נוחים להם. כשהם משל קמדיס על אחת כמה. תחליב גוף עשיר Topic body lotion מסדרת טופיק מדיס עשיר בתמציות צמחים, מספק לחות לעור רגיש אדמומי יבש ומגרד ללא בישום או פרבאנים כך דבר היצרן נסקר כבר בעבר כאן. כמו החורף גם בעונות במעבר יש אלרגיות, גרד ויובש בעור. התכשיר אמנם מכונה תחליב אני הייתי מכנה אותו - קרם. לא דליל ונוזלי אלא סמיך ועם זאת נספג במהירות בעור, מרווה אותו בלחות ומותיר אותו נעים חלק ורך, קלאסי לעור יבש. תוך דקות ספורות כבר אפשר להתלבש, כך מעידים כל בני הבית. אין לו ריח. האריזה פשוטה ונוחה. אני בקרם מעדיפה, ספרי שמן יבש או קצף, נספג בקלות ולא נקווה בין אצבעות כפות הידיים, התחליב של קמדיס מדוייק בעיני שכן הוא מקיים את ה"דרישה" הזו. 

את הקרם בכמות 200 מ"ל במחיר 110 שקלים תוכלו למצוא ב: קופות חולים מכבי ומאוחדת, ברשתות: "סופר פארם", "ניו-פארם",  "עדן טבע מרקט", " טבע קסטל", בתי המרקחת של שופרסל, אניס, אורגניק מרקט, בתי מרקחת פרטיים, ובתי טבע נבחרים ברחבי הארץ. לבירור נקודת מכירה: 1800-350-320. מידע ומבצעים באתר החברה כאן 


טיפחנו את עור הפנים וגם את הגוף, לא פחות חשוב עור הידיים, בכל פינה שתציצו אצלי בבית תמצאו קרם ידיים, בתיק, במטבח, בסלון, על השידה ליד המיטה שניים, בעצם שלושה, וגם בנוהל במגירה/על השולחן במקום העבודה. ידיים מסגירות את גילה של האשה, אז בלי מאמץ ובקלי קלות אפשר לטפח ולהתרווח (סתם כי בא לי חרוז ;) ) אם אתן מרבות לשטוף ידיים אל תחשובנה שחבל כי עוד רגע תרטבנה אותן שוב. המים הקשים בישראל מייבשים עוד יותר את כפות הידיים, אז קרם ידיים ולעבוד עם כפפות.

קיבלתי לסקירה את השילוש המנצח של דר פישר, מימין לשמאל:
INTENSIVE -  מסדרת אפקטיב - הגדרת היצרן לעור יבש במיוחד.  מול הטלביזיה השותף ואני מתמרחים ומתעדכנים. ריח נעים, מרקם קליל וספיגה נהדרת. (150 מ"ל, 17 שקלים)

U-LACTIN - סקרתי את מוצרי הסדרה המוצלחת בעבר כאן. הפעם אמא שביקרה אצלי ניסתה ואימצה. מכיל חלב שקדים ומונע סדקים כהגדרת היצרן. קרם טיפולי, סמיך ומרוכז אך לא שמנוני בעל ריח נעים הנספג בקלות. היות והוא לא נכנס לתיק בקלילות ממליצה: ליד המיטה או על השולחן בעבודה = מוצר כוכב. ( 100 גרם 50 שקליםׂ)

קרם ידיים מסדרת WHITE אחרון חביב מביט אלי בקופסא. לטשטוש והבהרת כתמי עור, כמו גם מניעת כתמים עתידיים נספג במהירות כך דבר היצרן. אודה ולא אבוש אני עדיין מתלבטת- להתנסות בעצמי?  אין לי כתמים כך שלא אוכל להעיד מעבר לאיכותו ובד בבד אפשר להקדים תרופה למכה או למסור להתנסות? עדכון יבוא :) (125 מ"ל 122 שקלים).




לעיתים אנחנו מחפשים במחוזות  רחוקים ויקרים מה שנמצא קרוב קרוב מתחת לאף. אנוכי הראשונה לחטוא שכן שפתונים זו התמכרות קשה אך נסלחת ;)

COLOR GLOSS לבית CARELINE אשר נסקרו ערב השקתם כאן. ליפגלוס בחמישה עשר גוונים משקוף ועד כיסוי מלא הנראה ומתפקד כשפתון ממש. באריזת מבחנה המגיעה בשרינק לשמירה על סטריליות, לא דביק בכלל ,העמידות נאה, יעבור יפה את מבחן הקפה. גוונים יפים ויש גם את 15 - השקוף. 

את הגלוס במחיר 105 שקלים תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים. יש מבצעים




את הנרתיק לתעודת הזהות ראיתי אצל חברה יקרה, אצתי לחנות מיכל נגרין ורכשתי לי וליורשת. מאז זה הפינוק האולטימטיבי כשסתם בא לי לצ'פר חברה. במקום אריזת הפלסטיק התכולה שמתבלה ונדרעת, ה ID נארזה באריזה מקושטת ומשמחת. לשאלתכן: נכנס לארנק ;)

את הפינוק תוכלנה למצוא בחנויות הרשת מיכל נגרין  במחיר 25 שקלים. אגב עונת הנסיעות: יש גם לדרכון.

ואתן יש לכן מוצר מומלץ שאתן חוזרות אליו? שתפו








7 תגובות:

  1. Smadar Whatman Touval31 במרץ 2014 בשעה 15:47

    פוסט מעולה כרגיל, שוב עשית לי חשק לבזבוזים...

    השבמחק
  2. אהבתי את הלקים של סאלי. אני מחכה שיתארכו לי קצת הציפורנים ונתחיל שוב להמרח. עכשיו אני עם המחזק נייל אנבי של או.פ.אי.

    השבמחק
  3. כזה עושים לי, אני עושה לאחרים. לא מקבלת חשבוניות אבל אשמח לחוויות :)

    השבמחק
  4. גם אצלי בחורף הציפרניים בוגדניות, עכשיו הם ממש קצרות :)

    השבמחק
  5. הלקים האלו מושלמים! חייבת לנסות בהקדם

    השבמחק
  6. האמת שזה נתן לי דרייב לחזור למוצרים של סאלי הנסן.

    השבמחק
  7. כזה עובד, קסם אמיתי

    השבמחק