7 במרץ 2014

REVLON




המייל אודות זכיות מוצר השנה הגיע בזמן. יש מותגים שאני איתם כבר שנים ויש תגליות שאני שואלת את עצמי, איפה היו קודם. פוסט אודות מוצר השנה אעלה בהמשך, אבל זכיית השפתון העמיד בגימור מאט ColorStay Ultimate Suede הביאה אותי לשבת ולתת במה למוצר הנהדר הזה שהתחבב עלי כל כך. עמיד ומאט לא היו בשגרת היום יום שלי, מעכשיו הם כבר כן, יש כמה על הכוונת.



בתור חובבת איפור מושבעת אני לא "מקפחת אף מותג" יוקרתי או מס מרקט, בכל אחד מהם יש משהו שיהיה מושלם לכל אחת מאיתנו. בכל זאת ל REVLON יש פינה חמה בלב, בשל זכות ראשונים, הבושם צ'רלי הלק ה"שווה" הראשון ועוד. המוצרים איכותיים, המחירים הוגנים ויש מבצעים טובים.



אולטימייט סוויד מגיעה באריזת גליל קומפקטית צבועה בגוון השפתון. המכסה שקוף מה שמאפשר לראות את הגוון המדוייק. שמנה לב לשמוע את "הקליק" לסגירה בטוחה. חיתוך האלכסון מאוד אהוב עלי, מקל על מריחה מדוייקת, גם המדבקה המגנה על הגיינת המוצר כדי שנדע שאנו הראשונות לפתוח אותו, מוסרת בלי להשאיר עקבות דבק, תענוג. תוך חיפוש מידע וסווצי'ם, התוודעתי לאתר רבלון ישראל, אמנם בסיסי ביותר ולא מלהיב, אך מידע עדכני תמצאנה כאן בקישור. נוסחה עם אלוורה חמאת שיאה וויטמין לטיפוח השפתיים, לחות מתמשכת ועמידות ל 16 שעות בגימור מט - כך דבר היצרן




כשאומרים מאט/עמיד - האסוציאציה היא יובש, לא הפעם. בהנחה שהשפתיים שלכן אינן סדוקות ויבשות מלכתחילה. משיחה מלטפת ברכות ולחות נעימה על השפתיים, כמו באלם או מוצר טיפולי מפנק, הרגשה לחותית שנשארת. פיגמנט עשיר במראה מאט, אך עם נוכחות, לא דהוי או אפרפר. מודדת מילותי שכן הייתי יכולה לשיר לו שירי הלל, ניתן ורצוי לבנייה בשכבות. על האריזה, על הגוונים, על הרכות הנעימה בשפתיים ועל העמידות המצויינת. קפה של בוקר, כריך גבינה, חטיף גרנולה, עוד קפה ושורת שוקולד (ממולא בתות אם שאלתן) לא יכלו לו. אם לא אאתגר אותו בארוחת צהריים מלאה הוא יחזיק לכל היום כולל קו השפתיים הפנימי. אך עם ארוחה דשנה, תשארנה עם מסגרת השפתיים ותידרשנה להסיר ולמרוח מהתחלה.  הגוון שלי הוא  075 עם פיגמנט עשיר, מן הסתם בגווני הניוד הבהירים למרות שהוא עדיין שם, תורגש עמידות הצבע מעט פחות.



20 גוונים בסדרה, אמנם רק שמונה מהם עשו עליה, אך שיש לי הרושם שמישהו בחר בקפידה שכן לטעמי כל השמונה יפים ולבישים.



ואם בצבעים עסקינן, איזה קנקן יש בפארם, מסקרה באריזה משגעת, צבעונית ואביבית, אריזה שאי אפשר לעמוד בפניה. מראה של קליידוסקופ עם מכסה ורוד פוקסיה זוהר.



Mascara Lash Potion, אריזה שטומנת בתוכה פורמולה ממש טובה. לא קיבלתי מראה דרמה, כי ריסי קצרים ובכל זאת ממש אהבתי אותה, שכן היא מעניקה נפח, מעגלת מעלה וגם מפרידה, מעניקה לי מניפת ריסים. לא נמרחת אך גם לא יבשה. משערת שעבור בעלות ריסים ארוכים היא תהיה מושלמת, כי היא עושה הכל במריחה אחת, כי המברשת בנויה באופן מוצלח ולא צריך לבנות בשכבות.



העמידות טובה, היא לא נמרחת או מתפוררת. ההסרה כמו שאני אוהבת, קלה וידידותית. תוכלו למצוא גם גרסה עמידה במים. 



יש מוצרים שאני רוכשת בגלל הקנקן, מודה ומתוודה. במסקרה הנוכחית הקנקן ותוכו זו הצלחה.



ואיך אפשר בלי לק אחד לסיום, לא חדש על המדף, אבל התקדם לראשית המגירה.



מעשה שהיה כך היה, התכוונתי להחליף לק כי כבר התגלו צ'יפונים, אך לא הספקתי והיה עלי לצאת לאירוע. הברירה היתה, להסיר וללכת בלי לק - (לא אני) או? חיפשתי לק גליטרים גדולים בגוון קרוב, שמתי 2 שכבות והתוצאה לפניכם - פצצה, נושאת מחמאות.



אין כמו הלקים של רבלון, אריזה נוחה, מברשת מצויינת, עמידות מעולה. סקרתי מהם בבלוג לא אחת למשל כאן וכאן וגם כאן. למרות שבעבר הגוונים היו די שמרניים בשנים האחרונות חל שידרוג אמיתי ויש טקסטורות מעניינות, גוונים מטריפים ומבצעים ממש שווים ב 15-20 שקלים.

ואם התלהבתי מידי או השתמשתי במילות סלנג מפוצצות, הרי הפוסט נכתב ביום שישי, החלק המשמח של השבוע ;).

את מוצרי רבלון תמצאנה ברשתות ובפארמים,
שפתון   - 105 שקלים
מסקרה - 117 שקלים
לק       - 45 שקלים

בד"כ יש 1+1 או 40% ויש גם מבצעי השקה או מבצעי רצפה ממש שווים, דוגמת השפתון ב 50 שקלים. מסקרה ב 60, לקים ב 15-20 שקלים ועוד.



ואתן, יש לכן מוצר מועדף משל רבלון? שתפו

10 תגובות:

  1. ואי הצבעים של האודמים נראים ממש טוב !!!

    השבמחק
  2. גוונים יפים ולבישים, אהבתי יותר את הכהים כי רואים שהם עמידים לאורך שעות רבות. בטבעי זה פחות מורגש.

    השבמחק
  3. רבלון הוא אחד המותגים העממיים המועדפים עלי.
    קרה עכשיו משהו מוזר, אני לא זוכרת מה חשבתי על השפתון הזה... אנסה אותו שוב.
    אגב, מהמסקרה הזו בגרסה העמידה במים כדאי התרחק!
    ולקים זה תמיד כיף, לשים לק מנצנץ מעל לק בסוף ימיו ואין כח להוריד זה רעיון טוב תמיד.

    השבמחק
  4. בעיני השפתונים הללו לא שווים את ההייפ, לאחר שימוש די ממושך באחד בסופו של דבר... המסקרה מסקרנת. מזמן כבר מתחשק לי לחזור למברשות הישנות והטובות.
    הקונסילר שלהם קולרסטיי מעולה!

    השבמחק
  5. באופן מפתיע לא ניסיתי אף אחד מהמוצרים כאן עדיין :) אבל רבלון הוא אחד מהמותגים העממיים שאני אוהבת. והרגת אותי עם הצ'רלי הזה. עכשיו הסגרתי את הגיל שלנו :)

    השבמחק
  6. בעיני לרבלון זה היוקרתי שבעממים, יש עליו הסטוריה, הילה. מי סליחה? כל עוד אנחנו מעירות במראנו וברוחנו, זה רק מספר (מנחמת את עצמי) חחח

    השבמחק
  7. קניתי 2 באלמים שלהם לאור ההמלצות אבל טרם ניסיתי

    השבמחק
  8. אני מאוד אוהבת את רבלון, יש לי כמה מוצרים ממש טובים שלהם ובקרוב יצטרפו עוד כמה נוספים. מאוד סקרנית לנסות את המסקרה החדשה. אני מחפשת בנרות אחת טובה לשימוש אישי

    השבמחק
  9. רבלון הוא מותג קלאסי, אחד הטובים שיש בקוסמטיקה העממית. שמתי לב באמת שמאפרות משתמשות לא מעט במוצרי המותג.

    השבמחק
  10. תתחדשי, מחכה לחוו"ד

    השבמחק