13 במרץ 2014

פורים עם PURIM with BOBBI BROWN




אני ממש אוהבת את הביטוי "לצאת מהארון" כי הוא מתאים להמון מצבים. אני אפרת ואני מודה ומתוודה שמאז ומתמיד השתמשתי באיפור אך ורק כדי ליפות את מראי. משמע כל התחפושות שלי תמיד היו, מחמיאות, דומות לעצמי ביום יום, מקסימום צעיף צרלסטון, מחרוזת קריביים, כתר יפה או משקפיים משוגעות.



הפטנט הקבוע בשנות ה 20  שלי היה ללבוש שמלה הכי חתיכית וסקסית, איפור מחמיא ושפתון עז ולאמר שהתחפשתי ל "דוגמנית" לך תתווכח עם זה. במסיבה אחת כש"הכריחו" אותי להבטיח שאתחפש גזרתי מנייר בד סינר לבן לבשתי שמלה שחורה ומיד אחרי הגיעי למסיבה העפתי את הסינר ונשארתי ב "תחפושת של דוגמנית". אבל ביננו אין כמו פורים כדי להתפרע ולהשתולל הכל בגבול המותר ולכך בובי בראון כאן בשבילכן:

אמני האיפור של בובי בראון כאן במיוחד בשבילך!





עלות האיפור: 200 ₪ שיוחזרו במלואם תמורת מוצרים.


חובה לתאם מראש בסניפי הרשת

קניון רמת אביב 03-6054438   תל אביב
קניון פארק הקרח באילת 08-6724872 אילת
גרנד קניון חיפה 04-6442075 חיפה
הקניון הגדול פתח תקווה 03-6518060 פתח תקווה

איפור לפורים יתבצע בחנויות בין התאריכים: 13-17.3



ואם אתן מתלבטות מה לקנות, אכן בחירה קשה כי המותג מאוד מתחשב בצרכים ודרישות שלנו הנשים. הסדרה העמידה על המ.אפ הנפלא, הצלליות העמידות והעפרון שאין שני לו ורק בעבורו אני נאלצת להחזיק מסיר איפור חזק שבוקשי יכול לו.
תוכלנה להקיש בובי בראון בתיבת החיפוש פה בבלוג ולהתרשם.  על הדרך הצצנה בקולקציה חדשה, איך לא של שפתונים:



מי מאיתנו לא אוהבת את השימרבריק של בובי, שתקום. זוהי סדרה של 12 שפתונים בגוונים לבישים "שלוכדים את האור". בובי בראון מגדירה אותם "בוהקים ועתירי לחות  משיחה אחת ואת מאוהבת". הכיסוי יפה, אכן מלאי לחות, עם ברק שימרי. לי הרגישו לא חלקים על השפתיים, כאילו משהו גרגרי. אחרי פעם או פעמיים התרגלתי. המראה מאוד זוהר ומחמיא לשפתיים, שווה לנסות . הפורמולה מכילה תערובת פנינים יחודית ללכידת האור תוך שמירה על הלחות. חמאות ושמנים דוגמת חמאת שיאה. אחד התענוגות בשפתונים של בובי היא התחושה החמאתית על השפתיים. (125 שקלים).

Pale בשכבה אחת

ואיך אפשר בלי לק? הלקים של בובי נהדרים, אריזת שחורה ולאלגנטית, פורמולה נהדרת מריה חלקה מבר מצויינת ועמידות נפלאה.  עיצוב הבקבוק פשוט למדי אולם זה מינורי לעומת התוצאה. קיבלתי לסקירה לק חייור עדין ווטבעי. כמו שאתן מכירות אתותי אני אוהבת כמה שיותר נוכחות וצבע.

Pale בשתי שכבות

אולם הלק PALE על ציפרניים ארוכות קצר ללא סוף מחמאות. 



שיערתי שעל ארוכות עוד איכשהו רואים את הגוון החלבי היפה אולם נאלצתי לקצץ, מה שלא גרע מחינו ויופיו ולימד אותי שלא רק פיגמנט חזק  קובע ;)

הלק מגיע בקופסא שחורה ואלגנטית. פורמולה נהדרת במרקם ג'ל, מריחה חלקה, מברשת מעולה, ברק בדיוק במידה ועמידות של שבוע . לא נלהבתי מהבקבוק, בעיני הוא פשוט. אולם זה מינורי לעומת התוצאה הנהדרת. (65 שקלים)









3 תגובות:

  1. איזה רעיון מוצלח של בובי בראון

    השבמחק
  2. גם אני חושבת שזה ממש שווה, במיוחד שהמוצרים נהדרים בלי כל קשר לפורים.

    השבמחק
  3. אני כל הזמן מוצאת עצמי משתנה שזה נהדר, אשר לקצרות, מאוד מכאיב לי, אני אוהבת את שלי ארוכות ומשהו קורה להן באחרונה, פחות חזקות.

    השבמחק