26 במרץ 2014

MAC NEWS # 4


לקראת האביב מאק מביאה אלינו המון חידושים:



  A FANTASY OF FLOWERS

ב 1 לינואר 14 גזרתי על עצמי תענית, לא של אוכל, אלא של איפור ועמדתי בה יפה "בלי" הרבה סבל (או במילים אחרות נמנעתי כמה שאפשר מפארמים וחנויות מפתות כמו מאק ובובי בראון בקניונים) ואז הגיעה קולקציית FANTASY OF FLOWERS של מאק  ושבתה אותי.




ידוע בציבור שאני נופלת שדודה בפני "מהדורה מוגבלת". אבל...עשיתי שיעורי בית ובאתי ממוקדת מטרה, לאסוף, לשלם וללכת בלי סיור מקיף בחנות. לדעתי לא שהיתי יותר מ 10 דקות בחנות וגם זאת בשל המתנה לקונות שלפני בקופה.  






Azalea in the Afternoon

אם להתעלם רגע מהשם הציורי והרומנטי - סומק נהדר ליום יום, בהגדרת היצרן "ורוד קר חצי טון" - מאז החוויה הנהדרת בה איפרה אותי נטע סקלי, סניור ארטיס במאק ראו כאן. עלו בעיני קרנם של המוצרים המינרליים ואני מוצאת עצמי נלהבת אליהם, הן לורסטיליות שלהם (עיניים, לחיים ואפילו שפתיים) והן לנינוחות על העור.  "אזילאה בצהרי היום" הוא לטעמי ורוד שימרי יפיפה הניתן לבניה בשכבות   סומק מינרלי ורוד מובהק אולם לא פיגמנטי מידי או בולט, ברק עדין בעל נוכחות מחמיא מאוד לעור. העמידות שלו כחמש שעות ומצד שני קומפקטי ונוח לנשיאה בתיק לרענון וחידוש האיפור. גוון "מחודש", לא היה לי אותו בעבר אז איני יכולה לתת השוואה רק להעיד שהנוכחי,תפס את קדמת המגירה. 

Stereo Rose

פודרה יוקרתית במראה מטלי כהגדרת היצרן, מינרלית. צבע אפרסקי זוהר על העור ויפיפה, הוצגו  על הסטנד זו ליד זו ואי אפשר היה לעמוד בפיתוי, צילי וגילי. הפודרה זוהרת והעור קורן. גם כאן העמידות כחמש שעות והאריזה מעט גדולה לנשיאה בתיק, אבל התחכמתי והנחתי את הרוז ועליה את הסומק וזה מראה פשוט מושלם.





בואי כלה...

WOW שירות מדהים ומפנק לכלות.
המותג מאק מזמין אתכן להנות משירותי האיפור של MAC ביום הכלולות שלכן. צוות של שישה מאפרים נבחרים מתוך כל 130 המאפרים המעולים של מאק, נבחרו כדי לתת מענה מקסימלי לכולכן ועל כן פרושים בכל רחבי הארץ. האיפור יהיה במיטב מוצרי מאק המעולים. יש 2 מסלולים. האחד בחנות מאק והשני בכל מקום שתבחרי, למען הסר ספק, הנה לכן מילה במילה "
ביום חתונתך תוכלי להתאפר באחת מחנויות מאק הקרובות לביתך או במקום התארגנות אחר שתבחרי.

שירות איפור בחנויות MAC:
מחיר: 750 ₪ |  90 דק'
  • כולל איפור ניסיון בחנות  | מחיר: 350 ₪ (כאשר 350 ₪ מוחזרים במוצרים לרכישה בחנות)
  • ביום החתונה המאפר יגיע למקום בו תבחרי להתארגן | מחיר: 400 ₪ + עלות המונית.
שירות איפור בבית הכלה:
מחיר: 750 ₪ |  90 דק'

  • כולל איפור ניסיון במקום בו תבחרי  | מחיר: 350 + עלות המונית.
  • ביום החתונה המאפר יגיע למקום בו תבחרי להתארגן | מחיר: 400 ₪ + עלות המונית
לפרטים בחנויות:

תל אביב - קניון רמת אביב  * תל אביב - קניון עזריאלי  * תל אביב - דיזינגוף סנטר *  אילת - קניון מול הים * אשדוד – קניון הסיטי * באר שבע – קניון הנגב * הרצליה-שבעת הכוכבים  * חיפה – גרנד קניון * ירושלים – שדרות ממילא  * ירושלים – קניון מלחה   * קניון אבנת-פתח תקווה * קריית ביאליק – קריון * ראשון לציון – קניון הזהב  * רעננה - קניון רננים  *רמת גן- קניון איילון  *רחובות- קניון רחובות
כשאני התחתנתי לא הייתה הרבה בחירה. הלכנו לסלון כלות, בחרנו שמלה וקיבלנו עסקת חבילה, שמלה, אביזרים (בוקה ושות) ספר/ית וארוחת צהריים, היה מדהים, ביום מן הימים אעלה תמונה :).






M·A·C BY REQUEST


מאק קשובה אל  הלקוחות. אלפים בחרו בפייסבוק את הגוונים האהובים עליהם משנת ה - 90 וגם ...קיבלו

שפתונים:  HOOP, PINK POODLE, GLAM 

צלליות:      FICTION, DIESEL, BUTTERSCOTXH

גלוסים:     FICTIONDIESELBUTTERSCOTXH

לקניה במחיר 90 שקלים כל אחד. מהר מהר לפני שיגמר...

זמינים לרכישה אך ורק באתר מאק אונליין במהלך חודש אפריל, לכניסה לאתר לחצו פה עוד פרטים:




את כל הפרטים תוכלנה למצוא בפוסט כאן אודות האתר של מאק ברשת. האתר מאוד מסודר, קל מאוד להתמצא ויש גם שירות לקוחות לכל שאלה.


ואתן התחדשתן במאק לאחרונה? שתפו






2 תגובות:

  1. מזמן לא התחדשתי בשום צורה של איפור, לא מאק ולא כלום. אמת די שבעתי ויש לי עודפים שרק צועקים לי מתוך המגרה "תסיימי אותי" אז רגוע לי עכשיו. אהבתי מאוד את הסומק שקנית, בהחלט הטעם שלי.

    השבמחק
  2. אף פעם לא קרה לי ש"שבעתי" רק בהחלטה מושכלת לעשות עוצר, למרות שהצועקים מהמגירה בהחלט מוכר, משתדלת לדעת להיפרד מחלקם. עשיש מהדורה מוגבלת זו בעיה כי אם אותר...יגמר, אז העוצר נשבר. או אולי נקרא לזה, מעדתי לפחות עד פסח מתאפקת

    השבמחק