29 במרץ 2014

לייף לקים LIFE NAIL POLISH - Diamond Dust




OPI הנמכרת באפריל ובמכוני היופי הייתה החלוצה עם סדרת החול שסקרתי כאן. אחריה נחתו בפארם CHIC ו GA-DE שנסקרו כאן.  בתחילה לא ממש ידעתי מה לחשוב וסופי שהתאהבתי במראה מאט מנצנץ. מסתבר שהסגנון פה בשביל להישאר וחברות רבות וטובות הוציאו גם הן סוג של פורמלה מאט עם נצנצים בשמות שונים.


LIFE לבית סופר פארם השיקה לקראת האביב, את סדרת ה Diamond Dust  היפיפיה והמוצלחת. 6 גוונים בסדרה. לקח זמן עד שהם הופיעו אט אט בסניפי הרשת. תמורת 12.90 לקחתי הביתה את 302 הורוד היפיפה, לדעתי הכי יפה מששת הגוונים המוצלחים אחד אחד.



שכבה אחת לכיסוי כמעט מלא אך לא אחיד לגמרי, שניה לשלמות מהממת. המברשת הרחבה אהובה עלי והפורמולה מדוייקת וקל מאוד למשוח את הלק בלי מריחות ופספוסים כמעט, לקבלת מראה יפיפה של ציפורניים מטופחות ומנצנצות.



לקים בגימור מט עם חלקיקים מחזירי אור היוצרים מראה מנצנץ, כך דבר היצרן. ואני אומרת, חול סוכר או מחזירי אור - זה מהמם!: פורמולה קלה למשיחה, מברשת מאוד נוחה, מראה מנצנץ באור פנים, בשמש זהרורי זהב על הציפורניים, לא תפסקנה להביט בהן. 




טרם הספקתי לנסות את הורוד ונחתו על שולחני שניים לסקירה, אדום זוהר וירוק. מכיון שאני יותר ורודים ואדומים ואילו ירוקים תלוי ולפעמים, משחתי את הירוק תחילה והתגובות לא איחרו לבוא: אמא כמובן והגברים - סלדו במופגן. חברות התמוגגו, החמיאו והתעניינו. 




אחרי ארבע ימים, משחתי על הירוק טופ, שהוריד במעט מהזוהר אך יתן לכן עוד ימי עמידות.




את הורוד שילבתי עם האדום אם כי בד"כ אני לא מחובבות אצבע מורדת, כדי להתנסות ולהעלות את הסקירה. יפיפיים.




כדי לבדוק את העמידות נשארתי איתם...8 ימים (צולם ביום השביעי), משבת לשבת ללא הוספת טופ. העמידות מדהימה, לקראת הסוף יש כיווץ מועט של הלק בקצה הציפורן, אך משערת שאילולא הכנות ובישולי שבת אולי אפילו פחות. 




הדובדבן שבקצפת, מוזר ומעניין - הסרה קלה וידידותית  - קראתן נכון ו 1 באפריל עדיין לא כאן ;). ולו רק תכונה זו מצדיקה פוסט יחודי רק לסדרה הזו. 6 גוונים בסדרה: כחול, ירוק, אדום, ורוד, זהב וורוד פוקסיה. יש סיכוי קלוש שאוותר על הכחול אבל בהחלט מתכוונת לרכוש את השאר בסדרה היפיפה, כשיהיה מבצע.

להשיג בסניפי רשת סופר פארם ברחבי הארץ במחיר 22 שקלים. יש מבצעים.


ואתן? חובבות לק מאט מנצנץ? שתפו

8 תגובות:

  1. הוורוד והאדום בהחלט מיוחדים סוף סוף לק שקל להסיר אותו בדר"כ אלה הנוצצים קשיים להסרה . מבאס שאני מתגייסת ולקים צבעוניים פחות יהיו בשימוש אצלי :{

    השבמחק
  2. ראשית בהצלחה, מאלחת לך שהטרדה היחדה תהיה הלקים הצבעוניים שיחסרו. יש לקים ניודיים בעיקר החליביים שהם תקניים ומאוד יפים ומחמיאים, ורוד, שמנ, לבן (סגנון של הבסיסים למניקור צרפתי) חג שמח!

    השבמחק
  3. אני אוהבת את החוליים מכיוון שהם עמידים.

    השבמחק
  4. אני גם אוהבת את החוליים בגלל העמידות שלהם, הצבעים של לייף יפים אבל הם אחד לאחד כמו הצבעים של ג'ייד. הייתי שמחה לראות קצת מגוון

    השבמחק
  5. בגדול מסכימה איתך שכם 4 מותגים פופלריים משלנו הם של 2 יצרנים, לדעתי יש ניואנסים בגוונים אבל לא השוויתי על האצבע אלא רק ממבט בבקבוק.
    מעבר לעמידות אוהבת את הניגודים מאט מנצנץ...שוס

    השבמחק
  6. עמידים ומנצנצים ;)

    השבמחק
  7. הצבעים הללו מעלפים, והפייבוריט שלי זה הירוק

    השבמחק
  8. מעלפים זו הגרה מושלמת. והירוק מיוחד במינו, מלבד הכחול שאולי אוותר עלי, כי הכחול של
    OPI מושלם בעיני ואין לו מתחרים, אני רוצה להשלים את כל הסדרה

    השבמחק