2 במרץ 2014

DECLEOR - ANTI AGEING Starter Kit - AROMA ESSENTIALS




עוצר האיפור שגזרתי על עצמי בתחילת שנת 2014, הביא אותי להתמקד בטיפוח. כל כמה שאני מתלהבת, אוהבת ומעריכה איפור. ניקוי וטיפוח הוא הבסיס. על כן בתקופה הקרובה אעלה סקירות טיפוח ממוקדות לצד שאר נושאי הבלוג.
הערכה של דקלאור נחתה אצלי בדיוק ברגע הנכון. מזג האויר נתן את אותותיו בעור שאינו רגוע. מרגיש לי קצת מחוספס ואין כמו האפשרות הנהדרת של ערכות התנסות, כדי לאפשר לנו ללקט מכל מותג את מה שמתאים לנו ביותר. מוצרי דקלאור מבוססי צמחים ושמנים ארומתיים, 100% טבעיים וללא חומרים משמרים. מייד עם פתיחת הערכה תחושו בניחוח נהדר עולה ממנה, ריח של טבע.


5 מוצרים בגודל מיוחד בערכה לעור בוגר - אני גורסת ולא מעט אנשים מקצועיים בתחום מסכימים איתי, כי גיל העור לא נמדד רק כרונולוגית אלא גם לפי מראהו ומצבו. מי פנים (75 מ"ל)  חלב פנים (75 מ"ל) , סרום ( 5 מ"ל) ,קרם יום  (15 מ"ל) וקרם לילה - בום (5 מ"ל) לתחושתי מלבד עור שמן כל סוגי העור יהנו מהערכה. גילוי נאות - שנים לא אהבתי טיפוח במרקם שמנים, לא הרגיש לי נוח במגע הידיים והעור. השנים האחרונות (והתבגרות העור) שינו את התפיסה לגמרי. אולי לא כל מוצר אוהב, אבל כן אהיה פתוחה להתנסויות. כך הרווחתי הכרות עם מוצרים נהדרים לפנים, לגוף ולשיער.



איני חסידה של 2 שלבים לניקוי, מי פנים וחלב פנים. בשוטף אני מעדיפה מסיר איפור ללא שטיפה, מלבד בימות הקיץ אולם לשם סקירת הסדרה השתמשתי בכל השלבים.
חלב פנים - יתרונו של חלב הפנים בכך שהוא מיועד לפנים עיניים ושפתיים כאחד. מניחה מעט על פיסת צמר גפן. הריח נעים והוא מנקה היטב את האיפור (איני משתמשת באיפור עמיד בד"כ, מלבד עיפרון) העור מרגיש רך ורגוע .מי שמשתמשת בדו שלבי לניקוי חלב ומי פנים תהנה ממנו, מרקם תחליבי וריח נעים.
מי פנים - מי הפנים נועדו לסגור את הנקבוביות, הריח שלהם מרגיש טבעי/מרפא משהו והם עדינים ומנקים היטב.
שני המוצרים חסכוניים ומגיעים בכמות יפה של 75 מ"ל.

קרם יום - אני מעדיפה את טיפוח הפנים שלי בד"כ במרקם קרם ולא תחליב, אם כי בקיץ אני משנה את דעתי חיש קל. עור בוגר דורש לחות, בחורף העור יבש יותר ולכן קרם עשיר יטיב עימו. הקרם רך, נעים על העור ממש מרגיע, מומלץ לשים כמות קטנה של אפון ואפילו פחות לספיגה טובה לפני האיפור. הקרם מיועד למניעת קמטי הבעה ראשונים ושמירה מהעמקת הקיימים - אנטי אייג'.  העור מרגיש רך ונראה קורן כבר לאחר שימוש קצר.

קרם לילה "בום" איריס- דווקא הצליל בעברית מתאים - בום של לחות לעור. "משחה ארומתית" כהגדרת היצרן. הקרם עשוי מחומרים טבעיים בלבד, מכיל איריס, גרניום, שמנים אתריים, לבנדר, נבט חיטה ושמני אגוזים. סמיך מאוד -  משחתי. הניחוח נכנס לנחיריים ומשרה רגיעה על העור, ממש כמו "לעשות אדים עם שמנים". הוא כבד למדי, צריך לחמם אותו מעט בשפשוף בין הידיים ואז להניח על העור, אני משתמשת בו לסרוגין, בבוקר העור נראה נינוח והתחושה מכל המוצרים היא של עור נעים ורך.



ואחרון חביב הלו הוא מוצר הדגל של דקלאור:
תמצית שמן ארומתי - הסרום הזה חסכוני מאוד ושומני, טיפה אחת על כל הפנים, להספיג וללכת לישון, מעליו קרם הלילה ובבוקר המראה תחזיר לכם אהבה. יש לי עור מעורב יבש בלחיים והשמן מיטיב איתו, בנות עם עור שמן, מציעה להתייעץ עם הדיילת. הדיילות של דקלאור מומחיות ומקצועיות. לדעתי עדיין לקנות את הערכה ולפנק אחרת בשמן אם אינו מתאים לסוג עורכן.

מלבד מי הפנים וחלב הפנים שאני מחליפה אותם במוצרי 3 ב 1, אימצתי באהבה את שלוש מוצרי טיפוח הפנים, מריחים נהדר, חסכוניים ומפנקים את עור הפנים.



ואם תשאלנה איך לא ציינתי "ערכת נסיעות" - ברור שכן, אידאלי לנסיעות ולנשיאה בתיק אבל (תמיד יש אבל) אני לא נוהגת לקחת לנסיעות קרמים שטרם השתמשתי בהם שמא אפתח אלרגיה/גירוד כלשהו ולכן אין כמו ערכת התנסות להתחלת הרומן, אהבתן? במבצע הבא כדאי להצטייד ביותר מאחת.

את הערכה ב 179 שקלים תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים, חפשו מבצעים לפעמים היא נמכרת גם ב 99 שקלים.


ואתן, חובבות שמנים? יש לכן מוצרים מועדפים משל דקלאור? שתפו


* הערכה התקבלה לסקירה











4 תגובות:

  1. Photo.Fasihon.Passion6 במרץ 2014 בשעה 23:38

    כמה שאני אוהבת את המוצרים של החברה הזאת, מתה על הניחוחות העדינים והארומטיים שלהם ובכלל נזכרת שהם עשו לי רק טוב לעור הפנים. יופי של ערכה והמחיר שווה!

    השבמחק
  2. כל מה שקרוב לטבע, מן הסתם

    השבמחק
  3. דקלאור מותג שאני אוההת מאוד הבעיה שהוא יקר מאוד

    השבמחק
  4. אמנם אני תמיד אומרת שעל דברים טובים צריך לשלם אבל בד בבד אני ממליצה לקנות תמיד במבצעים ובשנים האחרונות בניגוד לעבר יש כאלה מדהימים עד מחצית המחיר אפילו

    השבמחק