18 במרץ 2014

ANTONYM MAKEUP





בתקופה האחרונה הכתיבה בבלוג לוקה בנוסטלגיה. האירועים מכתיבים. שיתפתי אתכן שאני דתלשית מבחירה. בית אבא היה נוסח כיפה סרוגה - מתון אבל כשזה הגיע לצבא הפסיקה היתה חד משמעית לא! אבל אנוכי, מרדנית הייתי. עת מלאו לי 18 ויום אצתי ללשכת הגיוס והתחיילתי. היו אלה שנים של ציונות, של אין לי ארץ אחרת. תאמינו לי או לא התהלכתי אז במדרחוב בן יהודה בירושלים במדים (המכוערים), בנעלי גולדה, לכתפי כומתה כאילו אני 1.90 מטר לפחות ולא "רק" 1.75. גאוה ישראלית, גאלה לשרת את המולדת. לא פוליטיקה היתה כוונתי להעלות פה אלא את התרשמותי הכנה מתמר:



תמר שפירא ברנשטיין - סוג של ג'ואיש פרינסס במובן הכי מחמיא של המילה, יפיפיה, חכמה מאוד. היה לה הכל בארצות הברית, תואר, חיים נוחים, הצלחה, קריירה. אבל היא רצתה לעשות עליה, הציונות בערה בה, רצתה ועשתה. בוגרת קרן הישג, תמר יזמה והעלתה את מותג האיפור האורגני ANTONYM ארצה. היא המנכ"ל והבעלים של חברת אנטונים בישראל.

אהבה ממבט ראשון (140 שקלים)


יחודו של המותג הוא לא רק בזה שהוא מייצר מוצרים איכותיים ללא פגיעה בבעלי חיים, בהתחשבות בצרכי העור ותוך שמירה על הסביבה אלא שיש לו את הקפדניים שבתקנים: המברשות - ECOCERT   והאיפור VEGAN
או במילים אחרות הקפדה שגם חומרי הגלם מהם עשויות המברשות וכן האיפור של המותג הם מחברות עם אישור שמירה על איכות הסביבה וללא פגיעה בבעלי חיים. לא פשוט היום למי שמקפידה שכן הרבה קונצרנים גדולים "בלעו" חברות מוכרות ולעיתים עובר גבול דק ולא ברור האם כן/או לאו ונזקקים למחקרים וחפירה ברשימות מוכרות.
עם המותג אנטונים שחרט על דגלו קלה כבחמורה אתן בידיים טובות, מוצרים טבעוניים המפנקים את העור.



בשלב ראשון עלו ארצה המברשות המרשימות יש לציין, וכעת מצטרפים אליהן בשלבים גם מוצרי האיפור היפיפיים

מוצרי איפור טבעיים מן הסתם לא יספקו לנו טורקיז צועק או צהוב זרחני ועדיין יש בהם מוצרי איפור בגוונים מלאי פיגמנט ונוכחות האריזות של מוצרי האיפור מרשימות ומושכות תסכימו איתי, כמו המברשות הן עשויות עץ. למוצרי האבקה כמו המ.אפ/פודרה, נוכל לקנות בפעם הבאה אריזת מילוי, חסכוני ויעיל.

בשלב זה הושקו:

תיבת עץ קסומה 


מ.אפ פודרה אורגני אפוי במרקם משי - מ.אפ פודרה בנוסחה אורגנית, לכל סוגי העור. קרם עשיר הנאפה לאבקה משיית, מטשטש פגמים, מראה אחיד וקורן, כיסוי בינוני מאוד אפקטיבי. משלב כמה טונים, כפי שנראה בתמונה וכך מתאים עצמו לגוון העור הטבעי ומראה אחיד. מנהלת ההדרכה המקסימה אסתר בן אלבז הדגימה את על כמה דוגמניות מתנדבות. 




המוצר ורסטילי, ניתן לשימוש לבד או מעל מ.אפ או ביבי והמראה רך, קורן ואחיד, ולא אמרנו כלום על האריזה המושלמת. 4 גוונים בסדרה, למרות שחשבתי שאני צריכה את 1, אימצתי את שהותאם לי מספר 2 שישתלב עם חוסר האחידות בגווני עורי. 3 ו 4 ישמשו כברונזרים עם בוא הקיץ הקרב. (180 שקלים)




אופן השימוש: למראה טבעי/כיסוי בינוני - להניח בעזרת מברשת צפופה דוגמת הקבוקי (המושלמת להתרשמותי).
לכיסוי מלא - להניח בעזרת מברשת מ.אפ שטוחה/או ספוגית.
לשימוש כפודרה קלילה - ניתן להניח על העור או מעל מ.אפ נוזלי בעזרת מברשת לפודרה. 
את כל המברשות תוכלנה למצוא באתר - פרטים בסוף הפוסט.


אחרי ההתנסות המענגת, מחכה בסקרנות רבה לסומק האפוי משל אנטונים, ללא ספק גם הוא יהוה סופר הצלחה.




עפרון עיניים עמיד במים עם מחדד מובנה
עפרון שחור משחור כמו שרובנו אוהבות. ריכוז גבוהה של פיגמנט ללא ספק, הן לתחימה של קו מדוייק אם כי לא סופר דק והן לטשטוש בעזרת מברשת עיניים שזה נהדר. "עמיד במים ובתנאי לחות, אידיאלי לעור ועיניים רגישות עשיר ברכיבי לחות ותמציות בוטניות. ניתן לשימוש כאייליינר או לטשטוש עבור איפור מעושן" כך דבר היצרן.




העפרון רך ונעים לשימוש, מחדד מובנה זה סופר נוח אולם בתחילת השימוש העפרון ארוך מאוד ולכי תמצאי תיק איפור באורך כזה ;).




העמידות אכן מרשימה אולם לאחר המריחה כדאי לחכות דקה או שתיים ליבוש מלא. יש לציין שכעת מזג האויר נעים לאיפור אז נותר לנו להעמידו במבחן לחות הקיץ. (80 שקלים)


שפתון עפרון במרקם משי עמיד במים:
מן הסתם השאלה הראשונה שעולה על שפתכן איך לא קנית? היו אלה השבועות הראשונים של עוצר האיפור, והאמנתי ביכולתי להתאפק. (אשלים את החסר :) )
מאוד נלהבת ממוצרי עפרון לשפתיים, כשיש פיגמנט טוב, נוחות הנשיאה בתיק וההנחה ללא מראה נפלאות בעיני.
"מרקם חלק עם גימור גלוסי וצבע חושני מפיגמנטים מינרליים. שמן חמניה, חמאת שיאה ויטמינים ונוגדי חמצןם. עמיד במים ונשאר לאורך זמן על השפתיים" כך דבר היצרן.





השפתונים קומפקטיים ויפים, רכים ונעימים למריחה. לא הבחנתי בגימור גלוסי ממש, אולם הגוון הכתום  בהחלט פיגמנטי מאוד ומחמיא. לשאלתי השיבו תמר ואסתר כי גם אדום ערב ,סקסי וחושני בוא יבוא. אשר לעמידות - נאה ביותר. תותים ענבים , כוס קפה וגם כמו מאפים קטנים לא יכלו לו. לא התנסיתי מעבר לכך ועדיין לא יפריע, כי קל ונוח למרוח ואפילו ללא מראה. (90 שקלים) 

עוד יעשו עליה בקרוב:


צלליות עיניים אורגניות, עשירות בפיגמנט (ראינו) מתאימות גם לעיניים רגישות.





מסקרה טבעית המבטיחה הארכה, נפח והפרדת הריסים (המברשת נראתה לי מאוד מבטיחה)

אפשר לראות בבלוג שלי שאני צורכת מותגים מכל הסוגים.  המותג אנטונים מרשים ביכולת,להשקיע במוצרים שטובים אל העור ואל הסביבה בלי לגרוע מהיופי האיכות הן של מוצרי האיפור והמברשות והן של התוצאה. מבורך!

לאנטונים עמוד פייסבוק פעיל ומפנק ראו: כאן ואתר בעברית ראו: קישור. ובו ניתן לרכוש את המוצרים



הדובדבן שבקצפת: אנטונים מעניקה למאפרים/ות 30% הנחה על האיפור ו 40% הנחה על המברשות. הכנסו לאתר ובהליך הרשמה פשוט וקצר, לא נדרשת חשבונית או תעודה, רק לרשום פרטים אישיים, לסמן V בתיבת השאלה "האם את מאפרת" ולהקליק על הלחצן הורוד "הרשמה"



כבר ברכישה הראשונה, תדע המערכת להוריד את סכום ההנחה.

תוכלו למצוא את המוצרים גם ב:אתר בלה : פה. בבוטיקים, בתי מרקחת ומאפרות מקצועיות. ברשת טבע קבטל, כלפרפיןם, בוטיק KISU, ובתי מרקחת ארזה  


כמה מילים על המותג עצמו: המותג נולד במיאמי ומוצרין פותחו ע"י מאפרת מן השורה הראשונה ואלרי ג'יראו. שם המותג - משמעו "דבר והיפוכו" האני מאמין של ולרי - מוצרי איפור עבור נשים המצפות ליותר - עבור הפנים שלהם כמו עבור הסביבה. כמה שחות פלסטיק, היפו אלרגי ומתאים לעור הרגיש ביותר. אגב, לדעתי, המחירים ובמיוחד לאחר הנחת מאפר, יותר מסבירים.




* הוזמנתי להשקה, העפרון והפודרה התקבלו לסקירה.









4 תגובות:

  1. אם הבנתי מה שאת כותבת אז ה"אורגני" הוא הקסם שלהם. המוצרים מלהיבים

    השבמחק
  2. לא מכירה את המותג,
    אבל מאוד התחברתי לסיפור האישי.

    השבמחק
  3. משמע הבלוג מוציא ממני דברים טובים :)

    השבמחק
  4. מאד מחפשת עפרון עמיד אורגאני בצבע חום כהה. אם יש כזה או שאפשר להזמין כזה מאד אשמח לנסות, ואם אכן אורגאני ועמיד להשאר עם זה.

    השבמחק