4 באפריל 2014

בשמי אביב


לאחרונה הבלוג "מוצף" בבשמים. כך גם באויר, אביב - חגיגה של פריחה, ריחות נעימים ואם להתחדש אז בעיני הכי לתת וגם לקבל בושם.

חברת שסטוביץ, יבואנית מותגי יוקרה, בישום ואיפור פתחה את דלתה בפנינו. בחום וחיוכים צוות ההדרכה אירח אותנו לחגיגה חושנית של ריחות וטעמים. התלבטתי איך לסקור, אפשר ברשימת מכולת כי יש רבים מעולים וטובים, או אולי רק את מה שהכי כבש אותי, ולבסוף נפל הפור, קצר וקולע, אחד בשל ריחו המושלם, אחד בשל הקנקן, אחד מפתיע ואחד בשביל השותף.



 EAU Tropical by SISLEY

אמרתן SISLEY, אמרתן קלאסה, יוקרה וסטייל. בשמים חושניים ונשיים. סיסלי מפתיעה בריח מושלם, שונה, פרחוני, אידאלי ליום יום. או טרופיקל = ריח היערות אחרי הגשם. בקבוק קריסטל שקוף, בגווני סגול ועליו מוטבעת ציפור בגוונים עזים, טרופיים. ברגמוט וזנגיל בתוים העליונים, פרח הפוליאנטס עם סיגלית וורדים (כמה שאני אוהבת) בתווי הלב ותווי בסיס עציים, ארז פצו'לי ואמברט מביאים לנו ניחוח פרחוני אך לא מתוק, רענן וכובש אך לא משתלט, ניחוח מושלם.




הבקבוק יפיפה בעיני, וגביש הקריסטל כמכסה משלים את הרומנטיקה והדמיון של ריחות טרופיים מארצות רחוקות. אני אוהבת ריח פרחים וכזה הוא בעבורי, קלאסי ואלגנטי. העמידות אינה למשך כל היום, אך הניחוח כזה שתרצו להתיז עליכן עוד ועוד, אותי הוא כבש.




HONEY - By MARC JACOBS


יש קנקנים שאי אפשר לעמוד בפניהם, כאלה הם הבשמים של מעצב העל מרק ג'ייקובס, זוכרות את DUT המשגע באדום ושחור. בצבע של העונה - הגוון הצהוב HONEY המנוקד לגמרי משגע. הוא יפה ומתוק למראה כמו דבש, אבל לא מריח כבד. באנגלית הני זו מתוקה וזה הבושם כייפי, פרחוני מתוק ולא כבד כמו ריחו של הדבש. דבש אפשר לאכול וגם למרוח על הפנים, ידוע גם בתכונותיו המרפאות. בבקבוק מהמם בצהוב לבן ושחור המשלב נקודות פולקה , פנינים ודבורים מפוספסות ג'ייקובס מביא ניחוח פרחוני, כייפי לעונת אביב מלאה אנרגיות.



תווים עליונים אגס, מנדרינה, אפרסק ומשמש, תווי הלב פריחת תפוז ויערה ותווי בסיס תמצית דבש, וניל ותווי עץ. למרות שקראתן פה סלט פירות כתום. התמהיל הסופי לא הזכיר לי ריח של דבש. ניחוח נהדר, מחייה, מתוק ומרענן, האמת נקודות פולקה תמיד עושות לי חשק לשמוח, לרקוד. 




OMNIA INDIA GARNET by BVLGARI

למרות שאני אוהבת לחשוב על עצמי כמודרנית ופתוחה לשינויים יש דברים שבהם אני שמרנית, כמו למשל התסרוקת שלי. כך גם בבישום, אני לא מערבבת בשמים. מתיזה עלי בושם אחד, עדיףבעל המון נוכחות ויוצאת. רחרחתי לי את  OMNIA INDIA GARNET בהיסוס, כי הודו נשמע לי אקזוטי ואולי אוריינטלי משהו, ואז המדריכה המקסימה בשסטוביץ  ריססה אותו כמו ענן אורירי מסביבי, ואמרה " את אומניה גרנט תתיזי מעל בושם שלך לפני היציאה. זה עובד ממש נהדר, אהבתי. קסם לי כי , אפשר לקחת אותו אתי בתיק ולהתרענן במשך היום מעל הבושם שלי. זו היתה הפתעה בשבילי ותחושה שאני אכן פתוחה לשינויים , עליתי מדרגה.




תווים עליונים מנדרינה וזעפרן, תווי הלב טוברוזה הודית ופרחי אוסמנטוס ותווי בסיס עצים הודיים וענבר. כל אלה חברו לבושם נשי ומרענן שנותן לי תחושה כאילו הנחתי עלי צעיף משי אורירי ובלתי נראה. מראה הבקבוק כמו קודמיו בסדרה, 2 עיגולי מתכת שזורים זו בזה ושם המותג חרוט עליו. הפעם בצבע כתום, מסתבר שהוא אחד הקדושים בהודו. אני אוהבת מאוד כתום והוא הולם לי בלבוש ובאיפור, עכשיו גם בבישום. אהבה מהרחה ראשונה, ובחירת תיק איפור גדול שיכיל אותו בשניה.





INTENCE by MERCEDES-BENZ


שיתפתי אתכן בעבר שהבאתי לשותף מרצדס  בושם מרצדס. הבושם הראשון של חברת מכוניות היוקרה, הוא סיפור הצלחה ואצלנו בבית סופר הצלחה, גם בן הזקונים  גם אני וגם השותף. ברוב הפעמים כשיוצרים המשך, סרט קולנוע, סדרת טלביזיה, סדרת בישום אנחנו נוהגים להשוות בנוסטלגיה לקודמים.





מרצדס אינטנס לא רק שאינו נופל מהמקור, הוא אפילו מאפיל עליו והקודם נהדר אז  לקודמו, זה לא קל. בושם גברי משובח עם נוכחות משכרת וחזקה. עיצוב הבקבוק היפה זהה אך הפעם אפור כהה.  





תווים עליונים ברגמוט, מנדרינה לימון ועלי סיגלית, תווי הלבפלפל, מוסקט וסיגליות ותווי בסיס אמבר, ארז, וטיבר ופצ'ולי. לא מעט רכיבים חבקו לבושם בבקבוק יוקרתי, ניחוח גברי שמשדר יוקרה עוצה ונוכחות ועמידות שנשארת ונשארת. אני הבאתי לו מרצדס, מה אני מבקשת בתמורה? שיבין את הרמז ויביא מפתחות ;)


לא ציינתי מחירים שכן לקראת האביב, חברות רבות כמו גם חברת שסטוביץ, יוצאות במבצעים מאוד טובים. קודם תרחרחו אח"כ תבדקו מחירים. יש לא מעט ניחוחות חדשים על המדף ומבצעים ממש מוצלחים, גם עבורכן וגם כמתנות מפנקות. תשוו גם בין הרשתות, משתלם.

ואתן, יש לכן ניחוח חדש עבורכן שכבש אתכן לקראת האביב? שתפו







2 תגובות:

  1. הסיסלי מרענן ונעים מאד, אמנם הריח שלו לא נשאר עלי מספיק זמן. סקירה מעולה, שולחת חל קבלות סוף החודש בעיקבות ההמלצות כרגיל.

    השבמחק
  2. אז תביאי לי אותו :)
    תודה יקירה, לסקור בשמים קשה יותר מאחרים, להעביר ניחוח במילים...
    אצלנו בעדה לא מקבלים חשבוניות. אבל התרשמות ומחמאות...

    השבמחק