28 בפברואר 2014

SABON TLV CONCEPT STORE & MAJESTIC POTIONS




יש חנויות שגם אם לא תיכננת, חזקה עלייך שתכנסי אליהן. החנויות של SABON ממגנטות עבורי, חלון הראווה שלהן כמו קורא לי. המיוחדת מכולם היא SABON TLV CONCEPT STORE השוכנת בלב ליבו של רחוב שנקין.



חנות הקונספט החדשה של סבון היא חוויה מושלמת המשלבת בתוכה, בית מלאכה ליצור סבונים בעבודת יד - הן נראים כמו פסיטרי וממש בא לאכול אותם. מעבדת בשמים לרקיחת ניחוחות בהתאמה אישית - מחמיא ומפנק לקבל בושם שנרקח במקוום למעני ואריזתו נושאת את שמי. וכמובן בית הסבון - קומת החנות התחתונה המעוצבת. מוצרי טיפוח הגוף והנפש, ניחוחות מפתים ומשובבי עין אשר ישתלבו בכל חדרי הבית וינעימו את השהות בהם


.

השיטוט בקומה התחתונה, הרגיש "להיות בבית" פינת ישיבה בסלון, חדר אמבטיה מפנק (אל תפספסו את הכרית), חדר נערות מתוק, מראות מעוצבות ואפילו פינת החתלה ומה שמקסים, את כל הפריטים (מלבד הרהיטים) אפשר לקנות בחנות. לרגע חשבנו לבלות שם את סוף השבוע ;)







הקומה העליונה כמו שאמרתי בפתח הפוסט, מושכת פנימה, כבר מהצפיה בחלונות הראווה. בבית המלאכה לסבונים רוקחים מחומרים טבעיים, סבונים צבעוניים וריחניים הנמכרים טריים ועפ"י משקל - לרגע תרגישו שאתם בפטסירי משובחת. סבונים  בעיצובים מקסימים וניחוחות מעלפים.



וגולת הכותרת בחנות הדגל, המייחדת אותה על פני הסניפים  - הסיבה לשמה הוזמנו להשקה - מעבדה לרקיחת בשמים. הלקוחה (או לקוח, זה יהמם כמתנה מחזרת ומפנקת) שותפה לכל התהליך, החל ממזיגת וערבוב הניחוחות לתוך הבקבוק והמשך באריזה אישית.



הרגשה נפלאה לקבל בושם שרשום עליו שמך (יש על שמי גם יקב ;) אבל בושם זה הרבה יותר מפנק).


סדרת הבישום  MAJESTIC POTIONS  הינה סדרה בעיצוב יחודי הבלעדי לחנות ברחוב שנקין 21.
   
6 שילובי ניחוחות יש בסדרה, מחירם 188 שקלים, אמנם הם EDT אך מצאתי שהעמידות טובה והניחוח הולך איתי לאורך היום. עצתי, בואו כשזמנכן בידכן, כל השישה מוצלחים וקשה להחליט.

THE SPELL , ELEGANT IRIS DEAR JASMINEINNOCENT BERGAMOT, 

איריס יסמין אשכולית או ורדים, אתן תבחרו GRAPEFRUIT SECRET או WILD ROSES 
וכשאתן נכנסות לחנות SABON שאלו על סדרת טיפוח הפנים של המותג:   OCEAN SECRETS
עשרה מוצרים המכילים תערובת אצות, מועשרים באומגה 3 ומכילים ויטמין C ושמנים טיבעיים. ללא פראבנים, שמנים, שמן מירלי וללא PEG - כך דבר היצרן.



ואני אומרת - אהבה משימוש ראשון, האריזות נעימות לעין ונוחות מאוד. התחושה הנהדרת שהמוצרים בטוחים לשימוש וטבעיים, החיבור המתבקש למה שטוב לטיפוח הגוף והנפש ודאי טוב לעור הפנים והניחוחות הנהדרים. קרם העיניים נהדר ומשתלב בשגרת האיפור שלי, ניחוח גם לפני איפור הבוקר. 10 מוצרים בסדרה: סרום נהדר, קרמים לפנים ועיניים, מסכת בוץ, מסיכת ניקוי ומסיכת לחות, פילינג, מי פנים וסבון פנים שהוא להיט אמיתי.



גם הגברים לא מקופחים בסבון ויש להם סדרת מוצרים בניחוחות קלאסיים ורעננים.


עודני ממתינה בקופה לצדה עיני את הסטנד מעלה, לא היה זמן להתלבט אז הושטתי את היד על בטוח.



התגלית שלי - הלקים של SABON. אם אפשר לומר על לק מושלם - זהו הלק של SABON



אריזת הקרטון, הבקבוק היפיפה, וינט'ג לגמרי, מברשת נוחה להחזיק כמו גם למריחה מושלמת. פורמולה נהדרת, אטימות מלאה והכי חשוב עמידות נפלאה.  בגוון שדגמתי שבוע ויותר.





ואתן, יש לכן מוצר מועדף משל סבון? אחד או יותר. שתפו




** הוזמנתילהשקת סדרת הבישום MAJESTIC POTIONS 




  

6 תגובות:

  1. לא ידעתי שיש לקים לסבון, הם מעוצבים מקסים! בכלל, נראה ששווה לבקר במקום הקסום הזה..

    השבמחק
  2. חידשת לי, חייבת לרכוש גם לי לק כזה

    השבמחק
  3. כל חנויות סבון מעוררות חשק להיכנס, אך חנות הדגל בשנקין היא בת שתי קומות ואפשר לשוטט בה שעות. ובכלל לשתות קפה בשנקין על הדרך אפילו אם לא בקפב תמר ;)

    השבמחק
  4. ולו רק בגלל האריזה המקסימה

    השבמחק
  5. האריזה של הלקים מקסימה! והצבע שבחרת\קיבלת יפיפה!!! ממש!!

    השבמחק
  6. קניתי את הלק, מחירו לפני הנחות 30 שקלים. גוון קלאסי, אי אפשר לפספס. תודה :)

    השבמחק